• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (Goede morgen ^^)


    {Hallo ^^ Ik moet zometeen weg trouwens.. Ik ga zwemmen ergens in lauwersoog (voor degene die het kennen) dus ik ben wel een tijdje weg}


    Don't be like the rest of them, darling

    ( goedemorgen en ik ga er zo vandoor en ben waarschijnlijk laat in de middag terug)

    Fred Weasley

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht als hij een appel naar mijn hooft gooit. "Ja wat nou normaal vertel je nog wel eens wat, maar dat zit er nu dus ook niet meer bij" zeg ik grijnzend. "Mhm ik weet niet waarom hij het niet zou doen, maar dat denk ik gewoon"

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 11:24 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Hallo ^^ Ik moet zometeen weg trouwens.. Ik ga zwemmen ergens in lauwersoog (voor degene die het kennen) dus ik ben wel een tijdje weg}


    (Nice, zwemmen is leuk. Ik ga vanavond weer zwemmen in zee. Het water is al best warm ^^ Voor Nl dan)


    Happy Birthday my Potter!

    (Waar zijn Fred en George overigens? Adelaine verveelt zich)


    Happy Birthday my Potter!

    [ bij het meer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (...)

    (Nice, zwemmen is leuk. Ik ga vanavond weer zwemmen in zee. Het water is al best warm ^^ Voor Nl dan)


    {Hopelijk nemen we een surfbord mee, dan heb ik ook nog iets anders te doen}


    Don't be like the rest of them, darling

    CarrotLouis schreef:
    [ bij het meer]


    (Whaha, daar heb ik Adelaine ook achtergelaten. Ze zit wel helemaal aan de andere kant of zo)


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'De meeste mensen zouden alles voor ons doen als we het lief vragen' Zeg ik grijnzend terwijl ik de appel die ik naar zijn hooft heb gegooit oppak en er een grasspriet afveeg waarna ik er een hap van neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rider schreef:
    (...)

    (Whaha, daar heb ik Adelaine ook achtergelaten. Ze zit wel helemaal aan de andere kant of zo)


    {Komt ze naar Fred en George toe?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Praat er maar weer overheen" zeg ik grijnzend. "de meeste zouden het inderdaad wel doen, maar niet iedereen en Draakje zeker niet" zeg ik lichtelijk teleurgesteld


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Komt ze naar Fred en George toe?}


    [ mee eens]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik gooi nog een steen in het water om mijn woede en frustratie te uiten, als mijn blik valt op twee gestaltes aan de andere kant van het meer. Dankzij hun rode haar kan ik wel raden wie het zijn: Fred en George. Een zucht ontsnapt mijn lippen. Ik kan Fred nu ook niet meer vertellen wie dat kind werkelijk is. Als Voldemort erachter komt dat mensen weten wie zijn dochter is, wordt hij waarschijnlijk witheet. Het weten van de waarheid is té gevaarlijk.
    Ik sta op en loop langzaam richting de twee jongens. Vervolgens ga ik zachtjes naast ze zitten.
    'Hé, ik ben de picknickmand kwijt. Hij is nergens meer te vinden,' mompel ik.


    Happy Birthday my Potter!

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Komt ze naar Fred en George toe?}


    (En ze is er ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Hou je mond of ik gooi deze appel nog een keer tegen je hooft' zeg ik grijnzend terwijl ik de apel ik de lucht hou, 'Arme draakje, wat heb ik een bedeleiden met hem dat hij zonder hard is geboren' Zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 11:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "He je kan wel een appel naar mijn hoofd gooien, maar ik blijf diep teleurgesteld in je George" zeg ik. "Ja het ik inderdaad ook"
    Even kijk ik naar Adelaine die naast ons komt zitten. "Maak niet uit dan regelen volgende keer toch gewoon een nieuwe" zeg ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer