• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik grinnik tegen haar lippen aan als ik haar maag hoor grommen.
    "Sorry. Misschien toch eerst ontbijten."
    Ik knik even terwijl ze haar lippen op de mijne drukt en bijt speels nog even op haar onderlip.
    Ik zet de kraan uit, stap uit de douche en neem een handdoek die ik snel om Fedea heen wikkel. Vervolgens neem ik er ook één voor mezelf.
    Ik kan het niet laten om mijn lippen nog een paar keer op de hare te drukken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Er hangt een klok boven de deur, lieve Faye." Mijn ogen glijden naar de deur toe, waar inderdaad een klok hangt. Dat het me niet opgevallen is, verbaasd me.
    "En ja, ik ben klaar met eten, maar jij moet toch niet alles doen?" Ik sta op als hij dit zegt en neem zijn bord van tafel. Ik haal mijn schouders op en kijk hem glimlachend aan.
    "Ik doe ook helemaal niet alles?" De borden zet ik vlug op het aanrecht neer. Als hij dit veel noemt, nou dan weet ik het ook niet.
    "Het stelt niets voor, hoor." zeg ik dan en loop dan terug, ga op zijn schoot zitten, druk mijn lippen op de zijne. "Het is een kleine moeite."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik kijk hem dankbaar aan wanneer hij me een handdoek omslaat, en droog me snel, zo goed mogelijk af. Mijn afdroogwerk wordt onderbroken door kleine kusjes van Trey.
    Lachend sla ik de handdoek weer om me heen, en druk een iets langere kus op zijn lippen.
    Ik leg mijn armen om zijn hals, en trek hem voorzichtig tegen me aan, omdat ik de kus niet wil laten eindigen. Enkel uit ademnood, haal ik mijn lippen van de zijne.
    Lipbijtend kijk ik hem even aan.
    "Wat stond er op het menu vanochtend, chef Guarin?" vraag ik terwijl ik naar de keuken wandel, en een kleinere handdoek om mijn haren wikkel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Ik doe ook helemaal niet alles?"
    Hoofdschuddend zet ik de glazen bij de vuile borden en ga weer even aan tafel zitten.
    "Het stelt niets voor hoor. Het is een kleine moeite."
    Ik leg mijn armen om haar middel wanneer ze op mijn schoot komt zitten, en kus haar zachtjes terug.
    "Je weet toch dat ik je vandaag weer mee uit winkelen neem?" zeg ik glimlachend.
    Ik weet dat ze nog geen gepast jurkje heeft voor een huwelijk, dus moeten we er maar een kopen. En volgens mij is het ook tijd dat ik een nieuw kostuum aanschaf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Plots legt Fedea haar armen om mijn hals en komt tegen me aan staan. Zo blijven we even staan, zonder onze lippen van elkaar te halen. Uiteindelijk is het Fedea die met een diepe ademhaling de kus onderbreekt. Ik krijg kippenvel op mijn armen als ze op haar onderlip bijt.
    "Wat stond er op het menu vanochtend, chef Guarin?"
    Ik maak snel mijn handdoek om mijn middel vast en hobbel als een pup achter haar aan naar de keuken.
    "Wentelteefjes," zeg ik terwijl ik naar de pan, die ik gelukkig af het vuur gehaald had, wijs. "En in de koelkast heb ik nog fruit voor je en als je wil kan ik nog wel wat slagroom maken."
    Bij die laatste zin wiebel ik even met mijn wenkbrauwen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wentelteefjes."
    Ik volg met mijn ogen de richting waarheen hij wijst en knik.
    "En in de koelkast heb ik nog fruit voor je, en als je wil kan ik nog wel wat slagroom maken."
    Ik grinnik als ik hem zie wiebelen met zijn wenkbrauwen.
    "Hmm, wentelteefjes klinkt lekker."
    Ik leg mijn armen om zijn middel en druk een kusje op zijn lippen.
    "Wat was je van plan met die slagroom?" vraag ik plagerig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Mijn armen sla ik om zijn nek heen als hij de zijne om mijn middel plaatst. Ik druk nog zachtjes mijn lippen op de zijne.
    "Je weet toch dat ik je vandaag weer mee uit winkelen neem?" Dit had ik al aan zien komen en ik weet heel goed waar hij op doelt. Veel geld heb ik waarschijnlijk niet meer om ook maar iets fatsoenlijks te kunnen betalen.
    "Daar gokte ik al op," zeg ik zachtjes terug tegen hem en haal mijn hand door mijn haren.
    "Trek je een pak aan?" vraag ik aan hem en sla mijn benen over elkaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Daar gokte ik al op. Trek je een pak aan?"
    Ik laat mijn hand op haar bovenbeen rusten, en streel er zachtjes over met mijn duim.
    "Ja, waarschijnlijk wel," zeg ik met een glimlachje.
    "Maar ik heb een nieuw nodig, dus dan moet jij me helpen kiezen."
    Ik druk een kusje op haar neus en kijk haar verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Mijn ogen blijven even naar zijn hand kijken die op mijn bovenbeen rust.
    "Ja, waarschijnlijk wel, maar ik heb een nieuw nodig, dus dan moet jij me helpen kiezen." Ik voel zijn zachte lippen op mijn neus drukken. Glimlachend kijk ik hem aan, plaats mijn lippen een aantal keren kort op de zijne.
    "Natuurlijk," zeg ik dan. Ik zou niets liever willen.
    "Het is me een eer." zeg ik grinnikend. Ergens is het toch vreemd, om te bedenken dat morgen de bruiloft al is. Zo snel, zo gehaast. Natuurlijk is de rede erachter wel logisch, maar alsnog. Ik heb al medelijden met de weddingplanner.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik glimlach wanneer ze kleine kusjes op mijn lippen drukt.
    "Natuurlijk. Het is me een eer."
    Ik grinnik even.
    "En dan zoeken we voor jou ook iets moois."
    Ik geef een klein tikje op haar neus en kijk haar verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "En dan zoeken we voor jou ook iets moois." Ik wist dat het eraan ging komen. Ik rol met mijn ogen, maar knik dan uiteindelijk.
    "Nou, vooruit dan. Voor deze ene keer." zeg ik uiteindelijk en grinnik zachtjes als hij met zijn vinger op mijn neus tikt. Ik probeer me het perfecte jurkje in te beelden, maar geef al snel op, wetend dat dit niet in de winkels ligt en ik liever voor iets simpel ga.
    "Waar zat je zelf aan te denken?" vraag ik dan nieuwsgierig en kijk hem vragend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nou, vooruit dan. Voor deze ene keer."
    Ik grinnik even.
    "Waar zat je zelf aan te denken?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik vind dat je overal prachtig mee staat, dus de keuze is volledig aan jou."
    Glimlachend druk ik een kusje op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Lichtelijk geïrriteerd werd ik wakker van mijn telefoon. Waarom had ik het geluid niet gewoon uit gezet? Al gapende grabbelde ik het toestel van mijn nachtkastje af en opende het binnen gekomen smsje. Bij het zien van de afzender veerde ik direct omhoog. Matthew was terug! Even trok ik een nors gezicht, hij had ineens besloten een wereldreis te gaan maken en sindsdien hadden we geen van alle nog iets van hem gehoord. En nu kwam hij elk moment aan op het vliegveld en kreeg ik de vraag of ik hem op wilde komen halen. Een zwakke zucht verliet mijn lippen terwijl ik de lakens van me afsloeg en hem terug smste over een klein kwartier aan te rijden. Daarna stuurde ik Cam een sms met de mededeling dat Matthew terug was en dat ik hem zo ging ophalen, als ze mee wilde hoorde ik het wel en anders zou ik wel alleen gaan. Vervolgens duwde ik mezelf van het bed af en liep naar de badkamer om me op te frissen en aan te kleden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Matthew

