• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

[ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Whut? Why?]

Fedea

Een zucht van hem, en ik meen ergens mijn naam te verstaan.
    Zijn naam, hij, zijn liefde, mijn liefde voor hem. Het raast als een mantra door mijn gedachten, doorheen heel mijn lichaam.
    Ik kreun wanneer hij zachtjes zijn heupen mee beweegt. Liefdevol leg ik mijn armen om zijn hals, laat ze daar zachtjes rusten, en kriebel wat aan de korte haartjes in zijn nek, terwijl die bij mij, op net dezelfde plaats omhoog gaan staan door het gelukzalige gevoel dat door me heen gaat.
    Ik probeer al mijn liefde en andere gevoelens voor hem over te brengen door slechts mijn twee lippen op de zijne te houden, hoewel ik weet dat dat onmogelijk is. Voor mij is hij van even groot levensbelang als een deeltje zuurstof. Zonder Trey zou mijn hart gewoon blijven stilstaan, het heeft dan geen reden meer tot slaan.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Atreyu

Hoewel we het een heel pak rustiger aan doen dan gewoonlijk, vind ik dit veel opwindender. Ik ril en moet even lachen als ze mijn nek kriebelt. Mijn lippen weigeren nog steeds van de hare te wijken.
    "Ik hou van je," fluister ik tegen haar lippen aan.
    Er trekt een schokje door mijn onderbuik, maar ik probeer het nog even te negeren.
    Ik breng mijn mond naar haar schouder en geef er zachte kusjes op die ik af en toe afwissel met kleine beetjes. Na een tijdje begin ik rustig op haar huid te zuigen tot er een klein plekje ontstaat.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rey

Ik kijk goedkeurend toe hoe ze geniet van mijn handelingen, en ben dus ook niet van plan ermee op te houden. Hoe ze mijn naam kreunt, doet me rillen en ik kijk haar met een verliefde blik aan.
    Ik voel haar zachte lippen op de mijne en kus haar gewillig terug, ik word nog verliefder wanneer ik de blik in haar ogen zie.
    Mijn hand gaat op zoek naar de hare, en ik verstrengel onze vingers, terwijl mijn andere hand nog steeds haar gevoelige plekje streelt. Een zucht rolt over mijn lippen, en ik druk kleine kusjes op de hare. De stilte is perfect, hoewel ik haar zou willen zeggen hoe mooi ze is, en dat ik van haar hou. Ja, nu al, ik hou van haar. Simpel als dat, vier woorden, en toch zo'n grote gevoelens.

Faye
    Wanneer zijn hand die van mij vind, knijp ik er zachtjes in. Ik blijf hem vurig kussen om mijn kreunen te smoren en het gevoel intenser te maken. Doordat hij me blijft stimuleren, weet ik dat het niet meer lang zal duren voordat ik mijn hoogtepunt bereik. Toch probeer ik het in te houden, zodat we langer kunnen genieten.
    "Rey," mompel ik, toch echt in aankondiging dat mijn orgasme komt en ik het niet langer in kan houden. Mijn lippen druk ik ietwat ruw op de zijne, vlak nadat een kreun mijn lippen verlaat. Mijn losse hand laat ik over zijn rug glijden, zet mijn nagels in zijn huid voordat ik trillend klaarkom en me onderuit laat zakken.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Fedea

"Ik hou van je."
    Een zucht ontsnapt aan mijn mond wanneer zijn lippen zich op mijn schouder bevinden. Waar en op welke manier hij me ook liefkoost, het laat me niet onberoerd. Ik geniet er telkens van.
    Zijn beetjes en zuigplekjes doen me kreunen. Vroeger vond ik die dingen vies en ordinair, maar niets is minder waar nu. Ik bekijk het vanuit het Engels perspectief, 'lovebites'.
    "IkhouookvanjouTrey," mompel ik in één adem.
    Mijn handen strelen over zijn rug, en ik klem mijn benen wat steviger om zijn middel. Zachtjes span ik mijn spieren op, omdat ik weet dat het voor hem prettig aanvoelt.

Atreyu

"IkhouookvanjouTrey," mompelt Fedea.
    Het duurt even voor ik de woorden gescheiden heb en er achter kom wat ze eigenlijk zei. Veel tijd om na te denken krijg ik hoe dan ook niet want plots spant Fedea haar spieren op.
    Een diepe kreun verlaat mijn lichaam en ik kijk haar met een soort van dankbare blik aan. Ze weet dat het me gek maakt.
    Ik geef een klein likje over haar lippen en overlaad haar daarna met kleine kusjes.
    Er trekt opnieuw een schok door mijn onderbuik, en nog één, en nog één. Lang zal het niet meer duren.
    Ik laat mijn hand tussen Fedea's benen glijden om er zeker van te zijn dat zij ook haar hoogtepunt bereikt.

Rey

"Rey," kreunt ze.
    Ik verhoog mijn tempo nog wat, en merk dat ik ook bijna zover ben.
    Gewillig laat ik me meeslepen in haar vurige kus, en kreun grommend tegen haar lippen aan wanneer ze haar nagels in mijn rug zet. Een vreemd geluid komt weer uit mijn keel wanneer ze klaarkomt en ik haar spieren voel samentrekken. Ik stoot nog enkele keren zacht en liefdevol, en kom ook kreunend klaar.
    Ik rol zachtjes van haar af, en glijd uit jaar. Lichtjes hijgend trek ik haar tegen me aan.
    "Ook een goedemorgen aan jou," zuch ik met een grijns.
    Mijn ene hand is nog steeds verstrengeld met de hare, terwijl de andere door haar haren streelt.

