• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Ik kijk even naar Dean en zie dat hij naar George aan het kijken is. Die gooit een appel tegen zijn hoofd. Boos kijk ik George aan. Waarom gooide hij een appel tegen Dean. En met wie zat George daar eigenlijk? Volgens mij was dat een Zwadderaar. Waarom zat George daar met een Zwadderaar?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Eten X]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Madison
    Ik schoot in de lach toen de appel tegen het hoofd van Daan aankwam.
    Hij keek beledigd terug, wat me alleen maar harder liet lachen.
    ''Ik had het al door, maar dan kennen ze mij nog niet.'' grinnikte ik al antwoord op zijn zin.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Ik had het al door, maar dan kennen ze mij nog niet' Zei ze grinnikend, 'En je zit hier liever dan bij je vrienden? Of bij draakje?' Vroeg ik haar terwijl ik nog een appel pakte en daar een hap uit uit nam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Eten doei


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    ''Zie jij éen van mijn vrienden aan de Slytherin tafel? Ik niet, die slapen waarschijnlijk nog of zitten doelloos in de Common Room. En ik heb je al verteld dat Draco me niet interesseert.'' zei ik, en glimlachte liefjes terwijl ik wat drinken voor mezelf inschonk.

    [Ik heb echt geen idee hoe laat het nu precies is, ben helemaal door de war nu x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Ik zou niet weten welke van die mensen je vrienden zijn en welke niet aangezien ik me niet zo bezig houd met mensen van Slytherin' Andwoorde ik terwijl ik nog een hap van mijn appel nam, 'Maar geen draakje dus, waarom niet?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik keek hem aan alsof hij helemaal geen brein meer had.
    ''Kijk naar hem. De arrogantie straalt er van af, ik wil niet dat hij denkt dat hij beter is dan mij.'' zei ik schouderophalend, en lachte toen even.
    ''Nee, hij staat me gewoon niet aan.''
    Ik ging alleen met Draco om als ik in Malfoy Manor was, want indirect ben ik toch zijn familie.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik wend mijn blik weer af van mijn broer en zijn uhmm ja 'rare' vriendin. Ze was natuurlijk niet echt raar maar het was raar dat George met haar omging aangezien ze een Zwadderaar was. Dean keek stiekem naar ons en ik grijnsde. 'Vind jij al iemand leuk?' vroeg ik aan Adelaine en ik keek haar aan. In de tijd dat ik mijn drie vriendjes had gehad had zij alleen mar toegekeken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik kijk grijnzend naar Ginny. 'Nee, al moet ik toegeven dat die nieuwe leraar toverdranken, Slughorn, wel heel sexy is,' zeg ik wenkbrauw wiebelend. Hoe zou het zijn om iemand leuk te vinden? Geweldig waarschijnlijk, als die persoon jou ook leuk vindt tenminste. Nou ja, het zal wel. Zolang ik er nog niet mee te maken heb, is het lekker rustig.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik begin te lachen. 'Met die walrussensnor zoent hij ook zo lekker.' zeg ik terwijl ik me probeer voor te stellen hoe het zou zijn als Adelaine met Slakhoorn zou hebben. 'En je krijgt hoge cijfers bij Toverdranken!' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 19:33 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Draco, the amazing bouncing ferret' mompelde ik grijnzend terwijl ik naar Daan keek die op dat moment naar Ginny grijnsde, 'Wie staat je wel aan dan?' Vroeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Niet veel mensen. Elion en Caty wel, jij kan er ook mee door.'' grijnsde ik naar hem, en nam een slokje van mijn drinken.
    ''Chantay ook wel.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Ja, voor die snor en de cijfers doe ik het.' Ik pak een appel en rol hem door mijn vingers. Vervolgens neem ik er een hap van, aangezien ik mij verveel en genoeg heb van brood.
    'Mare, hebben je broers dit jaar nog wat leuks in petto voor die Slytherins, of zit George serieus met dat kind te flirten?' vraag ik gebarend naar de twee. Niet dat ik mij interesseer voor George zijn liefdesleven. Ik vind het gewoon leuk, als de Slytherins eens flink voor gek worden gezet.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Bill natuurlijk met Fleur. Charlie met zijn draken. Percy met z'n baas. Fred heeft misschien nog wel met Angelique. Ron hoorde ik zeggen dat hij Belinda irritant vond. Logisch. En van George weet ik niet of het sirieus is. Ik hoop het niet.' ik rilde even. Ik wou dus echt geen Zwadderaar in de familie, dan nog liever Zeur.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!