    Ik glimlach als ik haar sms terug krijg. Ik was een half jaar weggeweest. Ik ben blij dat ik gegaan ben maar ik moet wel zeggen dat ik iedereen gemist heb. Ik kijk nog vlug in de spiegel van de toiletten. Hopelijk herkende ze me wel. Ik lach bij die gedachten en loop de toiletten uit om mijn koffer te gaan halen.

    Nayade schreef:
    Rey

    "Nou, vooruit dan. Voor deze ene keer."
    Ik grinnik even.
    "Waar zat je zelf aan te denken?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik vind dat je overal prachtig mee staat, dus de keuze is volledig aan jou."
    Glimlachend druk ik een kusje op haar lippen.


    Faye
    "Ik vind dat je overal prachtig mee staat, dus de keuze is volledig aan jou." Ik voel me blozen, kus hem passioneel terug.
    "Valt wel mee hoor." zeg ik grinnikend en druk nog een kusje op zijn voorhoofd. Hierna maak ik vaart om op te staan en de spullen in de vaatwasser te zetten.
    "Ga je helpen, meneer? Of wat?" vraag ik aan hem, aangezien hij net nog zei dat ik niet alles alleen hoefde te doen, vind ik het prima om wat hulp te krijgen. Ik steek mijn handen in mijn zij en kijk hem vragend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.