• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    Ik geloofde mijn eigen woorden al niet meer. Dit jaar zou lang echt lang gaan duren langer dan de andere jaren. "Ik wou net zeggen dat bijna niemand ons geloofd tot het pas werkelijkheid is en we ze weer verbazen" zeg ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dat doen we altijd al dus je zou zeggen dat ze ons zo langzamerhand meer beginnen te geloven maar blijkbaar niet' Zeg ik grijnzend, 'Moeten we in de vakantie ook nog wat doen van mam trouwens?' Vraag ik hem vervolgens, aangezien we dan bezig gaan met de winkel lijkt het me slim om te weten of we nog iets moeten doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Dat zou je inderdaad denken ja, maar zoals je zei blijkbaar niet" zeg ik grijnzend. "Zover ik weet hoeven we in de vakantie niet voor haar te doen, maar misschien dat daar nog verandering in kan komen gezien ze zo onvoorspelbaar is al dit weer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'We zullen zien' Andwoord ik nadenkend, 'Trouwens, van die koortskrakelingen schiet je temperatuur wel omgoog maar je krijgt er ook enorme, etterende steempuisten van' Zeg ik grijnzend, de jongen die die dingen probeerde kan even niet meer op zijn kont zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Inderdaad en ik heb ook het idee dat we elk moment een brief van haar kunnen ontvangen omdat ze is van onze mislukte uitvindingen is tegengekomen" zeg ik bedenkelijk. "Klinkt interessant en daar moeten we dan een leuk proefkonijn voor zoeken en niet zomaar iemand"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Wat dacht je van Draakje? Die zou zulke puisten vast waarderen' Zeg ik grijnzend, de steenpuisten zag je zo niet aangezien ze op plaatsen zitten waar je jan en anderman niet zomaar liet kijken. 'Nu een manier verzinnen hoe we hem zo'n ding laten inslikken' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik knik grijnzend "Klinkt als een heel goed slachtoffer". Zoals eerder al gezegd word alles beter en beter en volgens mij is er niemand die daar wat aan kan doen. "Mhm dat zal inderdaad wel wat moeilijker worden, maar niet onmogelijk"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Voor ons is niets onmogelijk' Zeg ik grijnzend, 'Aa.. Wat wil ik draakje zn gezicht zien als er één van die puisten knapt. Dat is hij ons wel verontschuldigt want dankzij hem zijn wij vorigjaar uit het zwerkball team gezet, nou.. Eigelijk ik en harry en jij deed niets maar mocht ook niet meer spelen' Zeg ik terwijl ik er aan terug denk, het was in iedergeval verschrikkelijk oneerlijk dat Fred ook niet mocht spelen aangezien hij niets deed.. Hij werd wel tegengehouden door een paar van de spelers zodat hij Draco niet kon slaan maar hij deed niets.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Mee eens en wat als we er nu is voor zorgen had hij zich verontschuldig bij ons en de rest van Gryffindor voor zijn gedrag anders dat die puisten niet weggaan omdat er een tegengif voor nodig is?" zeg ik grijnzend.
    "Met dat zwerkball was inderdaad oneerlijk want dan had ze de andere van Slytherin er ook uit moeten zetten, maar nee dat deed ze weer niet. Ze deed me op dat moment echt een beetje denken aan Snape"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dat klinkt als een uitstekend plan' Zeg ik grijnzend om het idee alleen al dat Draakje zijn verontschuldigingen aanbied. 'En hoe gaan we hem een koortskrakeling voeren?' Vraag ik hem nadenkend, 'Ik heb mischien een idee'

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 11:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Bedankt en ik zou zo'n verontschuldiging graag van hem horen net als van een paar andere Slytherins, maar ja dit is alvast een begin" zeg ik grijnzend. "En ze zijn volgens mij ook niet allemaal zo slecht of wel?"
    Ik kijk hem aan "Vertel wat is je idee?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Madison, het Slytherin meisje waarmee ik net was? We kunnen die dingen makkelijk vervormen ofzo en mischien kan zij ze in zn eten doen of iets dergelijks.' Zei ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ach zo heet ze dus" zeg ik grijnzend. "Maar even terug naar het plan dat lijkt me inderdaad wel een van de beste oplossing gezien we niets anders hebben en we moeilijk naar hem toe kunnen lopen en zeggen "Heey Draakje wees is lief en eet dit is voor ons op" dat doet hij niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Goede morgen ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    Grijnzend gooi ik de appel die ik in mijn hand heb naar zijn hooft om de eerste opmerking die hij maakte, 'Waarom zou hij het niet doen als we het lief vragen?' Vraag ik verontwaardigt.


    Don't be like the rest of them, darling