• Met dank aan Inge voor het idee, de verhaallijn en de plaatjes. :3

    RPG-topic.

    2248 na Christus

    1 januari 2100. Europa is Europa niet meer. Nee, de overheden van verschillende landen hebben het begrip 'eenheid' erg letterlijk genomen. Grenzen bestaan niet meer. Er is nog maar één nationaliteit: Amerikaans. Amerika is wreder dan ooit. Maatregel op maatregel tegen van alles en nog wat. Het lijkt wel alsof het nooit ophoudt. Tot de burgers er genoeg van hebben, en de overheid hen niet meer in de hand heeft. Als drastische oplossing besluiten ze bombardementen uit te voeren, op verschillende plekken in het land. Dit gaat alleen niet zo goed. Mensen veranderen in zombies, dieren veranderen in monsters en dit alles door één klein foutje. Een deel van de bevolking heeft bunkers gemaakt, omdat ze al iets verwacht hadden in de trant van bommen. Terwijl zij daar redelijk veilig zaten, was de rest van de bevolking overgeleverd aan het giftige gas. Na anderhalve eeuw onder de grond te hebben geleefd, heeft een groep jongeren (nakomelingen van de personen die de bunker hebben gebouwd) er genoeg van. Ze besluiten de aarde weer te claimen als hun eigendom, ondanks de vele gevaren.

    Jij bent een van deze jongeren. Overleef je het, ga je dood of besluit je toch maar terug te rennen naar je veilige thuishaven?

    Bunker







    Wereld










    Regels

    - Mary Sue's/Gary Sue's/Godmooden is ten strengste verboden.
    - Als er geen meisjes meer zijn, zijn er geen meisjes meer. Punt.
    - Blijf realistisch. Je kan nou eenmaal niet in je eentje een hele groep zombies verslaan. Zelfs niet als Mary Sue.
    - 16+ taal mag. Denk aan bloederige scènes, scheldwoorden enzovoort.
    - Post minimaal 5 zinnen.
    - Als je OOC praat, gebruik je [].

    Rollen

    Apocalyptic World [Rollenstory]

    Als je een rol reserveert, vul hem op tijd in aub. Anders haal ik je reservering weg.

    Vrouwelijk
    Arianna | Merlonie
    Ivy Grimiras | Lovelydemon
    Monica Gabriëlla Lopez | Morticia
    Madison 'Maddie' Leah Lockwood | Aragog

    Mannelijk
    Riot Masquerade | Colt45
    David 'Dave' Jayson Blueford | Cloudbreaker
    Druce Eldrian Suton | Rider
    Raven Bennett | Mordacious


    Paren

    Riot Masquerade | Madison 'Maddie' Leah Lockwood
    Arianna | Raven Bennett
    Monica Gabriëlla Lopez | David 'Dave' Jayson Blueford
    Ivy Grimiras | Druce Eldrian Suton

    Lijstje

    Naam:
    Leeftijd (min. 16 jaar):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter (goede én slechte eigenschappen):
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:18 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Rider schreef:
    Haha, krijgen we in die bunker trouwens allemaal van die feestmutsen op? xD (4e afbeelding van boven)


    Wahaha. Eerder zo'n ezelsmutsding op omdat we dom zijn. :')


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Rider schreef:
    Haha, krijgen we in die bunker trouwens allemaal van die feestmutsen op? xD (4e afbeelding van boven)

    Hahahahaahaha I just died of laughing.
    Ik zie het nu pas :"DDD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    'tisookwelheellachwekkendstiekem. :')


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Hahahaha xD
    Was me nog niet eens opgevallen :o


    First things first, but not necessarily in that order

    Ik wil beginnen, grrr. Mordacious, opschieten jij! :(


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    Ik wil beginnen, grrr. Mordacious, opschieten jij! :(


    Agreed!
    Hup, hup, opschieten!


    First things first, but not necessarily in that order

    Gun haar gewoon even de tijd, mensen, ze kan niet heksen. (':


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Doe ik ook. Ik moet gewoon even mijn ongeduldigheid afreageren. >.<


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    EEP!


    Don't run away this time and die like a man.

    Merlonie schreef:
    Doe ik ook. Ik moet gewoon even mijn ongeduldigheid afreageren. >.<

    Same here :$


    First things first, but not necessarily in that order

    - Nou, voor de ongeduldigen onder ons.

    Naam: Raven Bennett.
    Leeftijd (min. 16 jaar): 19 jr, maar de meesten schatten hem ouder dan hij is.
    Geslacht: Mannelijk.
    Uiterlijk: Raven heeft korte donkerbruine haren en deze heeft hij meestal in stekels. Hij vind zijn lichaam erg belangrijk, dus hij zorgt ook voor dagelijks beweging – wat het ook is, als hij maar beweging heeft. Hierdoor heeft hij zeker een niet verkeerd lichaam en heeft hij een krachtig lichaam en een zeer goede conditie. Zijn ogen zijn mooi chocoladebruin en kunnen erg mysterieus kijken.
    Karakter (goede én slechte eigenschappen):



    Karakter (goede én slechte eigenschappen): Raven lijkt koel en ondoorgrondelijk, maar er speelt zich van binnen heel wat af bij hem. Van binnen hem bruist het van de gevoelens en de gedachten, maar dit laat hij niet zien. Je kunt moeilijk zien of hij nou iets leuk vind of niet. Hij is namelijk erg goed in zijn eigen emoties te maskeren. Zo weet eigenlijk niemand dan ook hoe hij in het echt is, behalve een paar echt hechte personen – die hij begint te vertrouwen.
    Heb je Raven gekwetst dan merk je dat aan de wraak die hij neemt, al is het soms jaren later. Dit is dan keihard en onverbiddelijk. Raven doet dit uit zelfbescherming.
    Voor Raven bestaat het uit overleven. Hij is erg kwetsbaar, maar dit laat hij pas zien als hij zeker weet dat hij in zijn eentje is – dan laat hij zijn gevoelens zien. Je zult hem dan ook niet zien huilen of andere pijnlijke emoties.
    Omdat Raven zijn eigen gevoelens onderdrukt is hij een meester geworden in het opsporen van de gevoelens van een ander. Dit geldt dus ook voor geheimen. Hij heeft er een 'radar' voor om achter de geheimen te komen.
    Raven is ook zeer sportief, maar hij werkt echter liever alleen. Hij heeft het gevoel dat als hij in teams moet werken dat hij dan de ander maar mee 'moet slepen' en hij een soort oppasser voor de ander is. Dan kun je het beste naar hem luisteren wat je moet doen, want je kunt Raven snel op zijn staart trappen. Hij is erg agressief en hij komt stoer over, maar hij kan ook erg romantisch en lief zijn. Hij is erg moedig, dus hij laat je niet zomaar ergens achter.
    Met dit alles is hij wel een erg betrouwbare persoon waar je alles tegen kan vertellen, al zijn het de raarste dingen. Als Raven je zijn vertrouwen geeft dan is hij ook meteen een goede vriend voor het leven.
    Extra: [Een tatoeage op zijn arm, maar deze kom je tegen in de rpg – anders wordt het nog langer zoeken.] En hij rookt.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeah!!


    First things first, but not necessarily in that order

    I LOVE YOU.

    Oh, en vind je het erg dat Arianna nu een paar is met Raven, in plaats van Madison. Want anders komt het zo over dat ik altijd met Inge RPG of zo. :'$ Ik wil een keer iets anders. :3


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Yeaaah. Taylor Lautner, you sexy beast. :9~:9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    :<


    Don't run away this time and die like a man.