Fedea

Tussen de kleine kusjes die hij me geeft, druk ik er even lichte op zijn lippen, waardoor we elkaar afwisselen, en het geheel op zich schattig lijkt.
    Ik voel dat het voor mij niet lang meer gaat duren, en het lijkt of het nog eens extra versnelling krijgt wanneer Trey me ook nog eens apart begint te stimuleren.
    "Trey," zucht ik zacht.
    Ik trek mijn spieren weer even samen en voel lichte schokjes doorheen mijn lichaam trekken. Ik kreun nog enkele keren zijn naam, en ga vlug op zoek naar zijn vrije hand, die ik per se in de mijne wil, wanneer het zover is. Ik verstrengel net onze vingers wanneer een gelukzalig gevoel me overvalt, en ik al mijn spieren voel samentrekken. Mijn orgasme zindert na in elke vezel van mijn lijf.

Faye
    "Ook een goedemorgen aan jou," Ik voel zijn hand door mijn haren glijden, maar blijf even strak voor me uit staren voordat ik hem aankijk.
    "Hmm?" vraag ik, even vergeten wat hij zei. Verontschuldigend kijk ik hem aan en grinnik zachtjes.
    "Oh ja, goedemorgen." herinner ik het me dan en kijk even naar onze ineen verstrengelde vingers. Hierna druk ik mijn lippen zachtjes op de zijne en ga iets dichter tegen hem aanliggen en zucht dan tevreden, alsof het plaatje compleet is.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

[Mijn topics]

Rey

"Hmm? Oh ja, goedemorgen."
    Teder kus ik haar terug wanneer ik haar lippen op de mijne voel.
    Ik kijk haar aan, en weet dat het zo is. Ik hou van haar, de gevoelens zijn echt, hoewel ze er nog niet lang zijn. Met mijn vrije hand streel ik over haar arm en streel met mijn neus langs de hare.
    "Faye," zeg ik zachtjes.
    Ik slik even nerveus en kijk haar in de ogen.
    "Je bent geweldig," fluister ik.
    En daar gaat poging nummer een om het in woorden te bekennen.

Atreyu

Ik hou het zelf ook niet meer als Fedea's spieren zich opspannen en laat een spetterend orgasme over me heen walsen. Ik glijd voorzichtig uit Fé en laat me naast haar op de bank ploffen. Ik kijk even verbaasd naar onze verstrengelde vingers. Wanneer is dat gebeurd? Er verschijnt een gelukzalige glimlach op mijn gezicht en ik ga nog wat dichter tegen Fé aanliggen zodat ik niet uit de zetel val.
    Ik druk een kusje op haar wang en kijk haar aan.
    "Wauw," weet ik hijgend uit te brengen.

Fedea

"Wauw."
    Ik giechel even en kijk hem verliefd aan.
    "Ik hou ervan hoe je me doet genieten, liefje," zeg ik zacht.
    Lipbijtend kijk ik even naar onze handen, en mijn blik glijdt naar de ring om mijn vinger. Ik zucht verliefd en kijk hem weer aan.
    "Ik hou van je," fluister ik stil.

Atreyu

Ik moet even lachen om haar gegiechel en druk nog een paar kusjes op haar wang terwijl ik mijn arm over haar heen leg.
    "Ik hou ervan hoe je me doet genieten, liefje."
    Ik volg haar blik naar de ring om haar vinger. Hij zit echt als gegoten, en het is precies is dat bij Fé past.
    "Ik hou van je," fluistert ze dan.
    Als ik opkijk, zie ik een blik in haar ogen die ik alleen maar kan weerspiegelen. Ik leg mijn vrije hand op haar wang en druk mijn lippen zachtjes op de hare.
    "Je ruikt lekker," bedenk ik me plots luidop.

Fedea

Ik sluit mijn ogen wanneer ik zijn lippen op de mijne voel, en kus hem teder en liefdevol terug.
    "Je ruikt lekker."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Eh, dank je. Denk ik."
    Ik giechel even en kijk hem aan.
    "Toen ik je voor het eerst zag, had ik nooit gedacht dat we op deze manier zouden eindigen," zucht ik even.
    "En ik heb er niet het minste beetje spijt van."

Atreyu

"Eh, dank je. Denk ik. Toen ik je voor het eerst zag, had ik nooit gedacht dat we op deze manier zouden eindigen. En ik heb er niet het minste beetje spijt van."
    Ik grinnik even en kijk haar met een schuldige blik aan. Ik laat mijn ogen over haar lichaam glijden en richt ze daarna op haar ogen.
    "Eerlijk gezegd had ik toen wel gehoopt dat we zo zouden eindigen," geef ik toe. "Maar ik was niet van plan om gewoon een avontuurtje ervan te maken," voeg ik er aan toe. "Ik wist gewoon dat ik je moest en zou hebben."
    Ik aai zachtjes over haar haren terwijl ik haar aankijk.
    Ik wist toen alleen niet wat het betekende.