• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    "Zegt de naam Aileen Megan Snape je niet iets?" vraag ik. "Dat meisje uit Slytherin dat altijd met Malfoy en Zabini loopt en vanmiddag toen we op de gang liepen had ze ruzie met Parkinson"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Nee maar het woord Snape klinkt al erg aanlokkelijk' Zeg ik grijnzend, 'Het moet niet moeielijk zijn om iets uit haar te krijgen, wij zijn met zn tweeén' Zeg ik nogsteeds grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Dat dacht ik dus ook al en hier en daar had ik wat dingen over haar gehoord dus ik denk dat we van haar wel de nodige informatie zullen krijgen" zeg ik grijnzend. "Ja klopt dus dat moet lukken, maar toch moeten we nog steeds een beetje voorzichtig zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'We zijn slim genoeg' Zeg ik grijnzend waarna ik met mijn rug in het gras ga ligen, 'Ookal zecht iedereen van niet' Vervolg ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Zijn we inderdaad anders hadden we dit allemaal nooit bereikt" zeg ik grijnzend en neem nog een hap van een appel. "Laat ze dat naar denken en zeggen want het is leuk om ze keer op keer te verbazen en wij weten dat het niet zo is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Zelfs mam denkt het, dat is toch best erg.. Als je eigen moeder zoiets denkt' Zeg ik grijnzend

    {Ik ga bbp'en.. Dus tot later ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ tot later]

    Fred Weasley

    "Ach daar zijn we nu toch ondertussen wel aan gewend hoe erg het eigenlijk ook is" zeg ik grijnzend. "Misschien moeten we daar toch ook maar eens wat op verzinnen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Snape

    Ik zucht en hef de spreuk op. "Zorg dat je weet dat je niet zomaar alles over me kan zeggen en al helemaal niet niet over Blaise, Draco of mijn vrienden, want de volgende keer ben ik helemaal niet zo aardig meer" zeg ik en zonder op antwoord te wachten loop ik in de richting van de leerlingenkamer. Daar aangekomen zie ik Blaise zitten "Sorry dat het zo lang duurde had ruzie met Pansy"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blaise Zabini
    Ugh alweer dat kind met de draco stalkheid, ik zuchte maar keek haar daarna aan.'Maakt niet uit, je bent er nu toch?' Ik gaf haar een knipoog en liep naar de deur van de Common room.


    On wednesdays we wear black

    George Weasley

    'Dat in ieder geval, heerlijk hoe ze tege iemand anders schreeuwt maar ik heb er wel genoeg van. Zo ongeveer voor mijn hele leven lang' Zeg ik grijnzend, 'Agh, waarschijnlijk ziet ze volgend jaar wel in dat ze ons verkeerd in heeft geschad. Of net als na het wk zwerkball toen we terug kwamen was het echt iets van "ik was echt zo bang, en als jullie niet meer terug zouden komen" Bla bla bla, dus eigelijk kan ze gewoon niet zonder ons' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aileen Megan Snape

    "Ja gelukkig wel, maar je wilt dus echt niet weten hoe ik daarvoor heb gezorgd" zeg ik grijnzend en loop met hem mee. "Zo dus wat waren de plannen?"

    Fred Weasley

    "Ik ben echt benieuwd naar haar gezicht zodra ze weet dat we een winkel hebben die ook nog is goed loopt" zeg ik grijnzend. "Maar zulke momenten zullen nooit stoppen en ze zal altijd net zo bezorgd blijven en met dat zwerkball was een heel klein beetje overdreven maar ja"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Daar komt ze hopelijk volgend jaar pas achter' Zeg ik grijnzend, 'En daarbij kunnen we als we ons vervelen hier nog altijd langskomen met behulp van de magice gang via hogsmade om de leeraren te laten onthouden dat ze nog niet van ons af zijn en om hun te laten herinneren dat ze ons best missen.' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Met een plons viel Astria voorover in het water, toen ze boven kwam spatte ze wat water in Draco's gezicht. "Ik zei toch dat je het nooit meer moest doen" Astoria grinnikte, en sloeg haar armen in Draco's nek en drukte een zoen op zijn lippen. Astoria trok haar lippen terug en hield haar hoofdje een beetje schuin terwijl ze Draco aankeek. "Je ziet er ged uit in je zwembroek" Astoria grinnikte en drukte weer een kusje op Draco's lippen, ze drukte even met haar vinger plagend in zijn borstkast en keek hem aan. "Mag ik...mag ik je, sixpack aanraken?" Een blos zorgde ervoor dat Astoria haar wangen rood werden, terwijl een klein verlgen glimlachje haar lippen sierden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    Ik knik "Dat is iets wat zeker is en dat met die leraren klinkt ook goed dan weten de andere ook gelijk hoe saai het is zonder ons op school" zeg ik grijnzend. "Volgend jaar gaat echt alles veranderen, maar we gaan ervoor zorgen dat niemand ons vergeet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer