• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[History]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Rey

Ik kijk goedkeurend toe hoe ze geniet van mijn handelingen, en ben dus ook niet van plan ermee op te houden. Hoe ze mijn naam kreunt, doet me rillen en ik kijk haar met een verliefde blik aan.
    Ik voel haar zachte lippen op de mijne en kus haar gewillig terug, ik word nog verliefder wanneer ik de blik in haar ogen zie.
    Mijn hand gaat op zoek naar de hare, en ik verstrengel onze vingers, terwijl mijn andere hand nog steeds haar gevoelige plekje streelt. Een zucht rolt over mijn lippen, en ik druk kleine kusjes op de hare. De stilte is perfect, hoewel ik haar zou willen zeggen hoe mooi ze is, en dat ik van haar hou. Ja, nu al, ik hou van haar. Simpel als dat, vier woorden, en toch zo'n grote gevoelens.

Fedea

"Hmmmmikookvanjou."
    Het is mijn beurt om te kreunen wanneer hij in mijn hals zuigplekjes plaatst, en ik ril wanneer hij er met zijn tong over streelt. Wanneer ik zijn hand op mijn borst voel, vind ik dat het welletjes is geweest.
    Ik laat hem even voor wat hij is, met veel moeite, en trek het shirt dat ik nog aanhad over mijn hoofd. Het enige wat ik nu nog aanheb, is mijn slipje. Behendig trek ik ook dat uit, en trek Trey weer tegen me aan.
    Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne, en leg mijn benen om zijn middel, zodat heel zijn lichaam het mijne aanraakt. Nog even trek ik hem af, en beweeg mijn heupen dan naar de zijne toe, zodat hij gemakkelijk bij me naar binnen glijdt. Zachtjes kreun ik tegen zijn lippen aan.

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:12 ]

[Mijn topics ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Atreyu

Ik kijk toe hoe Fedea het shirt en haar slipje uit trekt, zonder mijn handen van haar lichaam af te halen. Wie had nou ook alweer gezegd dat liefde als een soort lijm is? Ik grijns even tegen haar lippen aan als ze me kust. En plots merk ik dat ik al bij Fé binnen ben zonder dat ik besef hoe het gebeurd is. Mijn kreun vermengt zich met die van Fedea en ik trek haar volledig tegen me aan zodat ik helemaal in haar zit. Ik beweeg mijn heupen slechts een heel klein beetje zodat de wrijving er wel is maar ik zo diep mogelijk in haar blijf.
    "Hocus pocus," mompel ik met een klein lachje.
    Ik druk mijn lippen weer stevig op de hare en tik uitdagend met mijn tong tegen haar tanden.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Fedea

"Hocus pocus."
    Het gegiechel dat uit mijn mond komt, wordt gesmoord door zijn lippen. Vurig kus ik hem terug en laat mijn tong zacht langs de zijne strelen.
    Ik wikkel mijn armen om hem heen om hem zo dicht mogelijk tegen me aan te voelen. Ik beweeg mijn heupen zachtjes mee op zijn ritme, maar niet te hard. Zo intiem als het nu is, voelt veel te prettig aan. Zijn lichaam tegen het mijne, helemaal verstrengeld, precies zoals het hoort.
    Ik druk mijn bovenlichaam tegen het zijne, en kras zacht met mijn nagels over zijn rug wanneer een kreun gesmoord wordt door onze kus.

Atreyu

Ik geniet van haar zachte, warme lichaam tegen het mijne. De manier waarop ons lichamen als lijken te bewegen, alsof Fedea weet wat ik van plan ben te doen nog voor ik het zelf doe.
    Ik ril van genot als ze haar nagels in mijn rug zet en tegelijk tegen mijn lippen aan kreunt. Ik vind het heerlijk haar te horen genieten.
    Voorzichtig breek ik de kus even af zodat ik haar in de ogen kan kijken.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht.
    Ik haal mijn hand even door haar haren zodat ze niet langer voor haar gezicht vallen en druk een kusje op haar voorhoofd.
    Ik neem een van haar handen en leg die op mijn borstkas zodat ze kan voelen hoe mijn hart tekeer gaat.

[Mijn topic's]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Fedea

Ik open mijn ogen wanneer ik voel hoe de kus tot een einde komt. Meteen kijk ik in zijn mooie kijkers, en automatisch moet ik glimlachen.
    "Ik hou van je."
    Lipbijtend streel ik met mijn neus langs de zijne.
    "En ik van jou," fluister ik stil.
    Ik kijk hem dankbaar aan wanneer hij mijn haren uit mijn gezicht wrijft, en kan me onmogelijk verliefder gaan voelen. Hij legt mijn hand op zijn borstkas, en ik voel zijn hart tekeer gaan.
    "Het mooiste hart dat ik ooit heb weten bonzen," fluister ik zacht en druk een kusje op zijn lippen.

Atreyu

"En ik van jou. Het mooiste hart dat ik ooit heb weten bonzen," fluistert ze, voordat ze me een kusje geeft. Ik grinnik even en kijk haar vragend aan.
    "Oh ja? Hoe ziet het er dan uit?" vraag ik lachend.
    Ik wil mijn handen aan weerskanten van haar lichaam op de rugleuning van de zetel zetten, zodat ik naar haar toe kan leunen, maar schat de afstand verkeerd in.
    Hier tuimel ik naar voor - en Fedea naar achter- en komen we in een vreemde positie in de zetel terecht.
    Ik kijk haar even verbaasd aan en barst dan in lachen uit.

