• The Footies <3

Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

[ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:34 ]

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    Oehh dat klonk serieus.. But don't worry, Klaasje is mijn nummer 1 athlete. <3

Ik hoefde vandaag maar van 9 tot 3 ipv 9 tot 4. Meevallerrr. ^^ Gaat goed trouwens! Ben eigenlijk de hele dag wel bezig!

Oh, dan word ik wel serieus genomen (:
    En nice dat je werk je bevalt, daar moet je ook maar net mazzel mee hebben hoor! (:

T0RRES schreef:
    (...)
    Oh, dan word ik wel serieus genomen (:
    En nice dat je werk je bevalt, daar moet je ook maar net mazzel mee hebben hoor! (:

Ik neem jou altijd serieus, Kimmie! Maar jij moet Wes ook niet gaan verlaten voor die jongen uit Vampire Diaries, hoor.. D: I don't approve of that!

En ja, zeker! Ik begin er steeds beter te wennen en nadat ik op vakantie ben geweest krijg ik ook de sleutel. Voel ik me helemaal baas. :Y)

ars moriendi

Wop wop wop.

Normal girl at day, Catwoman at night.

Huntelaar schreef:
    Ik neem jou altijd serieus, Kimmie! Maar jij moet Wes ook niet gaan verlaten voor die jongen uit Vampire Diaries, hoor.. D: I don't approve of that!

En ja, zeker! Ik begin er steeds beter te wennen en nadat ik op vakantie ben geweest krijg ik ook de sleutel. Voel ik me helemaal baas. :Y)

I will never leave him! Deze fase zal wel weer over gaan, denk ik. Alhoewel ik nog nóóit en ik herhaal nóóit zo'n fan van iets ben geweest ;o

Daar zijn we weer. Sorry dat ik weg was hoor maar het ging ff niet lekker. Lijk net een oud wijf kan geen 36 uur meer wakker zijn zonder klachten :') Nu schattige foto's uitzoeken. IK WIL TERUG :'(

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, lala.

Metropolis schreef:
    Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, lala.

Oh gosh, die hebben wij die school Afrikaantjes geleerd hè :')

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Kan iemand mij uitleggen wat Tyler is, aangezien hij geen vampier is? (The Vampire Diaries, seizoen 1)

T0RRES schreef:
    Kan iemand mij uitleggen wat Tyler is, aangezien hij geen vampier is? (The Vampire Diaries, seizoen 1)

weeerwolf.

Boutella schreef:
    (...)

HAHA AWSUM!

Boutella schreef:
    (...)

Hahaha keisweet. <3

ars moriendi

Gosh, ik ben echt in een kuthumeur. Irriteerde me net gewoon kapot aan tafel aan de rest van het gezin. -__- Wie kan mij opvrolijken?

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahaha keisweet. <3

Ik moet ff mijn snoertjes vinden maar dan heb ik zo'n lief filmpje. Kindjes die uitvinden hoe een camera werkt. Dat als je je hand voor de lens houdt dat je hem kan zien. Echt te lief, haha.

Huntelaar schreef:
    Gosh, ik ben echt in een kuthumeur. Irriteerde me net gewoon kapot aan tafel aan de rest van het gezin. -__- Wie kan mij opvrolijken?

Lets dance with cuties!

Sorry voor m'n spam hoor maar ik wil terug :')

Metropolis schreef:
    weeerwolf.

Oh. My. God. Kan deze serie nog beter worden?