• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Rare."
    Ik maak een "knip" gebaartje met mijn vingers als ze haar tong naar me uitsteekt. Veel meer tijd om ook effectief naar haar tong te grijpen krijg ik niet, gezien ze mijn hand vast neemt. Haar andere arm glijdt om mijn hals.
    "Ik hou van je. Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je," herhaalt ze steeds weer, enkel onderbroken door kusjes.
    "Oh ja, hou van me, baby," breng ik lachend uit terwijl ik haar de douche in volg. Het water is net goed van temperatuur. "En over baby's gesproken..."
    Ik zet mijn lippen in haar hals en kus me op die manier een weg naar haar buik. Ik wrijf zachtjes over haar buik terwijl ik er kleine kusjes op blijf geven.
    "Hé, waarschijnlijk hoor je me niet, want je bent nog niet eens zo groot als een boon, maar luister goed want ik zeg het maar één keer. Word een jongen voor me, oké? Anders mag je papa komen opzoeken in het gekkenhuis."

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 19:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oh ja, hou van me, baby. En over baby's gesproken..."
    Lipbijtend kijk ik toe hoe hij zijn lippen over mijn lichaam laat glijden, naar mijn buik.
    "Hé, waarschijnlijk hoor je me niet, want je bent nog niet eens zo groot als een boon, maar luister goed want ik zeg het maar één keer. Word een jongen voor me, oké? Anders mag je papa komen opzoeken in het gekkenhuis."
    Verliefd kijk ik hem aan, en moet even grinniken.
    "Wil je echt zo graag een jongen?" vraag ik lachend.
    Hoe hij doet tegenover mijn buik, hoewel er totaal nog niets te zien is, maakt me alleen maar verliefder. En ik weet gewoon dat hij een perfecte vader zou zijn, wat van mij een goede moeder zou maken. Ik haal mijn hand even door zijn haren en kijk hem dolverliefd aan.
    "Je weet toch dat als het een meisje is, het je eigen fout is, he?" plaag ik zachtjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wil je echt zo graag een jongen? Je weet toch dat als het een meisje is, het je eigen fout is, he?"
    Ik kijk met vernauwde ogen op naar Fedea, en leg dan mijn vinger voor mijn mond, alsof ik iets hoor.
    "Wat zeg je, baby?" Ik leg mijn oor tegen haar buik aan en adem diep in. "Zo mag je je moeder helemaal niet noemen!"
    Ik grinnik even en kijk terug naar Fedea, met een grijns op mijn gezicht. Zonder haar blik te lossen, geef ik nog een kusje op haar buik.
    "Ik zal hem niet minder graag zien als hij een meisje is," zeg ik met een zacht lachje, waarna ik mijn ogen weer op een buik richt. "Maar word toch maar een jongen," fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wat zeg je, baby?" Ik leg mijn oor tegen haar buik aan en adem diep in. "Zo mag je je moeder helemaal niet noemen!"
    Lachend schud ik mijn hoofd en haal een hand door mijn natte haren. Ik ril even wanneer hij een kusje op mijn buik plaatst.
    "Ik zal hem niet minder graag zien als hij een meisje is, maar word toch maar een jongen."
    Lipbijtend kijk ik hem aan.
    "Trey, meisje, jongen, wat dan ook, ik weet zeker dat je een geweldige papa wordt," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Trey, meisje, jongen, wat dan ook, ik weet zeker dat je een geweldige papa wordt," zegt Fedea zacht.
    Ik ga terug recht staan en leg mijn hand op haar wang. Mijn lippen druk ik zachtjes op die van haar.
    "Als ik dat niet ben, dan zal het in elk geval niet wegens gebrek aan proberen zijn," zeg ik stilletjes.
    Nee, ik heb ervoor gezorgd dat ze zwanger werd en dus zal ik voor ons kindje zorg dragen ook. Niet alleen omdat het zo hoort, maar omdat ik het zelf ook wil.
    Ik laat mijn armen om haar middel glijden en trek haar helemaal tegen me aan terwijl ik mijn lippen opnieuw op de hare druk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Als ik dat niet ben, dan zal het in elk geval niet wegens gebrek aan proberen zijn."
    Ik laat mijn handen losjes op zijn bovenarmen rusten, en kus hem liefdevol terug.
    "Ik weet dat je het kan, ik vertrouw je."
    Verliefd kijk ik hem aan. Zacht streel ik even over zijn wang en druk nog een kusje op zijn lippen.
    "Hoe je daarnet al tegen mijn buik praatte..."
    Ik lach even en kan niet anders dan hem weer verliefd aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik weet dat je het kan, ik vertrouw je. Hoe je daarnet al tegen mijn buik praatte..." zegt ze met een lachje.
    Ik kijk haar glimlachend in de ogen. Nu nog meer dan daarnet kan ik niet begrijpen waarom ze denkt dat ik ooit nog iemand anders zou willen.
    "Jongen of meisje, wees er maar zeker van dat ik met die kleine ga samenspannen tegen je," lach ik. "Om te dollen dan, niet bij serieuze zaken," voeg ik er serieus aan toe.
