• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ ik moet gaan maar ben er vanmiddag weer (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik knik en staar in de verte. Volgend jaar zal dan wel erg saai worden, zo zonder de grappen van Fred en George. Al hoewel, Voldemort houdt zich wel erg lang stil. Misschien is er niet eens een volgend jaar op Hogwarts. Een onheilspellend gevoel bekruipt mij en mijn hoofdpijn wordt nog erger. Ik ga liggen en druk mijn rechterhand tegen mijn voorhoofd, terwijl ik mijn ogen dichtknijp.
    'Wel leuk, een winkel. Weten jullie al waar?'


    Happy Birthday my Potter!

    CarrotLouis schreef:
    [ ik moet gaan maar ben er vanmiddag weer (:]


    (Oké, doeidoei)


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    Net toen ik een trap op liep zag ik Madison een gang uit lopen, 'Sorry dat ik je alleen liet, McGonnagall betrapte Fred op het zoeken van proefpersonen voor een paar van onze dingen en het voeren van snoepjes met een aantal bijwerkingen aan kinderen dus moesten we beide naar haar toe komen aangezien ze het van de eerste dag oon nog niet was vergeten.' Zeg ik tegen haar terwijl ik naast haar kom lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik schrok op, maar glimlachte toen.
    ''Maakt niks uit.'' glimlachte ik, en merkte dat mijn stem een beetje schor was van net. Ik schraapte even mijn keel. Er spookten duizenden vragen rond in mijn hoofd, maar de vornaamste was: 'Wist hij het?'.
    Hadden ze het hem verteld? Of niet? Zou hij me, als ik het nu zou vertellen, nooit meer willen zien of spreken?
    De vragen maakten me gék.
    ''Ben je er goed vanaf gekomen?'' vroeg ik hem toen maar, met een kleine grijns die mijn lippen sierde.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 12:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik ga ook weg.. Tot later ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Awwh, oké, doeeei!x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Severus Snape

    Ik liep geluidloos langs de jonge Madison en bleef als een onopvallende schaduw voor haar staan:'Juffrouw.. Jackson' Ik hief mijn hoofd een stukje, om haar zo doordringend mogelijk aan te kunnen kijken. Occlumensie was niet nodig bij deze jonge mensen, ik keek dwars door hun omhulsels en zielige leventjes heen:'Professor... Dolleman zoekt vrijwilligers om professor Hagrid een helpende hand te geven. En gezien u hier levenloos ronddwaalt met meneer Weasley..' Mijn blik richtte zich kort, maar dodelijk op George:'..Heeft u zich zojuist aangemeld als vrijwilligster.'

    Albus Perkamentus

    'Hagrid..,' zei ik kalm, 'Maak je niet druk om deze gebeurtenissen voor nu. Spaar je energie voor die prachtige moestuin.' Ik keek even op naar de stralende zon en glimlachte: 'Wat een prachtige dag..Als ik me niet vergis zijn de professors op zoek naar vrijwilligers..'

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 12:54 ]

    Madison
    Ik trok net mijn mond open om iets te zeggen tegen George, tot Snape zich plotseling voor ons bevond.
    Met een opgetrokken wenkbrauw luisterde ik naar zijn woorden.
    ''Wie zegt dat ik het niet druk heb, of iets beters te doen heb dan Hagrid helpen?'' antwoordde ik, en sprak 'Hagrid' uit alsof het oud vuil was.
    Ik ging dus écht niet werken, al helemaal niet vrijwillig. Niet werken voor Hagrid, in ieder geval.
    Ik wierp even een zijdelingse blik naar George, en keek toen Snape weer aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Omg, er is een Dumbledore :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Severus Snape

    Ik tuitte mijn lippen, de jonge van Detta had een grote mond, precies als die van haar moeder. Hemel, wat had ik een hekel aan de van Detta's: 'Binnen deze schoolmuren bent u niets meer dan een leerling, juffrouw Jackson, laat me u daar op wijzen..' Mijn blik boorde zich weer in de hare:'Ik zeg dat, juffrouw Jackson en ik duld geen tegenspraak. Bij elk gesproken woord vanaf dit eigenste moment noteer ik u een extra uur werken bij professor Hagrid.'

    Minerva Anderling

    'Juffrouw Bluejay, meneer Weasley!' Ik liep een beetje ongemakkelijk naar hen toe, de grond was niet bepaald de stabielste die ik ooit onder mijn voeten had gehad. Het was warm, veel te warm, Hagrid kon onmogelijk de tuin onderhouden in zijn eentje. 'Uitstekend dat ik jullie tegen het lijf loop! Meneer Weasley, uw perfecte beheersing van Aguamenti komt méér dan goed van pas! Zouden u en juffrouw Bluejay professor Hagrid willen helpen bij het water geven van de planten?'

    Fred Weasley

    Ik kijk haar aan en probeer te glimlachen."Gaat het wel en onze winkel is op de wegisweg" zeg ik. "Maar weet dat je altijd welkom zal zijn en dat we ook nog wel eens terug zullen komen om jullie op te zoeken.maar vertel het nog even tegen niemand wil je?"
    Ik draai me om en zie Anderling staan "ja professor dat zullen we doen" zeg ik grijnzend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Ik heb hoofdpijn.' Ik kom overeind en knik naar Anderling om aan te geven dat we Hagrid zullen helpen. Ach, zo erg is het niet om planten water te geven.
    'En natuurlijk vertel ik het niet,' ik glimlach naar Fred en loop dan richting de gewassen die nog water moeten hebben.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 13:57 ]


    Happy Birthday my Potter!