• Met dank aan Inge voor het idee, de verhaallijn en de plaatjes. :3

    RPG-topic.

    2248 na Christus

    1 januari 2100. Europa is Europa niet meer. Nee, de overheden van verschillende landen hebben het begrip 'eenheid' erg letterlijk genomen. Grenzen bestaan niet meer. Er is nog maar één nationaliteit: Amerikaans. Amerika is wreder dan ooit. Maatregel op maatregel tegen van alles en nog wat. Het lijkt wel alsof het nooit ophoudt. Tot de burgers er genoeg van hebben, en de overheid hen niet meer in de hand heeft. Als drastische oplossing besluiten ze bombardementen uit te voeren, op verschillende plekken in het land. Dit gaat alleen niet zo goed. Mensen veranderen in zombies, dieren veranderen in monsters en dit alles door één klein foutje. Een deel van de bevolking heeft bunkers gemaakt, omdat ze al iets verwacht hadden in de trant van bommen. Terwijl zij daar redelijk veilig zaten, was de rest van de bevolking overgeleverd aan het giftige gas. Na anderhalve eeuw onder de grond te hebben geleefd, heeft een groep jongeren (nakomelingen van de personen die de bunker hebben gebouwd) er genoeg van. Ze besluiten de aarde weer te claimen als hun eigendom, ondanks de vele gevaren.

    Jij bent een van deze jongeren. Overleef je het, ga je dood of besluit je toch maar terug te rennen naar je veilige thuishaven?

    Bunker







    Wereld










    Regels

    - Mary Sue's/Gary Sue's/Godmooden is ten strengste verboden.
    - Als er geen meisjes meer zijn, zijn er geen meisjes meer. Punt.
    - Blijf realistisch. Je kan nou eenmaal niet in je eentje een hele groep zombies verslaan. Zelfs niet als Mary Sue.
    - 16+ taal mag. Denk aan bloederige scènes, scheldwoorden enzovoort.
    - Post minimaal 5 zinnen.
    - Als je OOC praat, gebruik je [].

    Rollen

    Apocalyptic World [Rollenstory]

    Als je een rol reserveert, vul hem op tijd in aub. Anders haal ik je reservering weg.

    Vrouwelijk
    Arianna | Merlonie
    Ivy Grimiras | Lovelydemon
    Monica Gabriëlla Lopez | Morticia
    Madison 'Maddie' Leah Lockwood | Aragog

    Mannelijk
    Riot Masquerade | Colt45
    David 'Dave' Jayson Blueford | Cloudbreaker
    Druce Eldrian Suton | Rider
    Raven Bennett | Mordacious


    Paren

    Riot Masquerade | Madison 'Maddie' Leah Lockwood
    Arianna | Raven Bennett
    Monica Gabriëlla Lopez | David 'Dave' Jayson Blueford
    Ivy Grimiras | Druce Eldrian Suton

    Lijstje

    Naam:
    Leeftijd (min. 16 jaar):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter (goede én slechte eigenschappen):
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:18 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Ik doe mee ^^ Met een dude :3 RESERVEER DOEN ^^


    Maar... maar.. waarom geen nucleaire apocalyps? die zijn awesomer


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    Ik doe mee ^^ Met een dude :3 RESERVEER DOEN ^^


    Maar... maar.. waarom geen nucleaire apocalyps? die zijn awesomer


    Omdat ik ff snel iets wou verzinnen, maaar... dat klinkt cooler dan natuurrampjes. x'D


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Naam: Riot Masquerade
    Leeftijd (min. 16 jaar): 21
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:


