• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Ik voel hoe ze dichter tegen me aan kruipt, en leg mijn armen beschermend om haar heen.
    "Dat is dan mooi dat we het daar over eens zijn."
    Ik grinnik even en merk dat ze over haar armen wrijft.
    "Heb je koud?" vraag ik bezorgd.
    Ik trek de dekens over ons heen, en zorg ervoor dat ze lekker ingestopt is. Vervolgens kruip ik helemaal tegen haar aan, zodat mijn lichaamswarmte en de hare versmelten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mij best hoor, dat Trey 20 is.]

    Atreyu

    "Ik hou ook van jou. En er is geen andere plek waar ik liever wil zijn dan hier, in jouw armen. Je weet toch dat je nu meer dan duizenden jaren met me opgescheept gaat zitten?"
    Ik knik heel enthousiast en kijk haar met een brede grijns aan.
    "Oh ja," antwoord ik. "Maar jij dus ook met mij," grinnik ik.
    Onbewust laat ik mijn hand naar haar buik glijden om er zachtjes met mijn duim over te strelen.
    Ik kan het haast niet geloven dat we nu toch een kindje krijgen. Ik hoop maar dat ik er iets van bak, want ik zou niet willen dat het daardoor fout loopt.
    "Jongen of meisje?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik moet lachen wanneer hij heel enthousiast knikt.
    "Oh ja, maar jij dus ook met mij."
    Ik kijk hem aan alsof hij net het einde van de wereld heeft aangekondigd.
    "Wat zou dat nou jammer zijn."
    Grinnikend druk ik een kus op zijn lippen.
    "Ik zou niets liever willen."
    Mijn buik wordt helemaal warm wanneer ik zijn hand erop voel, en glimlachend kijk ik toe hoe hij erover streelt.
    "Jongen of meisje?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Meisje. Jij?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Meisje. Jij?" zegt Fedea, hoewel ze haar schouders ophaalde.
    Ik grinnik even.
    "Jongen," geef ik toe. "Maar alleen omdat ik het niet zou overleven mochten we een meisje krijgen, dat op jou lijkt en dus ook zoveel mannelijke aandacht krijgt."
    Ja, dan zou "papa" wel eens een nachtje de bak in kunnen vliegen omdat er iemand niet van zijn kleine meisje kon blijven. Maar aan de andere kant lijkt het me ook zo fijn om een kleine versie van Fedea rond te hebben lopen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Jongen. Maar alleen omdat ik het niet zou overleven mochten we een meisje krijgen, dat op jou lijkt en dus ook zoveel mannelijke aandacht krijgt."
    Lachend rol ik mijn ogen.
    "Toe, Trey. Je mag echt niet vergeten dat jij mijn eerste was. Zoveel aandacht van jongens krijg ik dus."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Eerste, laatste, enige," fluister ik.
    Ik nestel me tegen hem aan, en leg mijn hand op de zijne. Het voelt ongelooflijk aan, te weten dat er een leven, door onze liefde, een kans krijgt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    Rey

    Ik voel hoe ze dichter tegen me aan kruipt, en leg mijn armen beschermend om haar heen.
    "Dat is dan mooi dat we het daar over eens zijn."
    Ik grinnik even en merk dat ze over haar armen wrijft.
    "Heb je koud?" vraag ik bezorgd.
    Ik trek de dekens over ons heen, en zorg ervoor dat ze lekker ingestopt is. Vervolgens kruip ik helemaal tegen haar aan, zodat mijn lichaamswarmte en de hare versmelten.

