• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:45 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Wel de school is redelijk groot, dus ik zou je eerst de gelijkvloers tonen'. We staan inmiddels als op de gang en voordat we weglopen sluit Will de deur nog.
    'Dit,' zegt Will terwijl hij naar een kamertje wijst. 'Is secretariaat'.
    'Heel interessant,' grinnik ik terwijl ik om me heen kijk. Het valt me op dat gebouw er echt nogal ouderwets uit zit. Hoewel het niet op instorten staat kan het naar mijn mening wel een opknapbeurt gebruiken.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

| Ik ga zwemmen ben over een uurtje of zo terug. ^^ |

kindness is never a burden.

[Veel plezier (:]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Bisous schreef:
    [Veel plezier (:]

Don't be like the rest of them, darling

Aragog schreef:
    Catherine - Demon
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Ik besloot even te gaan wandelen in het bos, raakte verdwaald en kwam hier terecht.'' zei ik, en lachte eventjes.
    Ik wist zeker dat er nog wel momenten komen dat ik weer ga verdwalen, en anders wel op school.

Eeron Edward Night || Weerwolf

'Ik besloot even te gaan wandelen in het bos, raakte verdwaald en kwam hier terecht.' Zegt ze kort lachend, zelf verdwaalde ik niet echt vaak, mischien soms op nieuwe plekken maar niet vaak in bossen. 'Erg handig' Zei ik met een korte glimlach, aangezien ze op dezelfde school zat als mij en ik het betwijfelde dat ze een gewoon mens was was ik nieuwschierig naar wat ze wel was.

Catherine - Demon
    Ik grinnikte.
    ''Zo ben ik nou eenmaal. Ik kom nogal gemakkelijk in dat soort situaties terecht.'' gaf ik toe met een kleine grijns, en veegde een haarlok uit mijn gezicht.
    Het was best frisjes, waardoor er een rilling over mijn rug kroop.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Vigo Dules demon
    'Voordat ik het vergeet, ruim je het even op?'ik liep naar de badkamer en liet nu eindelijk het water in het bad lopen.

On wednesdays we wear black

[ben terug, ga straks zwemmen, even misbruik maken van het feit dat mn ouders ni thuis zijn]

(Wie wilt er nu naar Rylie? :3)

Quiet the mind, and the soul will speak.

Rosalie Ridder
    Ik wrijf even over Charlie's kopje en laat hem dan vrij rondlopen in de kamer. 'Charlie? Je blijft hier binnen oke.' zeg ik streng tegen hem. 'Je mag alleen naar buiten als ik bij je ben.' Hij knikt even zijn kopje. Ja ik kan met dieren praten. Dat hoort bij het Nimf zijn, de connectie met de natuur en de dieren.
    Ik glimlach even en loop dan de kamer uit. Charlie laat ik eventjes alleen wat hij niet zo erg vind.

Eeron Edward Night || Weerwolf

'Zo ben ik nou eenmaal. Ik kom nogal gemakkelijk in dat soort siuaties terecht.' Gaf ze met een kleine grijs toe terwijl ze een haarlok uit haar gezicht veegde, 'Mischien is een kaart handig? Of anders een gps?' Stelde ik voor met een lichte grijns.

Elena Yana Bennett |sterveling|
    Met tegenzin loop ik naar het gebouw. Binnen loop ik naar de kantine voor een glas water en loop dan met het glas terug naar mijn kamer. Ik zet het glas op mijn nachtkastje, leg mijn boek ernaast en schakel mijn mp3 oortjes terug aan op mijn gsm. Ik steek 1 oortje in mijn linkeroor en laat het andere gewoon hangen, dan pak ik mijn dagboek uit mijn schuif en open het met het sleuteltje die aan mijn armband hangt. Ik pak een stylo en denk even na over wat ik wil opschrijven.

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:27 ]

Catherine - demon
    ''Dan wordt het al helemaal een drama!'' lachte ik.
    ''Nee, echt, als je mij een kaart geeft, belandt je aan de andere kant van de stad ofzo.'' grinnikte ik, en haalde een hand door mijn donkere, golvende lokken.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Madeleine Price

Ik reageerde niet op die demon, en zat lekker te internetten toen Noah binnenkwam. "Noah!" riep ik. "What the fuck doe jij hier?"
    "Ik heb geen kamer." antwoordde hij chaggie. "Pap is mij vergeten in the schrijven. Dus, ik vroeg me af, kan jij een kamer voor me manifesteren?" Ik zuchtte.
    "Dit moet je echt bespreken met de school. Ik kan niet zomaar een kamer voor je manifesteren. Nou ja, ik kan het wel, maar ik doe het niet. Doei Noah."
    Hij liep weg. Eindelijk.

If we burn, you burn with us. <3

Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik schrik op uit mijn gedachtes als Madeleine plots 'Noah!' roept. Ik kijk op en zie een jongen staan. Dat is Noah dus. Ze hebben het over een kamer tekort en manifesteren of zo. Ik schud mijn hoofd en buig me weer over mijn dagboek.