• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love


    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan:X

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:42 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Melite schreef:
    [Geen idee in welk jaar Ron en Lavender iets hadden, ik doe gewoon alsof dat vorig jaar was :3]

    Ronald 'Ron' Billius Weasley
    Mijn gezicht betrok. "Straks kom ik.. dinges tegen in de gang," mompelde ik. Beiden wisten wie ik bedoelde. Lavender Brown. Een foutje die ik vorig jaar had gemaakt, want ik leek niet echt meer van haar af te kunnen komen.
    Met een zucht wierp ik een blik op het raampje, maar kon haar niet zo snel ontdekken.


    Dit jaar kregen ze iets volgens mij..


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (...)

    (Whaha, Adelaine niet :') )


    dat las ik ja:P niet lief Adelaine!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Dashed schreef:
    (...)

    (blaise had ook wat tegen draco gezegt ongeveer 5paginas terug x3)


    owww gosh x3 dit gaat echt de goede kant op!! ik dacht al, waar is blaise...
    ik ga ff reageren


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik kan wel juichen van opluchting. Zit ik in ieder geval niet alleen op Hogwarts. Straks moet ik weer de hele vakantie met Dumbledore doorbrengen.
    'Ja, is goed. We zijn er denk binnenkort wel.' Ik rommel wat in mijn koffer en vis er een bloes, stropdas, rokje, malloot en schoenen uit. Ik laat mijn gewaad nog wel even in de koffer. Ik haat dat ding. Je lijkt er net een maffe vleermuis in.


    Happy Birthday my Potter!

    Chantay Marvella Lestrange
    Ik schoof de coupé-deur open waar de rest te vinden was. Met een hand streek ik mijn donkere lokken uit mijn gezicht, en zuchtte even. Hier hing ook weer een geweldige sfeer, en ik kon wel raden waarom.
    Met een zucht ging ik op een leeg stukje bank zitten, wierp even een blik op Draco. Toen hij net iets met Pansy had gekregen was het me bijna gelukt. Jammer genoeg was een vriendin van Pansy toen de kamer binnen gekomen, waardoor hij weer rechtop was gaan zitten.
    "Gezellig hier, jongens," mompelde ik, en sloeg mijn benen over elkaar.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver werd enkel uit haar slaap gehaald door iemand die tegen over haar neer plfote. Met een ruk zat ze overeind, en keek recht in het gezicht van Pansy? Sylver trok een wenkbrauw op, en blijkbaar was Pansy net zo verbaasd als zij zelf, want enkel haar blik zei al genoeg. Sylver ging recht op zitten en verschoof wat, en ze slikte. Niet wetend wat ze moest zeggen nu. "Hi" was dan ook het enige wat haar mond verliet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Ik zat ergens in een coupé te wachten op jou aangezien je nergens te bekennen was. Maar toen je niet langs kwam heb ik de zoektocht zojuist weer gestart en nu met een goed resultaat' Andwoorde hij schouderophalend, 'Ik was niet degene die nergens te vinden was, dat was jij' Andwoorde ik schouderophalend, 'maargoed, waar gaan we heen?' Vroeg ik hem vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dashed schreef:
    {Ik dacht dat jullie al veel verder waren ;x}

    Blaise Zabini
    Ik liep naar de trein toe terwijl de huiself van mijn ouders mijn koffer droeg, echt die elf kon niks goeddoen. Ik stapte de trein in en beval de huiself de koffer goed op te bergen. Rustig liep ik naar achter naar de slytherin coupe en duwde de deur open. Ik grijsde toen ik draco zag zitten. 'Hey, draco!' En ik ging tegenover hem zitten.


    owww gosh.... zullen we ff doen of blaise *poefff* ineens bij draco zit???
    XD sorry ik ben echt helemaal de kluts kwijt


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Hmm, ik maak denk ik ook ff een bitchy chick aan, puur omdat het kan :3 prepare yourself for Little Miss Satan]


    Don't run away this time and die like a man.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    owww gosh.... zullen we ff doen of blaise *poefff* ineens bij draco zit???
    XD sorry ik ben echt helemaal de kluts kwijt


    {hahah oke xd maar wie zitten er nog meer bij? ;)}


    On wednesdays we wear black

    Pansy

    Ongemakkelijk schoof Sylver heen en weer "Hi"zei ze zacht, ik voelde me ook opgelaten "hey" kon ik uitbrengen erg gemakkelijk was het allemaal niet er hing een grote spanning, alleen ik wist dat die spanning nergens voor nodig was...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Dashed schreef:
    (...)

    {hahah oke xd maar wie zitten er nog meer bij? ;)}


    alleen Aileen dacht ik....


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred

    'Ik was niet degene die nergens te vinden was, dat was jij' Andwoorde hij schouderophalend, 'maargoed, waar gaan we heen?'.
    "Dan klopt er toch iets niet" zeg ik lachend en kijk even rond. "Als je ideeën hebt hoor ik het graag en anders kunnen we altijd de coupés nog langs gaan met onze nieuwe experimenten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver keek Pansy aan, en een hele kleine glimlach verscheen op haar lippen. "Dus ehm...hoeist?" Ergens voelde Sylver zich opgelaten dat Pansy een antwoord terug gaf, en bovenal, ze was nog niet zo heel erg. Sylver boog haar hoofd wat, en keek Pansy aan.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lavender/Belinda

    'Ja graag!' zeg ik terwijl ik de Kibbelaar aanpakte. Meestal was het echt rotzooi wat er in stond, maar ik was haar vriendin en wou haar niet beledigen zoals de meeste mensen deden. 'Met gratis Kakelbontbril. Om Nurgels te kunnen zien.' las ik hard op voor. 'Wat zijn Nurgels?' vroeg ik.

    Ginny

    Ik begin mij om te kleden nadat ik de gordijntjes dicht had gedaan. 'Zouden we er al bijna zijn?' vroeg ik en ik keek haar aan. Ze keek erg vrolijk.

    (Krijgt Belinda dit jaar met Ron?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!