• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "We kunnen per fauniel een bepaald bedrag schenken. Naarmate persoonlijke behoefte, en mogelijkheid," Ik kijk hem met grote ogen aan, vraag me even af wat ik zojuist allemaal gezegd heb. Ik weet haast zeker dat ik het niet gehad heb over mijn geldzaken.
    "Ik wil niet dat je je ergens schuldig over voelt. We wonen nu zowat samen, gaan samen nog een behoorlijk aantal jaren samen moeten doorstaan, en ik wil je daarbij duidelijk maken dat alles wat van mij is, nu ook van jou is." zegt hij dan uiteindelijk. Ik frons mijn wenkbrauwen even, voel zijn lippen op mijn voorhoofd drukken.
    "Hoe wist je dat ik daar over dacht?" vraag ik nieuwsgierig aan hem, lipbijtend. Ben ik dan echt zo'n open boek?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hoe wist je dat ik daarover dacht?"
    Ik streel zacht over haar wang.
    "Ik zag de zorgen in je ogen," zeg ik zacht.
    "Alleen maar omdat ik jouw blik al zo goed ken."
    Glimlachend druk ik een kusje op haar lippen.
    "En omdat ik weet dat je je snel schuldig voelt. Dat hoeft niet. Ik deel alles met jou. Met veel liefde zelfs."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Waarom deed je het dan? Meerwaarde. Gevoelens?"
    Ik zucht even. Hoe zijn we op dit gesprek uitgekomen?
    "Eerlijk? Ik weet het niet, Fé," antwoord ik voorzichtig op die eerste vraag. "Omdat het goed voelde, omdat het kon, misschien af en toe omdat ik dronken was. Omdat ik er niet over nadacht."
    Ik kijk haar in de ogen en streel zachtjes door haar haren.
    "Bij jou is het omdat ik steeds zo dicht mogelijk bij je wil zijn. Omdat ik met woorden niet kan uitdrukken hoe gelukkig ik me voel als ik bij je ben. Ik- Ik voel me thuis bij jou, ik hoor bij jou, dat weet ik gewoon. Toen ik jou leerde kennen kon ik niet meer, ik wílde niet meer. Ik wilde het goed doen, voor jou wilde ik alles uit de kast halen. Je vriend zijn, je veroveren. Ik mag dan af en toe wel...onzedelijke gedachten gehad hebben, ik heb er nooit naartoe gespeeld zolang ik niet wist of jij ook die vlinders had."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Eerlijk? Ik weet het niet, Fé. Omdat het goed voelde, omdat het kon, misschien af en toe omdat ik dronken was. Omdat ik er niet over nadacht. Bij jou is het omdat ik steeds zo dicht mogelijk bij je wil zijn. Omdat ik met woorden niet kan uitdrukken hoe gelukkig ik me voel als ik bij je ben. Ik- Ik voel me thuis bij jou, ik hoor bij jou, dat weet ik gewoon. Toen ik jou leerde kennen kon ik niet meer, ik wílde niet meer. Ik wilde het goed doen, voor jou wilde ik alles uit de kast halen. Je vriend zijn, je veroveren. Ik mag dan af en toe wel...onzedelijke gedachten gehad hebben, ik heb er nooit naartoe gespeeld zolang ik niet wist of jij ook die vlinders had."
    Ik luister aandachtig naar wat hij vertelt, en knik zachtjes.
    "Waarom liet je het nooit merken?" vraag ik stil.
    "Je gedroeg je als de grote broer, beste vriend. Je hebt nooit ook maar een keer gepolst of het wederzijds was..."
    Niet-begrijpend kijk ik hem aan.
    Het is ook niet zo dat ik dat wel deed, maar dat was om andere redenen. Ik had nooit gedacht dat hij me ook maar op die manier zou zien. Ik vond het al geweldig dat we vrienden waren, al verlangde ik stiekem steeds naar meer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik zag de zorgen in je ogen, alleen maar omdat ik jouw blik al zo goed ken." Ik voel zijn hand langs mijn wang strelen, zijn lippen op de mijne. Een kus die naar mijn idee al veel te snel wordt afgebroken.
    "Dat heb je dan snel door, meneer." zeg ik grinnikend.
    "En omdat ik weet dat je je snel schuldig voelt. Dat hoeft niet. Ik deel alles met jou. Met veel liefde zelfs." Toch schud ik koppig mijn hoofd.
    "Vind ik heel lief van je, maar alsnog betaal ik het terug." zeg ik eerlijk en ga dan recht op zitten. Een licht gevoel van duizeligheid overvalt me, waarschijnlijk door de honger, of het te snel opstaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Waarom liet je het nooit merken? Je gedroeg je als de grote broer, beste vriend. Je hebt nooit ook maar een keer gepolst of het wederzijds was..."
    Die vraag, daar heb ik wel een antwoord op.
    "Omdat ik liever je grote broer of je beste vriend was, dan dat je me af zou wijzen. Ik flirtte wel met je, Fé, alleen leek je er nooit echt op in te gaan. Achteraf bekeken ben ik misschien iets te subtiel geweest maar dan komen we weer bij hetzelfde antwoord uit. Je kende mijn reputatie, en ik ben gewoon zo dom geweest om niet eerder te zeggen dat ik niemand meer aangeraakt had sinds ik jou kende."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Dat heb je dan snel door, meneer. Vind ik heel lief van je, maar alsnog betaal ik het terug."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, Faye. Wil je alsjeblieft begrijpen dat het al meer dan voldoende voor me betekent dat je dit doet? Mij een kans geven? Mij weer laat houden van?"
