• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Volgens mij de eerste keer toen Fred en ik ons ergens moesten verstoppen voor vilder, alleen was het toen een doodnormale bezemkast geweest. Tweedekeer met de Steiders van perkamentus' Zeg ik bedenkelijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik kijk haar verbaasd aan "Ik zeg niets over eerlijkheid en trouwens ik ben echt onschuldig, want jij zei dat je het warm had" zeg ik grijnzend. Voor de veiligheid en om niet weer een straal water in mijn gezicht te krijgen zet ik snel een paar stappen naar achteren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik knikte eventjes, en zuchtte.
    Het gevoel van liegen vond ik verschrikkelijk. Vanaf het moment dat ik een baby was tot en met nu, ik loog over álles.
    Het vernield me, maar vertellen is te gevaarlijk.
    ''Kom je hier vaak?'' vroeg ik hem zachtjes, terwijl ik tegen de muur aanleunde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik blijf toch maar staan aangezien ik niet meer nat word gespoten en kijk Fred aan alsof ik super zielig ben. 'Ik zei dat het warm wás en nu heb ik het koud.' Ik veeg mijn natte haren uit mijn gezicht en knijp mijn bloes uit. Er gaat een rilling over mijn rug. Gelukkig maar dat de zon schijnt. Dan heb ik het straks vast weer warm.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 17:01 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "Het voordeel is dat de zon schijnt en je niet de enige bent die het koud heeft" zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Mijn toverstok stop ik weer in mijn zak en kijk haar aan. "Zou dus wat zullen we eens gaan doen gezien de planten en wij allebei water hebben gehad?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee. Met Ginny praat ik meestal gewoon over van alles -ik vraag mij trouwens af waar ze is- en in het weeshuis moet ik meestal de jongere kinderen bezig houden. Maar ik denk niet dat jij prinsesje, cowboytje of indiaantje wil spelen?' Langzaam begin ik weer richting het meer te lopen, aangezien daar meer zon is.


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Niet heel vaak' Zeg ik schouderophalend waarna ik haar aankijk,
    'Waar denk je aan?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik haalde mijn schouders op.
    Ja, ik moest het hem vertellen. Vanavond.
    ''Niks bijzonders.'' glimlachte ik hem.
    ''Heb je enig idee hoe laat het is?'' vroeg ik toen, en keek hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    "Nou ik had nu net zin om een prinses te spelen en waar Ginny is zou ik ook niet weten" zeg ik grijnzend en loop met haar mee in de richting van het meer. Iets verderop zie ik iets staan wat me heel erg betekent voor komt. "Zegt Adelaine waren we die niet kwijt?" vraag ik en wijs naar de picknickmand die bij de bosjes staat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Hoe laat is het in de RPG?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik grijns en zie Fred gelijk voor mij als een prinsesje. 'Ja heel mooi met zo'n lange roze jurk die vloekt met je haar,' zeg ik terwijl ik hem in zijn buik prik. Vervolgens valt ook mijn blik op de picknickmand.
    'Vreemd, ik weet zeker dat ik daar vanmiddag nog heb gekeken en toen stond hij er niet.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "Ja leuk toch en jij dan in een prinsenpak" zeg ik grijnzend. "Misschien niet vloekt het niet bij mijn haar, want ik heb met George zitten praten en besloten dat we hetzelfde haar willen als Snape".
    Ik pak de picknickmand van de grond en vervolgens haal ik mijn schouders op. "Ik heb hem net inderdaad ook niet zien staan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CarrotLouis schreef:
    Fred Weasley

    "Ja leuk toch en jij dan in een prinsenpak" zeg ik grijnzend. "Misschien niet vloekt het niet bij mijn haar, want ik heb met George zitten praten en besloten dat we hetzelfde haar willen als Snape".
    Ik pak de picknickmand van de grond en vervolgens haal ik mijn schouders op. "Ik heb hem net inderdaad ook niet zien staan"


    {That made me laugh XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {That made me laugh XD}


    [ :)}


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Dan wil ik dus zó niet meer gezien worden met jou,' zeg ik waarna ik moet lachen. Ik zie het al helemaal voor mij. Fred en George met Snape-haar. Zal Snape leuk vinden. Ach ja, heeft hij ook eens het gevoel dat hij fans heeft.
    'Maar ja, waar gaan we picknicken?' vraag ik gebarend naar de mand.


    Happy Birthday my Potter!