• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan

    'De meeste mensen nemen ook genoegen met een gewone hoi' Zei ik grijnzend terwijl ik haar overeind hielp, 'Waar was je naar opweg?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik schud zacht mijn hoofd. "Ik kan het niet zeggen." fluister ik. "Het enige wat je moet weten is dat we tot een overeenkomst gekomen zijn."
    Als ik haar zou vertellen wat die inhield, zou ze veel te bezorgd worden. Niet dat dat niet nodig was, er was enorm veel kans dat ik het niet zou overleven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amare

    Ik lachte. 'Het spijt me, en ik was opzoek nou jou!' zei ik met een grijns. Mijn geluk was niet meer te prijzen en voor Nathan was ik niet bang om iets te zingen, hij had me al gehoord en ik wist van hem en hoopte dat hij me goed advies kon geven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    'Kan ik iets voor je doen of je helpen of zo?' vraag ik hem zachtjes zodat Jake niet wakker word. Ik voel me zo hulpeloos nu. Hij moet alle problemen oplossen en ik kan hem er niet bij helpen als ik niet weet wat die overeenkomst inhoud maar als hij het niet wil zeggen tjah...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan

    'Waarvoor was je naar mij opzoek?' Vroeg ik haar, de meeste mensen kwamen niet zo heel snel naar me toe, ze liepen echter liever heel snel van me weg of ze kwamen naar mij om te vragen waar iemand anders was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik kijk haar met een vermoeide glimlach aan. Ze was zo lief, dat ze me zelfs als ik haar niets wou vertellen me wou helpen.
    "Blijf gewoon bij me en dan is alles goed." probeer ik geruststellend te glimlachen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amare

    Ik pakte zijn hand vast. 'Nou, omdat je met me mee moet.' zei ik en trok hem mee naar het muzieklokaal. 'Laat me het kort uitleggen, weet je nog de laatste keer dat we hier waren? Ik zong een onafgemaakt lied.' Ik keek hem aan. 'Ik heb het afgemaakt, alleen door Timo ben ik nu één van de acts op het herfstbal en ik wil jóu mening hebben.' zei ik en zuchtte. 'En je moet me lichtjes helpen, ik ben bang dat ik afga en verschrikkelijk faal op het bal.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    Ik doe mijn trui uit en kruip tegen hem aan. 'We moeten morgen naar de les.' zeg ik sip. Mijn ene hand rust op zijn borst en mijn andere op mijn buik. Het voelt alsof ik het wil beschermen wat eigenlijk ook zo is maar ja nu kan er nog niets verkeerd gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan

    'En hoe hebben ze jouw zover gekregen dat je dat doet?' Vroeg ik haar, ze leek me niet iemand die dat snel deed. 'Maargoed, laat horen ik ben benieuwt' Vervolg ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Have to go.. Bye! ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Ja." zuchtte ik. Ik keek naar haar hand op haar buik. Ons kind... Ik kon mijn vader niet toestaan Alexi en het kind te vermoorden! Zou ik het ritueel niet kunnen doorstaan, met de gedachte aan hen?
    Zou ik het niet kunnen verdragen voor hen? Om hun levens te redden?
    Mijn ogen schoten naar Alexi's gezicht en toen weer naar haar hand.
    Ja. Het antwoord op al deze vragen was ja! Om mijn kleine familie hier te beschermen, zou ik alles doen. Ik zou niet sterven, ik zou het doorstaan en daarna konden we in alle rust verder leven.
    Met het nieuwe vastberaden vuur in mijn ogen keek ik haar plots recht aan. Ik legde mijn hand over de hare en een vastberaden trek zat stug vast rond mijn lippen. Er was geen tijd om te treuren, er was alleen plaats voor moed en die kon ik oproepen, voor hen.
    "Het komt allemaal goed." zei ik gemeend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ Nooo ;[ ]

    Amare

    'Zonder het met me te overleggen.' zei ik toen en keek hem aan. 'Brown kwam binnen, hij hoorde me zingen en toen zei Timo dat ik wou zingen op het bal en toen pief paf poef was ik een act.' zei ik en zuchtte. 'Maar, ik ben benieuwd.' zei Nathan toen en ik glimlachte waarna ik het lied begon te spelen en inkwam met mijn zang.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    Verwart kijk ik hem aan. Ik buig me naar hem toe en zoen zachtjes zijn lippen. Iets heeft hem plots weer kracht gegeven. Ik vraag me alleen af waar zijn nachtmerrie overging. De mijne is altijd hetzelfde behalve een paar details maar de zijne? Ik wil het weten. Ik wil weten wat zijn angst is maar ik weet ook wel dat hij het niet zal zeggen. Hij stelt zich niet zo graag kwetsbaar op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zie haar verwarring en vindt het jammer dat ik die niet weg kan halen. Ik glimlach lief naar haar en druk mijn even zacht op de hare.
    "Ben je moe?" vraag ik, nadat ik mijn lippen van de hare heb gehaald.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik schud mijn hoofd. 'Niet echt ik heb daarnet gezwommen.' geef ik nu toe. Ik wil niet iets voor hem verzwijgen dus ik zeg dit kleinigheidje dan maar gewoon eerlijk. Hij zei me wel dat ik niet zonder hem het bos in mocht maar dat was voor hij vertrok naar zijn vader en als hij echt een overéénkomst heeft ?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'