• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Hmm, wentelteefjes klinkt lekker. Wat was je van plan met die slagroom?"
    Ik lach even en schud mijn hoofd. Ze is echt niet te schatten.
    "Ik dacht misschien wil Fedea wat slagroom bij haar fruit, maar volgens mij heb jij er heel andere plannetjes mee, niet?" vraag ik met een lachje.
    Ik vouw mijn armen over mijn borstkas en kijk haar geamuseerd aan. Mijn interesse is in elk geval gewekt.
    Ik kan natuurlijk zelf ook wel wat dingen bedenken met slagroom maar dit keer laat ik Fedea maar eens haar idee verwoorden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik dacht misschien wil Fedea wat slagroom bij haar fruit, maar volgens mij heb jij er heel andere plannetjes mee, niet?"
    Onschuldig kijk ik hem aan.
    "Hoe kom je daarbij?"
    Verontwaardigd schud ik mijn hoofd.
    "Ik zou zoiets niet durven. Wat denk je wel niet van mij?"
    Met een lieve blik kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aria schreef:
    (...)

    Faye
    "Ik vind dat je overal prachtig mee staat, dus de keuze is volledig aan jou." Ik voel me blozen, kus hem passioneel terug.
    "Valt wel mee hoor." zeg ik grinnikend en druk nog een kusje op zijn voorhoofd. Hierna maak ik vaart om op te staan en de spullen in de vaatwasser te zetten.
    "Ga je helpen, meneer? Of wat?" vraag ik aan hem, aangezien hij net nog zei dat ik niet alles alleen hoefde te doen, vind ik het prima om wat hulp te krijgen. Ik steek mijn handen in mijn zij en kijk hem vragend aan.