    Faye
    "Heb je koud?" De kans om te antwoorden heb ik niet, aangezien hij de dekens al over ons heen trekt en tegen me aan komt liggen.
    "Valt mee." geef ik als antwoord terug.
    Vrijwel meteen heb ik het niet warm, maar gewoon gloeiend heet. Toch vind ik het niet erg en blijf precies zo liggen, verroer me niet.
    "We zouden iets moeten kopen, als cadeautje voor Cam en Liam, voor hun bruiloft." bedenk ik me dan, zeg deze woorden luid op en denk er even over na. Ik zou geen flauw idee hebben wat, iets dat blijvend is, tja, veel hebben ze er niet echt aan lijkt me.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Toe, Trey. Je mag echt niet vergeten dat jij mijn eerste was. Zoveel aandacht van jongens krijg ik dus. Eerste, laatste, enige," verzekert ze me.
    Ik druk zachtjes mijn lippen op de hare en kijk haar met een kleine grijns aan.
    "Niet mijn schuld dat jij kieskeurig bent en het beste exemplaar gekozen hebt," grinnik ik.
    Ik glimlach breed en lach even. Ik weet heus wel hoe dat klonk, maar ik meende er dan ook geen woord van. Ik snap nog steeds niet wat zij met mij moet. Ik heb gewoon geluk gehad.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Valt mee."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "We zouden iets moeten kopen, als cadeautje voor Cam en Liam, voor hun bruiloft."
    Ik knik zachtjes.
    "Het enige wat we hen zouden kunnen geven, waar ze echt mee blij zouden zijn, is tijd."
    Ik zucht en denk even na.
    "We kunnen hen met z'n allen een huwelijksreis cadeau doen? Zoveel mogelijk tijd die ze met z'n twee kunnen doorbrengen, om alle verloren jaren in te halen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Niet mijn schuld dat jij kieskeurig bent en het beste exemplaar gekozen hebt."
    "En de drukst bezette."
    Ik kijk hem even aan, en glimlach kleintjes.
    "Ik begrijp nog steeds niet waarom je alles opzij zette, voor mij. Je kon en kan nog steeds zoveel beter krijgen."
    Met veel moeite ban ik de gedachten aan gisteravond uit mijn herinneringen, maar het is sterker dan mezelf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "En de drukst bezette. Ik begrijp nog steeds niet waarom je alles opzij zette, voor mij. Je kon en kan nog steeds zoveel beter krijgen."
    Ik haal mijn schouders op en schud mijn hoofd zachtjes.
    "Omdat ik met jou kon praten," zeg ik stilletjes. "Omdat je me deed lachen om dingen die helemaal niks met seks te maken hadden," vervolg ik.
    Ik zucht even en wrijf een keer over mijn borstkas. Ik voel me zo plots wel heel erg naakt.
    "Die meiden gebruikten mij net zo hard als andersom, Fedea," geef ik zachtjes toe. "Het idee alleen al dat je me na een nachtje plezier je huis uit zou jagen deed me huiveren. Ik heb altijd al meer gewild dan gewoon seks, alleen was jij de eerste met wie ik dat wilde."
    Ik glimlach zachtjes en druk een kusje op haar voorhoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Omdat ik met jou kon praten. Omdat je me deed lachen om dingen die helemaal niks met seks te maken hadden. Die meiden gebruikten mij net zo hard als andersom, Fedea. Het idee alleen al dat je me na een nachtje plezier je huis uit zou jagen deed me huiveren. Ik heb altijd al meer gewild dan gewoon seks, alleen was jij de eerste met wie ik dat wilde."
    "Je gebruikte hen?" vraag ik stil.
    Gewoon seks? Ik gaf hem mijn eerste keer, en voor hem voelde het aan als 'gewoon seks'?
    Voorzichtig kijk ik hem aan, ik weet niet goed hoe ik me moet voelen. Ik merk hoe ik zachtjes zijn hand van mijn buik wegduw.
    Als ik een minpunt over Trey moet zoeken, is het wel zijn verleden. Ik kan me er maar moeilijk overheen zetten.
    Ik haal nerveus een hand door mijn haren, en ontwijk zijn blik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Het enige wat we hen zouden kunnen geven, waar ze echt mee blij zouden zijn, is tijd." Daar ben ik het mee eens, dus knik ik heftig.
    Ik bijt gefrustreerd op mijn lip, omdat ik niets bedenken kan. Haal hierna mijn hand door mijn haren en sluit mijn ogen kort.
    "We kunnen hen met z'n allen een huwelijksreis cadeau doen? Zoveel mogelijk tijd die ze met z'n twee kunnen doorbrengen, om alle verloren jaren in te halen?" Ik open mijn ogen weer, kijk hem aan en neem de woorden in me op. Een huwelijksreis. Het idee is leuk, maar ik vraag me af of ik dat geld wel bezit. Ik weet dat als ik over mijn eigen geldzaken begin, Rey meteen zal zeggen dat dit geen probleem is, maar alsnog.
    "Misschien dat we Fé, Trey en Eleanor moeten vragen of ze mee willen doen?" vraag ik daarom aan hem. Ik zou er later nog wel over beginnen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik zie de zorgen in haar ogen, en kus ze zachtjes weg.
    "Misschien dat we Fé, Trey en Eleanor moeten vragen of ze mee willen doen?"
    Ik knik.
    "We kunnen per fauniel een bepaald bedrag schenken. Naarmate persoonlijke behoefte, en mogelijkheid," stel ik haar zacht gerust.
    "Ik wil niet dat je je ergens schuldig over voelt. We wonen nu zowat samen, gaan samen nog een behoorlijk aantal jaren samen moeten doorstaan, en ik wil je daarbij duidelijk maken dat alles wat van mij is, nu ook van jou is."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je gebruikte hen?"
    Ik kijk haar vragend aan als ze mijn hand van haar buik afduwt en haar ogen afwend. Ik weet niet of ze het ziet, maar toch schud ik even mijn hoofd.
    "Niet me die intentie, niet op het moment zelf. Maar nu ik er over nadenk kwam het daar wel op neer, ja," beken ik met een knoop in mijn maag. Het is nooit mijn bedoeling geweest één van die meisjes te kwetsen, ik heb ze ook nooit dingen beloofd die ik niet waar kon of wilde maken. Ze wisten waar het om ging.
    "Ik wist ook niet dat seks zoveel meer kon zijn dan alleen seks. Met jou-" Ik moet even zoeken naar de woorden. "Met jou heb ik geen seks, Fedea, met jou heb ik nog nooit "zomaar seks" gehad. Jij bent de eerste met wie ik de liefde bedreven heb, en zo blijft het aanvoelen voor mij. Het heeft een meerwaarde met jou," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Niet me die intentie, niet op het moment zelf. Maar nu ik er over nadenk kwam het daar wel op neer, ja. Ik wist ook niet dat seks zoveel meer kon zijn dan alleen seks. Met jou- Met jou heb ik geen seks, Fedea, met jou heb ik nog nooit "zomaar seks" gehad. Jij bent de eerste met wie ik de liefde bedreven heb, en zo blijft het aanvoelen voor mij. Het heeft een meerwaarde met jou."
    "Waarom deed je het dan?" vraag ik zacht.
    Ik raap al mijn moed bijeen om hem aan te kijken.
    Meerwaarde. Het woord blijft in mijn gedachten nagalmen.
    "Meerwaarde. Gevoelens?"
    Met een vragende blik kijk ik hem aan. Nu we er toch over bezig zijn, wil ik het er helemaal uit hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.