• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love


    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan:X

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Hoelang duurt de treinreis nog? XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    alleen Aileen dacht ik....

    denkt ze, haha ;p
    maar moet ik dan blaise weer opnieuw 'hoi' laten zeggen of andersom? xd


    On wednesdays we wear black

    George Weasley

    'Dan klopt er toch iets niet. Als je ideeën hebt hoor ik het graag en anders kunnen we altijd de coupés nog langs gaan met onze nieuwe experimenten' Stelde hij voor, 'Dat klinkt goed, ik heb trouwens nog een stuk vleermans vuurwerk in mijn koffer, wat dacht je er van om dat af te steken als we de trein uit zijn?' Zei ik grijnzend, ik had genoeg vuurwerk om een paar eersteklassers de stuipen op het lijf te jagen en daarnaast kon ik het beter nu gebruiken.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Kunnen we niet doen alsof dat vorig jaar was? Ik zie Ron liever achter Hermione aan gaan, dat duurde in de boeken veel te lang :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Luna Lovegood
    'Nurgels zijn hele vervelende wezentjes, ze spelen altijd spelletjes met me.' Ik zuchtte even uit ongeloof. 'Ze verstoppen namelijk altijd mijn spullen en dan kan ik ze door heel hogwarts gaan zoeken. 'Ik keek Lavender een beetje droevig aan.


    On wednesdays we wear black

    CarrotLouis schreef:
    Aileen

    "Blijkbaar denken we nog steeds hetzelfde na al die tijd en misschien is het tijd om dan weer te zorgen dat dat contact weer hetzelfde word" zeg ik en kijk hem aan. "Maar wat ik me afvraag is hoe het komt dat nu wel al je vrouwelijke contacten uitlopen in een bitch fight en eerder niet"

    @CarrotLouis ik was blaise helemaal vergeten en aangezien ze 8 pagina's terug wat tegen draco had gezegd en eigenlijk ook in de coupe had moeten zitten vind je het erg als hij er bij komt???

    Draco

    Ik kijk haar ook aan "laten we dat maar doen dan" beaam ik "Maar wat ik me afvraag is hoe het komt dat nu wel al je vrouwelijke contacten uitlopen in een bitch fight en eerder niet" ik haal een wenkbrauw op "een naam is al voldoende, Pansy" zei was alles begonnen sinds ik vaker met haar om ging dacht ze dat elk meisje in mijn buurt een bedreiging was...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [~o~ dit gaat snellll.
    Oké, even voor Pansy en Sylver; Elion en Madison zitten er ook bij.

    En op je vraag Myla, ik denk wel dat ze bevriend zijn..? Of juist niet, it's up to you :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dashed schreef:
    (...)
    denkt ze, haha ;p
    maar moet ik dan blaise weer opnieuw 'hoi' laten zeggen of andersom? xd


    kom jij naar ons?????

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:21 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ja sure


    On wednesdays we wear black

    Melite schreef:
    [Kunnen we niet doen alsof dat vorig jaar was? Ik zie Ron liever achter Hermione aan gaan, dat duurde in de boeken veel te lang :3]


    [Is goed, anders is ze nog wel op hem maar hij niet op haar:P ik moet trouwens gaan.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Chantay Marvella Lestrange
    Het duurde niet lang of ik stond weer buiten. Iedereen daarbinnen zat maar een beetje te chagrijnen, niet erg gezellig. Ik liep naar de wc's, om me daar om te kleden. Het gewaad had ik meegenomen voor als ik het koud kreeg, maar anders droeg ik die niet. De rok had ik afgeknipt met mijn toverstok tot halverwege mijn bovenbenen, en ook de kousen die ik erbij had gekregen werden bewaard voor de winter.
    De stropdas propte ik ook terug in mijn tas nadat ik er een blik op had geworpen. Nadat ik mijn ogen over mijn spiegelbeeld had laten glijden, liep ik de wc's weer uit.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aragog schreef:
    [~o~ dit gaat snellll.
    Oké, even voor Pansy en Sylver; Elion en Madison zitten er ook bij.

    En op je vraag Myla, ik denk wel dat ze bevriend zijn..? Of juist niet, it's up to you :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik denk dat ik Astoria straks in het topic pleur ;D Aangezien ze nu nog met studenten zit die 2 jaar jonger zijn ^^]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Zeuh, Caty gemaakt, nu hopen dat ik snel met r kan RPGen. She'll be.. lovely]


    Don't run away this time and die like a man.

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee eigenlijk, maar we kunnen maar beter op tijd omgekleed zijn.' Als ik het uniform aanheb, functioneer ik mijn haar in de kleine spiegel in mijn toilettas. Vervolgens ga ik zitten en zucht even.
    'Dit jaar moeten we toch onze slijmballen halen?' vraag ik Ginny.


    Happy Birthday my Potter!