• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Niet helemaal' Andwoord ik grijnzend op haar vraag, ze had over me gepraat. In iedergeval meer dan eens.


    Sky Leslie White
    Ik kijk Daniël bedachtzaam aan. 'Niet helemaal is dus wel iets..' ik zucht even en druk mijn hoofd in zijn kussen zodat mijn gezicht niet te zien is. Soms dan haat ik mijn gepraat in mijn slaap. Zoals nu, dan heb ik waarschijnlijk dingen gezegd over de dingen die ik gedroomd heb. Ik blijf gewoon liggen zoals ik lig, met mijn hoofd in zijn kussen. Ik kan Daniels geur zo ruiken, wat heel lekker ruikt. En ik blijf zo liggen om de dingen uit mijn droom nog een keer in mijn hoofd af te spelen. Ik kijk daarna op naar hem en fluister: 'Ik heb je naam gezegd hè?' dan zie ik dat Nathan niet meer in de kamer is.'Oeee, we hebben de kamer voor ons alleen,' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Prisoner schreef:
    [ Nooo ;[ ]

    Amare

    'Zonder het met me te overleggen.' zei ik toen en keek hem aan. 'Brown kwam binnen, hij hoorde me zingen en toen zei Timo dat ik wou zingen op het bal en toen pief paf poef was ik een act.' zei ik en zuchtte. 'Maar, ik ben benieuwd.' zei Nathan toen en ik glimlachte waarna ik het lied begon te spelen en inkwam met mijn zang.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    "Hmm." zuchtte ik. Het idee stond me nog steeds niet aan, maar de eerste drie dagen kon hij toch niet op het terrein komen... en voor dat opnieuw mogelijk was, had ik het ritueel al doorstaan en was Alexi veilig... of ik was gestorven bij mijn poging en dan...
    Ik moest een manier vinden om haar zelfs daarna veilig te houden. Jake. Jake kon haar wel beschermen als dat voor mij onmogelijk werd.
    Ik legde mijn wang op Alexi's borst, waardoor ik haar hart hoorde bonken. Ik hield van het geluid... Het mocht nooit ophouden.
    "Ik hou van je." zuchtte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik hou ook van jouw.' fluister ik zachtjes en leg mijn hoofd op het zijne.
    'Wil je me dat nooit meer aandoen?' vraag ik hem zachtjes. Ik wil dit niet meer meemaken. Ik heb Jake en Leslie's dag verpest.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sloot mijn ogen en liet me door haar hartslag in slaap wiegen. En murmelde half slapend.
    "Het spijt me... Als- als het." ik gaapte even. "Als het ritueel voltooid is, wordt alles weer normaal."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik schiet overeind. 'Welk ritueel?' Ik kijk hem bezorgt en bang aan. Het woord ritueel stelt me niet echt gerust net als het feit dat zijn vader erbij betrokken is en hij daar misschien nachtmerries overheeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Mijn hoofd glijdt van haar borst en ik schiet ook overeind.
    "Euh... Hoezo ritueel?" probeerde ik mezelf nog te redden. Ik moest echt oppassen wat ik zei.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem even vol ongeloof aan. Meent hij dit echt? Ik zucht en laat me terug op het bed zakken met mijn rug naar hem toe. Ongelooflijk. Wie A zegt moet B zeggen maar hij ontkent gewoon dat hij A heeft gezegd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zuchtte en legde mijn hand in haar zij.
    "Alexi, sorry... Ik-" Ik sloot gepijnigd mijn ogen. "Het is gewoon... ingewikkeld."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik ben niet dom of zo hoor. Ik doe soms stomme dingen maar dat wil niet zeggen dat ik niets versta.' mompel ik maar draai me nu naar hem toe. 'Ah, laat het maar.' mompel ik zachtjes en kijk naar mijn handen die zonder reden zachtjes trillen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nee, het is gewoon..." ik zuchtte en legde mijn voorhoofd tegen het hare, zodat ik haar recht kon aankijken.
    "Ik en mijn vader hebben een onbreekbare eed gezworen." ik dacht terug aan het sneetje op mijn pols. "Als ik een ritueel voltooi... dan zweert hij dat hij jou met rust laat." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik bijt even zachtjes op mijn lip. 'En dat ritueel is gevaarlijk' maak ik zijn zin af en wacht op een bevestiging. Ik schud mijn hoofd. 'Axton je had dat niet moeten doen ok? Ik zou met liefde voor je sterven zodat je dat ritueel niet moet doen.' Ik zucht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dat ritueel is gevaarlijk." gaf ik toe en schudde meteen mijn hoofd bij haar volgende woorden. "Ik doe het voor jou en voor ons kind. Jullie mogen niet sterven en ik beloof je dat ik door dat ritueel kom. Mijn vader denkt dat ik het kan halen... Hij probeert me al jaren zover te krijgen."
    Het kwam enkel door mijn moeder dat ik nog niet eraan begonnen was. Zij vond dat ik er zelf volledig moest achterstaan, omdat het anders onmogelijk zou zijn om het levend te halen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik houd je aan die belofte' mompel ik zachtjes nadenkend. Ik kijk hem aan met tranen in mijn ogen maar verdring ze. Ik wil niet opnieuw huilen. 'Ik weet dat je wel zegt dat je het gaat halen maar ik weet ook dat je een plan B in gedachten hebt voor als je het niet haalt. Als je maar weet dat ik me er niet aan ga houden, aan dat plan B.' Ik zucht en leg mijn hoofd in zijn hals zodat hij mijn gezicht niet ziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik legde mijn hand tegen haar achterhoofd en streelde geruststellend over haar haren.
    "Velen hebben het ritueel niet overleefd, maar ik heb een doel. Ik overleef het, met jou in gedachten." verzekerde ik haar.
    En zelfs als ik sterf, zal jij leven. Zelfs dan zorg ik dat jij en het kind een mooie toekomst hebt. Wat je nu ook zegt... mijn plan B mocht niet falen.


    “To live will be an awfully big adventure.”