• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St. James:

    'het is ongelofelijk, dat is bijna drie jaar geleden en iedereen heeft het er nog over. wat een indruk heb ik achtergelaten' lach ik..
    'en dude nu grijp ik in want ik ben haar vriend en zorg voor haar
    welke beslissing ze ook neemt'


    Music is my life

    Mitchell

    'Goede vriend ben jij dan,' zei ik sarcastisch. 'Rachel, ik snap jou niet. Hij heeft je zoveel pijn gedaan en nog ga je naar hem terug.' zei ik niet begrijpend en keek weer naar hem. 'Als je een echte goede vriend was, zou je haar ook stoppen met waar ze mee bezig was. Ze duwt haar vrienden van zich af en die heeft ze juist nodig.' siste ik boos naar Jesse.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " je bent echtngekmmitchel ik geef je een tweede kans maar die heb je nu verspild.
    Laat jesse en mij gewoon met rust"
    Roep ik naarhem

    Lizz
    Gekwetst draai ik me om.
    Ikmwoumhem helpen.
    Dan niet.
    Ik kocht een ijsje die ik opat ip een bankje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Wat maakt het uit,' zei ik spottend. 'Blijkbaar geef je toch eindeloze kansen aan mensen.' zei ik, doelend op dat ze Jesse weer een kans had gegeven. 'Je verpest je hele leven zo. Ik zou maar snel met je vrienden gaan praten, voordat je ze nog verder van je af duwt en het te laat is.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " wat kan jou het uberhaupt schelen hoe mijn leven verloopt jij k hebt joumkans verpest hij niet". Roep ik boos. Wat een zak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Het kan me heel veel schelen, ja!' riep ik boos terug. 'Omdat ik écht van je hou, hij doet dat niet.' zei ik boos. 'Als hij om je gaf, liet hij dit niet toe wat jij jezelf aan doet!' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Racqhel
    " en wat weet jij van hem op zijn naam na" roep ik terug " hij is veranderd en dat merk en weet ik. Al mijn oude vrienden hebben me laten vallen en hoeven me niet terug dus waarom zou ik moeite doen, waarom zou jij moeite doen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Omdat ik echt om je geef.' zei ik gemeend. 'Ik hou van je, oké. Ik heb gevoelens voor je,' zuchtte ik en keek haar aan. 'Jouw vrienden zouden je nooit zomaar laten vallen, heb je het überhaupt geprobeerd?' vroeg ik zuchtend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rosalia

    'Dat ding?' vroeg ik lachend, en een beetje angstig. 'Is dat wel veilig?' lachte ik en keek hem aan..


    Sebastian

    'Tuurlijk, anders zetten ze hem niet op de kermis.' lach ik.
    Ik kijk haar aan.
    'Of durf je niet?' grijns ik...


    El Diablo.

    rachel
    "en je weet dat ik niets voor jou voel, ze weten alles al dus waarom zou ik het tegen je zegen?" vraag ik hem
    "wat boeit het ik ben een meisje uit Ohio Lima op vakantie hier. BInnen een maand ben ik weg en zie je me nooit meer " ze ik tegen hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik zuchtte gekweld en ontweek haar blik. 'Ik weet dat we nooit samen zullen zijn,' zei ik en sloeg mijn ogen neer en keek naar de grond. 'Ik wil gewoon dat je weet dat je nooit alleen zult zijn, en dat er iemand is die echt om je geeft. Want ik geef echt om je en ik wil niet dat je iedereen van je afstoot. Ik wil gewoon oprecht dat je gelukkig bent.' zei ik naar waarheid.

    Rosalia

    Ik kreeg rillingen over mijn rug en keek hem aan. 'Goed, ik ga mee.' zei ik, maar ik hield me groot en glimlachte gewoon. 'Maar alleen omdat jij het bent.' grapte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "en ik wil dat je me met rust laat en me mijn leven laat leiden zoals ik het laat leiden" met die worden neem ik Jesse in mijn hand mee om weg te lopen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Je moet je vrienden niey vak je afduwen, Rachel.' zei ik en keek ze zuchtend na.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Lol, sorry voor de typfouten, kga even eten btw]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "je moet je er niet mee bemoeien Mitchel" zeg ik op hetzelfde zeurtootnje bij hem terug.

    [eetsmakelijk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan