• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Wow, jullie gaan snel :') Ik was lekker naar het strand. Zo heerlijk als je er praktisch naast woont ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    CarrotLouis schreef:
    Fred Weasley

    "Kan ook, maar ik denk toch dat ik liever zou hou" zeg ik grijnzend en ga overeind zitten. "Ik heb denk ik een deel van ons briljante plan en Snape gaat daar heel erg blij mee zijn"


    George Weasley

    'Dat weet ik wel zeker' zeg ik grijnzend terwijl ik ook overeind ga zitten en een pluk van mijn rode haar voor mijn ogen weghaal, 'En daarbij de andere leraren ook' zeg ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Hai!
    What happened?


    {Niet veel.. George en Fred zijn onder een straf uit gekomen en zijn bezig met een tegengif te bedenken voor een paar van hun snoepjes braakbabelaars enzo oord, hebben besloten dat ze volgend jaar nog heel even naar hogwarts terug gaan, en dan iets uithalen waardoor niemand hun ooit al vergeten (A) oha.. En als je je afvraagt waarom ik nu nog wakker ben, als ik niet kan slapen sluip ik naar beneden en haal ik eten en ga op de iPad XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ugh ik ben nu nog wakker, haha. Even met mama gekletst in de tuin, ben helemaal lek geprikt door die kutmuggen :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Had gezegd dat je wakker was! Ik ben de hele avond al wakker door die hitte en rotmuggen, hihi (:

    [Als jullie nog steeds jongens te kort komen in het verhaal, geef maar een gil, ik verveel me (;]

    Aragog schreef:
    Ugh ik ben nu nog wakker, haha. Even met mama gekletst in de tuin, ben helemaal lek geprikt door die kutmuggen :/


    {Ik was om half 2 nog wakker XD Waarschijnlijk omdat ik mijn boek gewoon niet weg kon legen en toen ik wouw slapen kon ik niet slapen XD }


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    George Weasley

    'Dat weet ik wel zeker' zeg ik grijnzend terwijl ik ook overeind ga zitten en een pluk van mijn rode haar voor mijn ogen weghaal, 'En daarbij de andere leraren ook' zeg ik lachend.


    Fred Weasley

    "Ja ik denk het inderdaad ook wel en zo niet dat weten ze gewoon niet wat grappig is" zeg ik grijnzend. Ik neem nog een hap van mijn appel en denk na. "Ik zit te denken aan onder andere vuurwerk en een briljante tekst"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Ze hebben gewoon totaal geen gevoel voor humor' Zeg ik grijnzend, 'Vuurwerk klinkt goed, maar dan helemaal op het eind' Zeg ik grijnzend, 'Nu nog iets wat moeielijk weg te halen is en iets voor alle leraren'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Of ze hebben het wel maar willen et niet toegeven omdat ze bang zijn dat andere ons na gaan doen" zeg ik grijnzend. "Niet dat ze dat kunnen"
    Ik kijk hem aan "Wat had je in gedachten, want alles kan moeilijk weg gehaald worden met de juiste spreuken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dat lukt ze toch niet, o en nu je het er toch over hebt. Ginny was ook plannen aan het maken om de Slytherins bang te maken' Zeg ik grijnzend, 'Hmm.. Geen idee, jij nog ideeën?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ginny die de Slytherins bang wil maken daar wens ik haar heel veel succes mee gezien dat haar toch niet gaat lukken" zeg ik grijnzend. "Mhm, nee eigenlijk ook nog niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Ik dacht presies hetzelfde' Zeg ik grijnzend, 'We hebben nog wel even om het te bedenken, al hoop ik dat dit jaar snel om is. Ik kan niet wachten tot we die winkel kunnen openen' Zeg ik waarna ik een hap van mijn appel neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ik hoop het ook, maar met genoeg grappen en dingen dan is het jaar zo voorbij" zeg ik grijnzend. "Ik kan inderdaad ook niet wachten en dan staat alles ook echt vast dus dan is het ook wat geloofwaardiger allemaal"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Wie gelooft ons nou niet?' Vraag ik hem lachend, 'Tsja.. Eigelijk gelooft bijna niemand ons bij alles wat we zeggen maargoed' Zeg ik grijnzend, hopelijk had hij gelijk en was dit jaar snel om.


    Don't be like the rest of them, darling