    Ik druk een kusje op haar neus en kijk haar met fonkelende ogen aan. Als ouders moet je een front vormen, die waarde heb ik van mijn ouders mee en daar ga ik me zeker aan houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Jongen of meisje, wees er maar zeker van dat ik met die kleine ga samenspannen tegen je. Om te dollen dan, niet bij serieuze zaken."
    Ik zet een pruillipje op.
    "Tegen mij? Waarom?"
    Met een zielige snoet kijk ik hem aan.
    "Zo zijn we niet getrouwd."
    Ik giechel even.
    "Nog niet."
    Ik leg mijn armen om zijn hals en druk mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Tegen mij? Waarom? Zo zijn we niet getrouwd. Nog niet."
    Ik lach zachtjes en kus haar maar al te graag terug.
    "Omdat het mij voordelig uit kan komen," grinnik ik. Ik schraap mijn keel even en zet een hoog stemmetje op.
    "Mama niet ondergoed, papa zegt nee."
    Ik schraap mijn keel nog een keer en kijk Fedea met een brede grijns aan. Niet dat ik mijn kind in zoiets zou betrekken, maar nu het nog kan wil ik er graag grapjes over maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Omdat het mij voordelig uit kan komen. Mama niet ondergoed, papa zegt nee."
    Ik moet lachen om het stemmetje dat hij op zet, en schud mijn hoofd.
    "Trey toch..."
    Grinnikend druk ik een kus op zijn lippen.
    "Je weet dat ik alles voor je doe, toch?"
    Grijnzend kijk ik hem aan.
    "Alles," fluister ik, en laat mijn hand over zijn lichaam glijden.
    Ik druk mijn lippen weer kort op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Trey toch... Je weet dat ik alles voor je doe, toch? Alles," fluistert Fedea grijnzend. Ik schrik even als ze haar hand over mijn lichaam laat glijden. Zodra ze haar lippen op de mijne drukt, kan ik niet anders dan ontspannen.
    Ik leg mijn hand in haar nek en haak mijn vingers in haar haren. Na even op haar onderlip gebeten te hebben, maak ik mijn lippen los van de hare om ze naar haar oor te brengen.
    "Alles?" fluister ik. Ik laat even een pauze vallen, waarin ik in haar oor blaas. "Haal een biertje voor me," fluister ik dan, met dezelfde intonatie alsof ik net iets heel verleidelijks gezegd zou hebben.
    Ik grinnik even en kijk Fedea lachend aan terwijl ik haar gezicht in mijn handen neem.
    "Dat meende ik niet," verduidelijk ik. "Maar je mag me wel een kusje geven."
    Voor ze al dan niet kan toestemmen, heb ik mijn lippen alweer op de hare gedrukt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Alles? Haal een biertje voor me."
    Grinnikend rol ik mijn ogen en mijn hele gezicht brandt wanneer hij het in zijn handen neemt.
    "Dat meende ik niet. Maar je mag me wel een kusje geven."
    "Oh nee, geen kusje."
    Lachend onderga ik zijn kus, die maar al te graag beantwoord. Ik lik zachtjes over zijn lippen, en kijk hem na afloop verliefd aan.
    "Dank je, Trey," zeg ik zacht.
    "Voor dit," ik kijk even naar de ring om mijn vinger, "dit," ik druk een kusje op zijn lippen, "dit," ik leg zijn hand op mijn buik, "voor alles."
    Ik leg mijn armen om zijn hals en druk mijn lippen vurig op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dank je, Trey. Voor dit, dit, dit, voor alles."
    Respectievelijk kijkt ze naar de ring, geeft ze me een kusje en legt ze mijn hand op haar buik. Ik trek haar stevig tegen me aan als ze haar lippen vurig op de mijne druk en kan het niet helpen dat mijn hand door haar haren woelt.
    "Kan niet zeggen dat ik hier mijn plezier ook niet aan gehad heb," mompel ik lachend terwijl ik over haar buik wrijf.
    Ik druk mijn lippen nogmaals op de hare en doe een paar stappen achteruit zodat ik tegen de glazen douchewand aanleun. Mooi, kan ze straks mijn kontafdruk bewonderen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Kan niet zeggen dat ik hier mijn plezier ook niet aan gehad heb."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Ja, misschien is het maar beter dat Faunielen geen kinderen kunnen krijgen, anders werd het hier echt druk."
    Zonder zijn lippen los te laten, volg ik hem wanneer hij een paar stappen achteruit zet.
    "Ik hou van je Trey," zeg ik zacht tegen zijn lippen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ja, misschien is het maar beter dat Faunielen geen kinderen kunnen krijgen, anders werd het hier echt druk. Ik hou van je Trey."
    Ik denk even na en zie al gauw een stuk of vijf koters achter elkaar aan rennen door de loft. Nee, eentje is prima.
    "Geloof me, als het kind enigszins op mij lijkt dan hebben we aan één meer dan genoeg," lach ik.
    Ik druk mijn lippen nog een keer op de hare en laat mijn handen naar haar kont glijden waarop ik er zachtjes over begin te wrijven.
    "Wel overal wassen, prinses," plaag ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.