• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [i'm back :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [i'm back :)]


    YAAAAAAAY! Say hi to Lene, will ya? ^^


    help

    [lene zegt : hi !!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    | Een samenvatting: Niet veel gebeurt eigenlijk. Haak is zo goed als dood omdat WillNotLearn niet reageert. Peter en Wendy zijn bij de elfjes geweest het hele gesprek over een kus bla bla bla ze hebben gekust bla bla bla. Als ik het goed begrijp willen Katelyn, Lune en Freya naar huis. Gale gaat mee met Lune. Eärwen is op Two, I think. Zij zijn eerst gaan zwemmen maar de meerminnen mogen Eärwen niet -oké details- en nu zijn Curly, One, Two en Eärwen het bos in. Een wandeling maken.
    @ Misschien kunnen ze dan Tiger Lily vinden?
    En dat is het zo bijna denk ik... Tenzij iemand nog iets moet toevoegen. |


    kindness is never a burden.

    | En Marthe in plaats van dingen zoals Leef topic leef! te roepen kan je ook met Sam reageren op Freya. XD |

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 11:11 ]


    kindness is never a burden.

    Two, Bos.
    Een glimlach sierde Two's gezicht. "Daar ben ik blij om," zei hij gemeend en keek naar Eärwen.

    | Sorry voor de korte post. Had niet veel inspiratie... |


    kindness is never a burden.

    [Oke, ik kan niet veel posten de komende twee weken, aangezien ik Animatie ga doen op een camping, maar ik zal mijn best doen om af en toe even op het forum te komen^^ Het is best mogelijk een paar keer wat neer te zetten! Dus vrees niet! Ik ben er nog wel^^ En bedankt voor de samenvatting^^]

    Milena Ruby Night
    Ik zat hier al een hele tijd en nog geen respons van Haak of Pan. Verveeld kijk ik de grot in, waar Tiger Lily op haar rug ligt te slapen. Het werd tijd dat ik eens terug ging. Waarschijnlijk hadden teveel mensen me gemist. Het was te rustig in Neverland, iets waar ik niet van hield. Grijnzend stap ik op Tiger Lily af en til haar ruw op van de vloer, zodat ze wakker wordt. Daarna loop de grot uit in de richting van de schedelrots. Voor Tiger Lily had ik nog wel een leuk plekje.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Eärwen

    Ik glimlachte terug naar Two en ik denk dat die glimlach er nog wel een hele tijd op zal zitten.
    In mijn hoofd hakte ik een knoop door en pakte zijn hand vast.
    ,,is er hier op het eiland nog iets wat ik echt gezien moet hebben?"
    Hoewel het natuurlijk al fantastisch was om zo te lopen.

    {Ben momenteel zelf ook een beetje inspiratieloos...}


    Credendo Vides

    [Dát is lang geleden.
    Hoi c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    | En Marthe in plaats van dingen zoals Leef topic leef! te roepen kan je ook met Sam reageren op Freya. XD |


    Ohja... Ik was vergeten dat ik Sam had. Fail. XD Ik ga morgen reageren, nu ga ik PLL kijken. :Y)


    help

    Yuffie schreef:
    [Oke, ik kan niet veel posten de komende twee weken, aangezien ik Animatie ga doen op een camping, maar ik zal mijn best doen om af en toe even op het forum te komen^^ Het is best mogelijk een paar keer wat neer te zetten! Dus vrees niet! Ik ben er nog wel^^ En bedankt voor de samenvatting^^]

    Milena Ruby Night
    Ik zat hier al een hele tijd en nog geen respons van Haak of Pan. Verveeld kijk ik de grot in, waar Tiger Lily op haar rug ligt te slapen. Het werd tijd dat ik eens terug ging. Waarschijnlijk hadden teveel mensen me gemist. Het was te rustig in Neverland, iets waar ik niet van hield. Grijnzend stap ik op Tiger Lily af en til haar ruw op van de vloer, zodat ze wakker wordt. Daarna loop de grot uit in de richting van de schedelrots. Voor Tiger Lily had ik nog wel een leuk plekje.


    O_O

    I DID HONESTLY NOT KNOW THAT IT WAS YOU WHO WAS ROLEPLAYING HERE. O_O Hallo, awesome person. ^^


    help

    Do you like green eggs and ham. I do not like them, Sam-I-am


    kindness is never a burden.

    | Zitten we in hetzelfde schuitje. ^^ |
    Two.
    Two grijnsde," Oh ja." zei hij mysterieus en trok Eärwen een bosje in waar One en Curly net door verdwenen waren. Two liet niks meer los -ook Ëarwens hand niet- tot ze aan de voet van de berg gekomen waren. "Klaar om te klimmen?" vroeg hij aan Eärwen en keek even omhoog waar One en Curly aan enkele meters boven de grond waren.


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    Met een grijns keek ik op naar de wand van de berg en er verscheen zo mogelijk nog een grotere grijns op mijn gezicht en ik knikte. ,,natuurlijk!"
    Ik volgde zijn blik om te zien hoe de andere twee al een paar meter boven de grond hingen maar mijn ogen gleden al snel weer naar mijn hand die nog steeds in die van Two lag.
    Als we moesten klimmen moest ik hem loslaten, maar dat zal ik dan maar even voor lief moeten nemen.
    Met nog steeds de grijns op mijn lippen trok ik met mijn vrije hand de rok van mijn jurkje een beetje omhoog en zette de eerste grote stap tegen de wand aan.


    Credendo Vides

    Two.
    Two keek toe hoe Eärwen de eerste stap tegen de wand aanzette. Hij liet haar hand los en zette zijn beiden handen op haar heupen, in de angst dat ze zou kunnen vallen ook al was ze nog geen meter boven de grond. "Kijk goed uit waar je je voeten zet. Ik blijf onder je." zei Two en wachtte tot Eärwen hoger zou gaan.


    kindness is never a burden.