    Ik zie dat ze rechtop gaat zitten, en even duizelt. Meteen schiet ik recht.
    "Faye, wat is er?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Omdat ik liever je grote broer of je beste vriend was, dan dat je me af zou wijzen. Ik flirtte wel met je, Fé, alleen leek je er nooit echt op in te gaan. Achteraf bekeken ben ik misschien iets te subtiel geweest maar dan komen we weer bij hetzelfde antwoord uit. Je kende mijn reputatie, en ik ben gewoon zo dom geweest om niet eerder te zeggen dat ik niemand meer aangeraakt had sinds ik jou kende."
    "Tuurlijk kende ik je reputatie, iedereen kende je reputatie."
    Verontschuldigend kijk ik hem aan.
    "Eigenlijk kan ik je niets verwijten. Ik durfde ook geen eerste stap te zetten," geef ik zacht toe.
    Ik ga op zoek naar zijn ogen en kijk hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Tuurlijk kende ik je reputatie, iedereen kende je reputatie. Eigenlijk kan ik je niets verwijten. Ik durfde ook geen eerste stap te zetten."
    Ik glimlach als haar blik de mijne kruist en geef haar een klein duwtje tegen haar schouder.
    "Watje," plaag ik.
    Ik begrijp haar wel. Het is moeilijk iets dat vertrouwd aanvoelt te ruilen voor iets dat je nog nooit verkend hebt. Maar ik ben blij dat we het wel gedaan hebben. Ik zou mijn leven geven om bij haar te kunnen zijn.
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Watje."
    Ik grinnik zachtjes. Ik voel zijn lippen op de mijne, en kus hem liefdevol terug. Mijn hand glijdt door zijn haren.
    "Ik hou van je," mompel ik tegen zijn lippen aan.
    Ik kijk hem even aan en bijt op mijn lip.
    "Sorry," zeg ik zacht.
    "Voor al die keren dat ik aan je getwijfeld heb."
    Ik begraaf mijn gezicht in zijn hals en blaas zachtjes tegen zijn huid aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nee, Faye. Wil je alsjeblieft begrijpen dat het al meer dan voldoende voor me betekent dat je dit doet? Mij een kans geven? Mij weer laat houden van?" Ik kijk even op en wrijf over mijn voorhoofd, knipper een aantal keren met mijn ogen, knik afwezig.
    "Faye, wat is er?" Ik haal mijn schouders op en moet grinniken om zijn bezorgdheid.
    "Niets joh, beetje duizelig. Gaat wel weer." zeg ik om hem gerust te stellen en druk mijn lippen kort op de zijne.
    "Echt," voeg ik er nog aan toe en glimlach even.
    "Laten we ontbijten." stel ik dan voor, wetend dat het na een goede maaltijd wel wegebt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Niets joh, beetje duizelig. Gaat wel weer. Echt. Laten we ontbijten."
    Bezorgd kijk ik haar aan, maar knik dan zachtjes.
    Ik stap het bed uit, en trek een boxer en een shirt aan. Ik wacht tot ze mee komt, en kijk haar glimlachend aan.
    "Waar heb je zin in?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik hou van je. Sorry. Voor al die keren dat ik aan je getwijfeld heb."
    Ik kam met mijn vingers door haar haren als ze haar gezicht in mijn hals verbergt en ril als ik haar warme adem voel.
    "Ik kan best wel begrijpen dat je even bevestiging nodig hebt, Fé," zeg ik zachtjes. "En die wil ik je altijd geven als het gerust kan stellen."
    Ik druk een kusje op haar zachte haren en laat mijn vingers langs haar nek naar haar rug glijden.
    Het is al even geleden, maar toch begin ik zachtjes het liedje dat ik voor haar had geschreven te neuriën.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik kan best wel begrijpen dat je even bevestiging nodig hebt, Fé. En die wil ik je altijd geven als het gerust kan stellen."
    Ik knik zachtjes en kruip dichter tegen hem aan. Hier wil ik blijven, de rest van mijn leven. In zijn armen, meer heb ik niet nodig.
    Ik herken het liedje dat hij neuriet, en het doet me denken aan het liedje dat ik voor hem heb gemaakt, maar ik heb geen zin het moment te onderbreken, dus het enige dat ik doe is af en toe een kusje op zijn huid plaatsen, en met gesloten ogen luisteren naar zijn geneurie, en ademhaling.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Met mijn ogen volg ik hem en kijk toe hoe hij zich weer aankleed. Ik volg hem uit bed, trek schoon ondergoed aan en raap het shirt van de grond af. Deze trek ik over mijn hoofd heen en trippel hem op mijn tenen achterna.
    "Waar heb je zin in?" Ik haal mijn schouders op. Het maakt me eigenlijk vrijwel niets uit wat ik eet, ik lust bijna alles.
    "Kies jij maar." zeg ik glimlachend en draai een plukje haar om mijn vingers heen.
    "Ik lust alles wel."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.