• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek Draco na, en zag hem verdwijnen, de dichtsbijzijnde wc wist ze. Haar groene ogen vielen op het beetje toilet papier in de handen van Draco, er verscheen een kleine glimlach op haar lippen waarna ze het beetje papier over nam, en dit tegen haar neus aanield inplaats van haar hand. "M-misschien heb j-je wel gelijk j-ja...". Astoria keek Draco aan, maar zij wist echter dat Pansy het hier niet bij zou laten zitten. Nee, integendeel het zou nog veel erger kunnen, was als ze haar zou vervloeken of nog erger, doden. Ja, Astoria zag Pansy daar wel voor aan. Astoria sloeg haar vrije arm om Draco heen waarna ze haar gezicht in zijn borstkast verberde, zomaar ui het niets, maar ze was bang en had iemand nodig die haar hopelijk zou geruststellen. Het was stil...maar die stilte verdween al snel door Astoria haar gesnik, wat even later overliep in gehuil.


    Draco Malfoy

    Ze drukte de toilet papier tegen haar neus, het papiertje kleurde al snel rood. j-je wel gelijk j-ja..." prefelde ze en ze keek me aan. Ik glimlachte alleen maar en keek naar Asoria die er met de minuut droeviger uitzag. Haar andere hand sloeg ze uit het niets om me heen en ze drukte zich tegen me aan, mijn glimlach werd groter. Langzaam sloeg ook ik mijn armen om haar heen en Astoria haar gesnik veranderde ik gehuil. Daar stonden we dan in de verlaten gang terwijl ik Asoria pobeerde te troosten.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    Verveeld ging ik aan de tafel van Griffindor zitten, aangezien Fred spoorloos was. waar was hij de laatste tijd? in iedergeval keek ik de tafel rond opzoek naar iets eetbaars naar mijn smaak.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Kan Madison George vergezellen, of kwam iemand anders al? *verveelt zich*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria huilde, terwijl haar tranen over haar wangen gleden, en Draco's uniform met de minuut natter werd van haar tranen. Ze zei niets, enkel gesnik verliet haar mond en misschien was het wel goed dat ze eindelijk iemand had gevonden waarbij ze uit kon huilen. Want om eerlijk te zijn, had ze diegene niet, zelfs haar ouders en zus waren niet de juiste personen. Af en toe huilde ze uit bij Marry maar dit...nu ze hier zo stond te huilen bij Draco...voelde het anders. Na ongeveer 5 minuten, kalmeerde Astoria wat waarna ze Draco langzaam los liet, en met haar vrije hand haar tranen weg veegden. "H-het spijt me van j-je shirt" sprak ze uit terwijl ze naar de grote natte vlek op de witte blous van Draco wees.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aragog schreef:
    [Kan Madison George vergezellen, of kwam iemand anders al? *verveelt zich*]


    {Nee.. Hij zit gewoon lonly XD Ik moest iets bedenken so..}


    Don't be like the rest of them, darling

    (sorry dat ik een paar dagen niet regeerde ben er door de problemen tot morgenavond tussenuit, maar waar kan ik inspringen met aileen en Fred?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CarrotLouis schreef:
    (sorry dat ik een paar dagen niet regeerde ben er door de problemen tot morgenavond tussenuit, maar waar kan ik inspringen met aileen en Fred?)


    {George is net naar de grote zaal gelopen om te eten (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Verveeld liep ik naar The Great Hall om wat te eten.
    Mijn blik viel op George, die alleen zat. Onwillekeurig grijnsde ik.
    Óf ik ging hem straks irriteren, óf ik ging hem vermaken. Dat was enkel hoe hij het opvatte.
    Ik liep naar hem toe, en ging naar hem zitten.
    ''Hey.'' grijnsde ik, en door een dodelijke blik zorgde ik er voor dat niemand me raar aankeek. Kom óp zeg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (wil er iemand met Harry praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [eten x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Hey' Hoorde ik Madison zeggen nadat ze naast me was gaan zitten, 'Je weet dat een Slytherin aan de tafel van Gryffindor niet echt gewaardeerd word?' Vroeg ik haar, en daarbij. Waarom zou ze hier willen gaan zitten?


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''En dat maakt mij uit, omdat?'' mompelde ik ongeïnteresseerd.
    ''Besides, je zat zó alleen, ik dacht dat je wel wat gezelschap kon gebruiken.'' legde ik uit met een kleine grijns die mijn lippen sierde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [brb; eten]


    Don't run away this time and die like a man.

    George Weasley

    'Geen idee, ik dacht ik meld het even voor het geval het je nog niet opgevallen was' Andwoorde ik schouderophalend terwijl ik Daan naar mij zag kijken, of eigelijk ons en aangezien ik net een appel in mijn hand had kon ik het niet laten om die tegen zijn hooft te gooien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Moonly schreef:
    Ginny

    Ik slik snel een hap ei door. 'Ik weet het niet. Hij is wel schattig enzo, maar of ik hem leuk vind? Ik weet het niet. Ik had vanacht wel over hem gedroomd. Hij en Harry waren aan het vechten en Parvati stond er bij.' ik dacht na. Als Dean mijn vriendje zou worden zou dat mijn vierde vriendje zijn die ik op Hogwards heb gehad. En Harry, stel dat hij me wel leuk vind. Wat moet ik dan doen?


    Adelaine Catherina Bluejay

    'Dat moet, uhm, vreemd geweest zijn,' zeg ik, waarna ik van mijn pompoensap nip. Mijn ogen gaan de zaal door en blijven even rusten op Dean, die het nu wel is afgeleerd om naar Ginny te staren. Als hij merkt dat ik naar hem kijkt, glimlacht hij voorzichtig. Ik glimlach terug. Vervolgens valt zijn blik op George die een appel tegen hem aangooit. Het boeit mij niet echt.
    Best vreemd. Ginny is mijn beste vriendin en heeft al drie vriendjes gehad, terwijl ik dus totaal nog niet met jongens bezig ben.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 18:11 ]


    Happy Birthday my Potter!