Fedea

"Oh ja? Hoe ziet het er dan uit?"
    Ik rol mijn ogen grinnikend.
    "Het behoort toch tot de mooiste persoon die ik k-"
    Mijn zin wordt onderbroken door een gil wanneer ik plots achterover geduwd wordt door Trey. Wanneer ik doorheb wat er gebeurd is, en hoe we momenteel liggen, begin ik zachtjes te giechelen. Het zien van zijn gezicht maakt het alleen maar erger, en er ontstaat een heuse giechelbui. Ik probeer niet te hard te lachen, en kijk hem even aan.
    Ik leg me zo comfortabel mogelijk in de zetel, en trek hem zachtjes tegen me aan. Nog een kleine giechel rolt over mijn lippen.

Atreyu

Ik moet nog harder lachen als Fedea zelf ook oncontroleerbaar begint te giechelen en schud mijn hoofd even. Dat kan alleen maar ons overkomen. Uiteindelijk weet Fedea zich op een betere manier in de zetel te vleien en al snel heb ik ook weer een goede houding gevonden. Ik laat haar me gewillig tegen zich aantrekken en kus het gegiechel van haar lippen.
    "Ik val op je, Fé," grinnik ik.
    Ik haal mijn neus even langs die van haar en kijk haar dolverliefd in de ogen. Zelfs zoiets kan dit moment gewoon niet verpesten, integendeel.

Fedea

"Ik val op je, Fé."
    Grinnikend kijk ik hem aan, en wanneer ik zijn verliefde blik zie, kan ik die alleen maar beantwoorden met eenzelfde. Ik verstrengel onze vingers en druk een kusje op zijn lippen.
    "Deed het pijn toen je uit de hemel viel?"
    Grinnikend kijk ik hem aan en haal even een hand door zijn haren. Ik leg mijn benen voorzichtig weer rond zijn middel, en laat mijn voet langs zijn been glijden. Ik druk een liefdevolle kus op zijn lippen en kijk hem lipbijtend aan.

Atreyu

"Deed het pijn toen je uit de hemel viel?"
    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan terwijl ze een hand door mijn haren haalt. Ik sluit even mijn ogen als ze haar voet over mijn been laat glijden. Het heeft net dat ietsje meer dan dat ze gewoon haar hand zou gebruiken.
    "Zeg me alsjeblieft dat je dat niet echt gezegd hebt," grinnik ik.
    Ze snoert me de mond door me te kussen, wat voor mij een prima alternatief is. Vervolgens kijkt ze me aan terwijl ze op haar onderlip bijt en ik voel dat ik zelfs nog iets harder wordt. Ik heb me nog nooit zo tot haar aangetrokken gevoeld als nu, zoals ze hier nu onder me ligt en me verleidt zonder ook maar enig woord te gebruiken. Ik sluit mijn ogen en breng mijn lippen naar haar oor, waar ik ze even laat zweven. Ik wil haar iets toefluisteren, maar vind de woorden niet voor wat ik zeggen wil, dus stel ik mezelf ermee tevreden even op haar oorlel te bijten terwijl ik weer bij haar binnen kom.
    Vervolgens kijk ik haar weer aan en probeer ik met mijn blik over te brengen welke heerlijk gevoelens er allemaal door me heen gaan. Heel zachtjes, alsof het onze eerste kus is, veeg ik mijn lippen over de hare.

Fedea

"Zeg me alsjeblieft dat je dat niet echt gezegd hebt."
    Grinnikend werp ik hem een onschuldige blik toe, die algauw weer vervangen wordt door een dolverliefde. Ik sluit mijn ogen wanneer ik zie dat hij zijn lippen naar mijn oor brengt, en een zachte kreun rolt over mijn lippen wanneer hij in mijn oor bijt. Intussen glijdt hij weer naar binnen, waardoor ik weer kreun, deze keer iets luider.
    Ik open mijn ogen weer, net op tijd om de tot nu toe meest prachtige blik in zijn ogen te lezen. Ik voel zijn lippen zacht over de mijne strelen, en smekend om meer til ik mijn hoofd iets op om hun aanwezigheid meer gewaar te worden. Elke kus van hem, met hem, voor hem, voelt aan als de eerste. Zo puur, vol liefde, en gemeend. En telkens denkend dat het onovertrefbaar is. Nog nooit zo fout gedacht. Ik zet zachtjes mijn tanden in zijn lip, en beweeg mijn heupen langzaam en liefdevol tegen hem aan.
    Ik hou van hem, op elke manier die mogelijk is.

[Dat stukje is ontroerend :'). No, siriusly, it is.]

Atreyu

Ik laat mijn hand door Fedea's haren glijden als ze haar hoofd optilt om me te kussen, zodat ik haar een beetje steun kan bieden. Ik zucht bijna onverstaanbaar haar naam als ik haar tanden in mijn lip voel zinken en ze haar lichte heupen tegen me aan duwt. Heel zachtjes beweeg ik mee op het ritme dat zij zojuist bepaald heeft.
    Ik haal mijn vingers uit haar gladde haren en breng mijn gezicht wat meer naar het hare toe zodat ze haar hoofd op de zetel kan laten rusten. Om het haar nog makkelijker te maken, grijp ik naar één van de kussens en trek het naar achteren zodat ze zachter kan liggen mocht ze dat willen. De hele tijd blijven mijn lippen aan de hare gekleefd, alsof ze vastgelijmd zijn door hun warmte alleen. Nog steeds kan ik geen enkel woord verzinnen dat zou moeten uitdrukken hoe ik me nu voel.