    Rey

    "Valt wel mee hoor."
    Lachend rol ik mijn ogen.
    Ik kijk toe hoe ze de spullen in de vaatwasser zet.
    "Ga je helpen, meneer? Of wat?"
    Grinnikend sta ik recht en druk een kusje op haar neus.
    "Ik kom al helpen, mevrouwtje."
    Lachend laad ik de andere dingen in de vaatwasser, en zet 'm aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Hoe kom je daarbij? Ik zou zoiets niet durven. Wat denk je wel niet van mij?"
    Mocht ik haar niet kennen, dan zou haar kleine opvoering hoogst geloofwaardig zijn. Helaas is ze bij mij aan het verkeerde adres met haar acteerkunsten.
    "Niet?" vraag ik gespeeld verbaasd. "Oh, dan moet ik er misschien maar geen maken," voeg er ik met een lachje aan toe.
    Ik loop naar het aanrecht en zet het vuur weer aan zodat ik de wentelteefjes waar ik eerder aan begonnen was kan verder bakken. Ik kijk over mijn schouder en werp Fedea op mijn beurt een onschuldige blik toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Niet? Oh, dan moet ik er misschien maar geen maken."
    Grinnikend ga ik achter hem staan, en leg mijn armen om zijn middel.
    Ik druk een kusje in zijn hals en leun zachtjes tegen hem aan. Ik laat hem los en ga naast hem staan.
    "Zonder slagroom gaat ook hoor."
    Grijnzend knipoog ik even en bijt op mijn lip. De geur van de wentelteefjes vult al gauw de keuken weer.
    "Hmm, ruikt echt lekker. Kan ik met iets helpen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Zonder slagroom gaat ook hoor. Hmm, ruikt echt lekker. Kan ik met iets helpen?"
    Ik denk even na terwijl ik de wentelteefjes van het vuur haal en op een bord schuif.
    "Is er nog iets waar je zin in hebt?" vraag ik dan, terwijl ik twee nieuwe sneden brood door de mengeling haal om ze vervolgens in de pan te doen. Ik heb geen idee hoeveel ik er moet maken, maar beter teveel dan te weinig. En ik heb zo het idee dat ik maar beter een stevig ontbijt kan nemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Is er nog iets waar je zin in hebt?"
    Grijnzend kijk ik hem aan.
    "Oh, eten? Nee, ik denk dat dit wel voldoende is."
    Lachend leg ik mijn hand op mijn buik.
    "Zoveel eet ik nu ook weer niet, hoor."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik moet lachen om de grijns op haar gezicht, die niet verbergt wat ze echt in gedachten heeft.
    "Oh, eten? Nee, ik denk dat dit wel voldoende is. Zoveel eet ik nu ook weer niet, hoor."
    Ik knik even en haal nog de laatste twee sneden brood -voor de zekerheid- door de melk en wissel ze vervolgens met degenen in de pan.
    "En ik maar denken dat jij zo braaf was," grinnik ik.
    Ik zet alvast het bord met de gebakken wentelteefjes op tafel en dek hem snel.
    "Er staat vers fruit en fruitsap in de koelkast," zeg ik dan tegen Fedea, terwijl ik terug naar mijn pan ga kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "En ik maar denken dat jij zo braaf was."
    Ik kijk hem even aan.
    "Dacht je dat echt nog steeds?"
    Grinnikend schud ik mijn hoofd.
    "Er staat vers fruit en fruitsap in de koelkast."
    "Jawel, kapitein."
    Ik salueer even, en duik de koelkast in om het gevraagde eruit te halen en op tafel te zetten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Jawel, kapitein."
    Terwijl Fedea in de koelkast kijkt, haal ik de laatste twee wentelteefjes van het vuur en drop ze op het bord dat ik al op tafel had gezet. Uit de kast haal ik nog snel wat suiker en jam.
    Vervolgens schuif ik Fedea's stoel achteruit, neem het sap en het fruit van haar over om het ook op tafel te zetten.
    Ik laat mijn armen om haar middel glijden en grinnik even.
    "Kapitein, hmm?" vraag ik geamuseerd. "Ben jij dan mijn matroosje? Volgens mij zou zo'n pakje je echt nog staan," ga ik verder met een grijns op mijn gezicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem grinnikend aan wanneer ik zijn armen om mijn middel voel glijden.
    "Kapitein, hmm? Ben jij dan mijn matroosje? Volgens mij zou zo'n pakje je echt nog staan."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Nee, ik dacht het niet."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Je hebt niet eens een boot, liefje. En nu moet je er geen gaan kopen. Ik word snel zeeziek op zo'n ding."
    Grinnikend leg ik mijn armen om zijn hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee, ik dacht het niet. Je hebt niet eens een boot, liefje. En nu moet je er geen gaan kopen. Ik word snel zeeziek op zo'n ding."
    Ik trek een pruillip terwijl ze haar armen om mijn hals legt.
    "Zeeziek?" herhaal ik. Ik denk even na en kijk haar dan met een grote grijns aan. "Oh, maar daar weet ik wel wat op. Ik zet een paar emmers naast het bed en we doen gewoon alsof."
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en kijk haar hoopvol aan.
    Hoe ver zou ik gaan om haar in zo'n pakje te krijgen? Ik weet het niet, maar ik wil zeker en vast een aantal dingen proberen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Zeeziek? Oh, maar daar weet ik wel wat op. Ik zet een paar emmers naast het bed en we doen gewoon alsof."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Je weet dat je daar geen emmers water voor nodig hebt."
    Ik druk nog een kusje op zijn lippen.
    "En als je wil dat ik zoiets aantrek, dan trek ik zoiets aan," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je weet dat je daar geen emmers water voor nodig hebt. En als je wil dat ik zoiets aantrek, dan trek ik zoiets aan," zucht ze.
    Ik kijk haar vertederd aan en schud dan zacht mijn hoofd.
    "Dat hoeft niet," zeg ik zacht terwijl ik mijn armen steviger om haar heen houd. "Want weet je, ik heb je veel liever zonder kleren in bed," grinnik ik.
    Ik druk een paar kusjes in haar hals, en voor ik me laat meeslepen laat ik haar los. Ik druk nog een zachte zoen op haar lippen en loop dan naar de tafel, waar ik haar stoel voor haar vast houd.
    "Als de prinses honger heeft..." grinnik i.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat hoeft niet. Want weet je, ik heb je veel liever zonder kleren in bed."
    Ik grinnik zachtjes en bijt op mijn lip wanneer ik zijn lippen in mijn hals voel.
    "Als de prinses honger heeft..."
    "Dank je," zeg ik glimlachend.
    Ik druk nog een klein kusje op zijn lippen en ga op de stoel zitten.
    "Het ruikt echt heerlijk," geef ik toe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.