• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuff Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde BeauxbatonsSquib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 1:11 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    [Niks speciaals ^^
    Hey, ging Ray elisa nog helpen? Anders laat ik haar 'ontdooien', lololol]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Nou eerst moet ik nog even op Axelle reageren xd Dat lukt dus niet want blijkbaar is er iets bij hem gebeurd? Wat dan? Helup, ik volge het niet meer D:]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha ja als je er zo over denkt wel.. Ze heeft een hekel aan mensen die gemeen tegen haar doen en de mensen die haar niet mogen zijn de andere Slytherins dus haat ze hun =) De Gryffindors hebben haar nooit iets aangedaan dus waarom zou ze hun haten? =p]


    Little do you know

    marcel
    Eerst zat ik nog rustig te ontbijten en gezellig met zijn alle. En opeens was iedereen weg, ik was verzonken in een dagdroom en toen ik weer wakker was, bleek ik alleen nog aan tafel te zitten. Overal lag eten, en ik herrinerde me het voedselgevcht weer. Voor de rest was alles langs me heen gegaan

    {ik volg het effe niet meer, ik weet eigenlijk niet eens waar marcel zich bevind}


    Can't control my second personality

    [Dawn heeft Ray Versteend x'D]


    Little do you know

    [Maar Ray is nu toch ook ge-Petrificustotalust? Dus kan ik toch ook niets doen? Of...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hij kon zich eventueel nog verdedigen, maar dat is geheel aan jou x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Elly Fred en Dawn waren slakken aan het uitkotsen omdat ze Elisábeth bekogelden met eten. Dus die gingen richting de ziekenzaal want ze wilden er vanaf. Maar de duivelse Slytherins kwamen erachteraan en nu is daar een soort van duel gaande. En marcel zit nogsteeds in de Great Hall geloof ik =)]


    Little do you know

    [nvm.]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oh en Btw eigenlijk kan ray zich niet verdedigen. Dawn Fluisterde de spreuk dus hij kon het niet horen xD]


    Little do you know

    Axelle
    Ik liet de twee Slytherins weer ontstijven zodra ik mijn wand te pakken had. 'Misschien kunnen we ons nu volwassen gedragen en stoppen met het gebruiken van kinderachtige vervloekingen?' vroeg ik. 'Ik geloof dat hier geen eerstejaars zijn op dit moment dus probeer het op een volwassen manier op te lossen.'


    Remember to be ridiculous.

    [Ontwijken eventueel? x'D Idk]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ze zijn weer gered]


    Remember to be ridiculous.

    Elisàbeth
    Toen ik 'ontdooid' was, sprong ik op en richtte me direct tot het meisje dat me dit had aangedaan.
    ''Avada Kedavra!'' riep ik woest, maar ik liet de vloek expres haar niet raken, maar een object achter haar.
    ''Dat je maar weet tot wat ik in staat ben.'' siste ik kwaad, en veegde het gore spul van me af.
    Vervolgens keerde ik me weer kalmpjes tot die franse.
    ''Prima.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Squib schreef:
    [ze zijn weer gered]
    _O_


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''