• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Iviane Greengrass

    Een kleine giechel verliet Astoria haar mond, waarna ze voorzichtig haar vingertoppen over Draco zijn sixpack liet glijden, en omeerlijk te zijn, het voelde goed. Astoria grinnikte zachtjes, en legde haar handen weer in Draco's nek. "Je sport zeker veel, is het niet?" Astoria grinnikte, en voelde hoe de rode blos op haar wangen weg begon te trekken waarna ze even haar handen op haar eigen buik plaatsten. "No sixpack" Astoria grinnikte en keek even naar haar buik en toen weer naar Draco waarna ze een kus op zijn lippen drukten. Toen pas vielen haar ogen op Draco's verbranden schouders, en na een rondje om hem heen te hebben gezwommen zag ze ook hoe erg zijn rug verbrand is. "Je bent verbrand." Astoria legde even haar vingertoppen op Draco's rug, waarna de plekken die ze aanraakten geel werden en daarna meteen weer rood.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Snape

    Ik kijk van de Weasley twins naar Blaise die naast me staat en Draco die verderop in het water staat en duidelijk nog niets door heeft. Ik kan moeilijk zeggen dat ik het doe gezien ik dan ruzie krijg, maar aan de andere kant zo ik dit ook echt niet willen missen, Een diepe zucht ontsnapt uit mijn mond. Ik weet niet wat ik moet doen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Come on, waarschijnlijk krijg je maar één keer de kans om dat gezicht van Snape vast te legen' Zeg ik grijnzend, 'Daarnaast zou het waarschijnlijk zonder je hulp ook wel lukken, al kun je het ook gewoon makkelijk maken en gewoon dingen over Snape vertellen.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Aileen Megan Snape

    Ik loop naar ze toe en gris de appel uit Fred zijn hanen en neem een hap ervan. "Heel erg bedankt voor de appel en ik doen het kom vanavond maar naar de kamer of hoge nood" zeg ik zacht. "Oh en verzin wat vragen over wat je wilt weten" zeg ik voor ik terug loop. Ik hoor Fred nog iets tegen George zeggen van wat moet lijken op "Dat was mijn appel. Iets wat me doet lachen,neem nog een hap van de appel en loop nar Blaise.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Jammer broer' Zeg ik grijnzend, 'Hier heb je een andere appel' Zeg ik nogsteeds grijnzend terwijl ik een andere appel in zijn hand duw, 'Dus.. Wat willen we allemaal over Snape weten?' Vraag ik hem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik pak de appel van hem aan, bedank hem en neem een hap. "Mhm, waarom hij zo'n hekel heeft aan Gryffindors en waarom hij zijn haar nooit wast" zeg ik met een grijns op mijn gezicht en denk erna na over de echte vragen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'En wat hij gebruikt als hij zijn haar wel wast, want het helpt duidelijk niet' Zeg ik grijnzend, 'En daarbij staat zulk haar ons vast beeldig' Zeg ik lachend terwijl ik zelf ook nog een appel pak en daar een hap uit neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Laten we dat inderdaad ook maar vragen, want dat moeten wij dan ook maar een proberen" zeg ik grijnzend. "Of we moeten het gewoon niet meer wassen" en ga weer in het gras liggen terwijl ik nadenk over nog een paar vragen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Of we verven ons haar gewoon zwart' Zeg ik grijnzend terwijl ik weer op mijn rug ga lichen en nadenk, 'Niet wassen lijkt me een beetje vies' Vervolg ik rijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Langzaam gleden de vinder van Astoria over mijn sixpack, ze giegelde. Ze drukte weer een kus om mijn lippen, na de kus kwam er een frons op haar voorhoofd en ik keek haar nieuwschierig aan, opeens zwom ze om me heen en bekeek mijn rug "Je bent verbrand." ik zuchte "dat heb ik weer hoor."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    "Kan ook, maar ik denk toch dat ik liever zou hou" zeg ik grijnzend en ga overeind zitten. "Ik heb denk ik een deel van ons briljante plan en Snape gaat daar heel erg blij mee zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek naar Draco's rug. "Ik heb wel een fles zonnenbrand in mijn tas." Astoria ging even op haar tenen staan en drukte een kus op zijn wang. "Ik haal hem wel even." Astoria zwom naar de kant, en klom weer op het gras, waarna ze naar de handdoeken liep en naar de fles zonnenbrand zocht in haar tas. Echter toen ze deze gevonden had, liep ze terug naar het meer, en zwom met de fles in haar handen naar Draco. "Got it" Astoria grinnikte zachtjes, waarna ze de fles openmaakten, wat van het witte spul op haar handen deed, en Draco's rug en schouders begon in te smeren.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Ik heb wel een fles zonnenbrand in mijn tas." Astoria ging even op haar tenen staan en drukte een kus op zijn wang. "Ik haal hem wel even." terwijl ze naar de kant zwom keek ik haar na, wat was ze toch lief. Toen ze de fles had zwom ze mijn richting op "Got it" ik glimlachte, ze deed wat spul op haar handen en begon me in te smeren, het voelde verkoelend en lekker "ik verbrand altijd zo snel omdat ik zo bleek ben" ik zuchte "als ik jou nu niet had liep ik er zometeen als een kreeft bij"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte. "Ach ja, ik doe het graag voor je" ze glimlacht en wreef ze creme uit over Draco zijn rug en schouders. Zelf verbrande Astoria eigenlijk niet omdat ze toch wel lichtjes getint was. Astoria masseerden de creme uit over Draco's rug, terwijl ze een paar kusjes in zijn nek drukte, en vervolgens een op zijn schouderblad.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Hai!
    What happened?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:08 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''