• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik keek hem geërgerd aan.
    ''Het zal wel. Wat moet ik doen voor die-'' ik zuchtte, en besloot mijn zin niet af te maken.
    Ik keek Snape afwachtend en ongeduldig aan.
    Waarom moesten ze uitgerekend mij hebben? Ik had een hekel aan vrijwilligerswerk én aan Hagrid.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht en sta ook op. "Heel erg bedankt want het is nog een soort van verassing voor iedereen en hoe komt die hoofdpijn ineens" zeg ik.
    . Terwijl ik meeloop naar Hagrid. Een plan komt bij me op en pak mijn toverstok alvast.

    (Als ik ineens offline ben(ik zot op mijn telefoon dus als ik ineens offline ben en niet reageer (: maar vanavond ben ik er sowieso)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Teveel informatie op één dag,' mompel ik, waarna ik Freds voorbeeld volg en ook mijn toverstok pak. Aangezien we toch langs tamelijk droge planten lopen, richt ik mijn stok erop en sproei ze nat. Zo magisch als de planten zijn, zien ze er gelijk tien keer beter uit.
    'Het is wel warm vandaag hè?' De zon schijnt volop en het meer glinstert daardoor prachtig. Ieder jaargetij heeft zo zijn schoonheid.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "Als je erover wilt praten weet je me te vinden he ookal zit ik niet meer hier op school"zeg ik waarna ik knik en richt mijn toverstok ook op de planten. "Warm is het zeker,maar ik weet wel een manier om af te koelen" zeg ik met een onschuldig glimlachje en richt mijn toverstok op haar waardoor ze nu ook nat is. "Ieder jaargetij heeft wel weer wat en met elke opdracht kan je wat leuks doen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Slagroomsnor schreef:
    Severus Snape

    Ik liep geluidloos langs de jonge Madison en bleef als een onopvallende schaduw voor haar staan:'Juffrouw.. Jackson' Ik hief mijn hoofd een stukje, om haar zo doordringend mogelijk aan te kunnen kijken. Occlumensie was niet nodig bij deze jonge mensen, ik keek dwars door hun omhulsels en zielige leventjes heen:'Professor... Dolleman zoekt vrijwilligers om professor Hagrid een helpende hand te geven. En gezien u hier levenloos ronddwaalt met meneer Weasley..' Mijn blik richtte zich kort, maar dodelijk op George:'..Heeft u zich zojuist aangemeld als vrijwilligster.'


    George Weasley

    Ik wierp een vriendelijke glimlach op snape die net een dodelijke blik op mij wierp en mijn best moest doen niet te lachen, 'Ze kan niet, aangezien ze mij net bekalkt te helpen met een tegengif maken voor de uitvindingen van Fred en mij.' vervolgde ik, 'Ik kon wel wat hulp gebruiken en Fred was even niet un de buurt dus vandaar' vervolgde ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Hallooo ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik keek George dankbaar aan.
    ''Oh, dat is waar ook. Sorry, professor, maar ik denk wel dat ik mijn handen hier vol aan heb.'' ik wierp Snape een glimlach.
    Ik was George dankbaar; ik had dus écht geen zin om die bolle, gigantische idioot te helpen met zijn klusjes.
    Ik kuchte even.
    ''Zullen we alvast beginnen?'' vroeg ik aan George.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Goed idee' zeg ik grijnzend waarna ik samen met haar verder loop, een boze snape achterlatend. 'Wat wil je doen? Of luikt het je echt leuk om een tegengif uit te vinden tegen bijvoorbeeld de etterende steenpuisten die Je krijgt als bijwerking van de koortskrakelingen.' zeg ik grijnzend als we upver uit de buurt van snape zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik grinnikte.
    ''Nee, ik heb er niet echt veel verstand van.'' lachte ik.
    Ik keek hem aan. ''Dankjewel.'' zuchtte ik opgelucht. Ik wist zeker dat het een drama zou worden als ik moest werken.
    Die combinatie gaat niet echt samen..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Wat wil je doen? Bedenk eens iets geks, een kamer vol leuke dingen' zeg ik terwijl we een gang op de 4de verdieping oplopen en we beide blijven staan bij ergens op het midden van de gang, 'Denk eens aan die kamer' Zeg ik grijnzend, geen idee of ze het al wist, of de kamer al kende.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Hé!' roep ik verontwaardigd als Fred mij nat spuit met zijn toverstok, terwijl ik met mijn linkerhand de straal probeer tegen te houden. Snel richt ik mijn straal ook op hem, zodat ook hij helemaal doorweekt is en vervolgens ren ik weg, zodat hij mij niet weer onder kan spuiten.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    "Hello" roep ik grijzend, maar die verdwijnt als snel als ze haat toverstok op mij richt en ik ook helemaal doorweekt ben. Vervolgens rent ze we en ren ik achter haar aan. "Je komt hier niet mee weg dus het is oorlog" roep ik grijnzend waarna ik mijn toverstok op haar richt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik ren lachend over het gras, als Fred iets naar mij roept, waar het woord oorlog in zit. Ik wil mijn gezicht naar hem omdraaien, maar wendt die snel weer af. Een grote waterstraal spuit mijn rug en haren helemaal nat.
    'Ah, koud!' Ik laat mijn stok naar achter spuiten en ren richting de kassen. Daar verschuil ik mij achter een grote rij onbekende planten.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan, maar deed wat hij vroeg.
    Een kamer met iets leuks.
    ..Wat is leuk?
    Ik vind niks leuk.
    Liefde, maar liefde is geen object.
    Ik haalde lichtjes mijn schouders op als antwoord op mijn eigen gedachten, en dacht aan een kamer vol liefde.

    [Hà, jij bent echt gemeen.
    Wat vind de dochter van Voldemort leuk? ._.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Whahaha XD Wait.. Mijn fantasie is aan het losgaan XD}


    Don't be like the rest of them, darling