• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    WOW jullie gaan veel te hard joh ik kan het bijna niet meer bijhouden...maar jullie zijn wel awesome!!!

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {Volgensmij moet je de koffer in de trein laten toch? Die vervolgens na het eten in je kamer staan? (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Meh, iedereen heeft zn koffers nu al meegenomen volgens mij]


    Don't run away this time and die like a man.

    *is kinda frustrated*
    Ik laat mijn personages maar even overal zijn, want ik volg het niet meer x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik had het ook al opgegeven, iedereen is overal en nergens :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ikr. Daarom schopte ik de mijne maar naar de zaal; uiteindelijk komt iedereen daar toch wel terecht


    Don't run away this time and die like a man.

    Blaise Zabini
    Ik keek draco vernietigend aan.' Wat ben je toch weer een goede vriend.'Zei ik sarcastische.' Zullen we het eens hebben over diegene die jij hebt verslonden?' grijnsde ik.


    On wednesdays we wear black

    Waar zijn Draco en Blaise, dan stuur ik Chantay wel naar hun toe (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Melite schreef:
    Waar zijn Draco en Blaise, dan stuur ik Chantay wel naar hun toe (:


    {Ze lopen naar hogwarts, alleen diegene die draco speelt is offline ;p)


    On wednesdays we wear black

    Aileen

    Ik kijk van Blaise naar Draco en weer terug. "Mhm, dat vind ik eigenlijk wel een goede, maar weet ook dat dat hij het alleen maar zegt omdat die weet wat er in mijn verleden allemaal is gebeurd" zeg ik.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oh, dat is niet erg handig :3]

    Chantay Marvella Lestrange
    Mijn blik viel op Draco en Blaise, die naast elkaar liepen. Met een zucht streek ik mijn donkere haar uit mijn gezicht, en liep naar ze toe.
    "Zullen we het eens hebben over diegene die jij hebt verslonden?" ving ik nog net op, nadat Blaise zijn vriend een valse blik toe had geworpen.
    Rond mijn lippen verscheen een speelse grijns, waarna ik tussen de twee in ging lopen. "Problemen, guys?"


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Het valt me nu eigenlijk pas op dat we geen Crabbe en Goyle hebben XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Belinda/Lavender

    Ik stop met tikken en vraag dan aan Jen 'Wat zullen we vanavond doen?' ik kijk haar aan. Daarna kijk ik in de weerspiegeling van mijn bord en doe mijn haarband goed. Het roze strikje op de haarband moet wel goed zichtbaar zijn. Ik pakte een lok en begon daar mee te spelen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Blaise Zabini
    'Tja maar goed dat er zo'n vriend bestaat, toch?' Ik kijk draco nog even verwijtend aan maar draai me om als ik een helder stem hoor.'Nee geen problemen, alleen draco denkt dat een meisje voor mij moet uitkijken.' Ik legde de nadruk op Draco.


    On wednesdays we wear black

    CarrotLouis schreef:
    Fred

    'Heb je het vuurwerk bij je? Ik kon je net niet vinden maar Snape zal het vast waarderen als we vuurwerk afsteken in de grote zaal' Zei George grijnzend als hij naast me kwam zitten.
    Ik keek hem aan. "Jij was ineens verdwenen ik niet, maar om terug te komen op dat vuurwerk dat ik bij me heb" zei ik lachend.
    "Snape zal het inderdaad geweldig vinden en waarderen net als de rest van de school"


    George Weasley

    'Sorry, hetzelfde meisje van net hielt me op.' Andwoorde ik waarna ik een blik door de zaal wierp. 'Hoeveel heb je mee? Dan proberen we richting sneep te richten' Zei ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Met het gesprek van Pansy was nog niets terrecht gekomen, nee integendeel, ze hadden nog geen woord kunnen zeggen of de trein was al gestopt. Sylver stond op en haalde haar bagage uit het rek, waarna ze wat kinderen uit de weg duwde, en de trein uit liep. Op weg naar Hogwarts. Ze ging met haar hand door haar bruine haar, terwijl ze haar koffer met zich meedroeg in haar andere hand, terwijl Pansy naast haar liep. Haar aanwezigheid voelde fijn, en Sylver had werkelijk geen idee waar dat vandaan kwam, aangezien ze het eigenlijk nooit met Pansy had kunnen vinden. Een zucht rolde over haar lippen waarna ze Pansy aan keek. "Dus, waarover wou je me spreken?"


    The expert in anything, was once a beginner.