    Karakter (goede én slechte eigenschappen): Temperamentvol, fel en een heethoofd. Hij zal een dier niet snel iets doen, maar kan tegenover mensen aggressief zijn, wanneer hij in zijn ogen oneerlijk word behandeld of vernederd, twee dingen waar Riot absoluut niet mee om kan gaan. Wanneer hij iemand mag is hij echter best te pruimen; hij is scherp en gevat en uitzonderlijk loyaal. Hij houd zich aan zijn beloftes en heeft veel voor iemand over wanneer hij deze als een vriend ziet, iets wat hij niet echt snel doet.
    Hij kan erg destructief zijn. Hij is al meerdere malen voor vandalisme opgepakt.
    Hij is ongeduldig en houd niet van gezeur. Hij wil best naar iemand luisteren, maar als hij het whinen of onzin vind, zal het hem verder een zorg zijn.
    Riot is onafhankelijk. Hij gaat graag zijn eigen gang en houd niet van regels en autoriteit. Het is een jongen met een gebruiksaanwijzing bij wie erg veel afhangt van de kwestie of hij je wel of niet vertrouwd. Hij vergeeft en vergeet niet snel en kan lang kwaad blijven.
    Soms kan hij licht paranoïde doen. Hij heeft een sterk analytisch vermogen wat ervoor zorgt dat hij soms teveel achter iets zoekt, wat hem wantrouwig maakt.
    Het beste kan hij overweg met mensen die rustig en down-to-earth zijn. Hij haat dramaqueens en zeurderds, en reageert dan ook vaak bot en onvriendelijk tegen mensen die wat hem betreft in die categorie vallen.
    In tegenstelling wat men bij een dergelijke jongen zou verwachten, is zijn verleden niet traumatisch te noemen, in de zin dat hij een slachtoffer is. Problematisch wel. Zijn nichtje is op erg jonge leeftijd omgebracht, door een antisemitistische man. Dit heeft enorm veel invloed op Riot gehad. Hij heeft de man uiteindelijk mishandeld en verminkt en hem vervolgens voor dood achter gelaten in een verlaten flat, nadat hij ontdekte dat deze ook twee joodse kindertjes om het leven had gebracht. Riot's methode was ronduit wreed geweest, maar hij heeft er geen spijt van.
    Het is zijn temperament geweest, plus de honger naar wraak, die hem op het slechte pad hebben gebracht. En uiteraard een gebrek aan spijt; het interesseerde hem allemaal bar weinig wat er met hem gebeurde, waardoor hij dingen heeft gedaan die het daglicht amper kunnen verdragen.
    Vaak is hij door de verkeerde mensen aangepakt; types die juist een averechts effect op hem hadden, waar hij alleen maar obstinater en tegendraadser van werd. Velen dachten dat Riot met geweld in het gareel te krijgen was, of met andere dwang. Het maakte hem koppig, heel koppig.
    Hij moet niets hebben van de huidige maatschappij en kijkt neer op modetutjes, rapper-wannabe's en fashion-addicts. Hij heeft vaak met eigen ogen de afvoerputten van de samenleving gezien en heeft in diezelfde samenleving dan ook geen enkel vertrouwen.
    Hij heeft vaak vandalisme begaan, twee moorden op zijn geweten, enkele mishandelingen en verminkingen en is zelf ook vaak erg wreed aangepakt. Hij heeft geen vertrouwen, is kil, hart en haatdragend. Al is dit vooral de buitenkant. Hij is een relschopper, maar die van binnen huist een onzekerheid die hij nooit toe zal geven. Mentaal is hij altijd al kwetsbaarder geweest dan iedereen dacht, wat ook de reden is geweest voor zijn buitenissige gedrag. Onbewust weet hij dat ook wel. Hij stopt het alleen weg, omdat hij gewoon niet weet wat hij met zichzelf moet.
    Extra: Riot rookt. Verder geeft hij veel om rechtvaardigheid, hoewel dat in zijn geest nogal twisted kan zijn, en is zijn vrijheid iets waar iedereen af te blijven heeft.
    Dan zijn naam. Het spreekt voor zich dat Riot niet de naam is die zijn onbekende ouders hem na zijn geboorte hebben gegeven. Het is echter wel de naam die hij met trots draagt, die hem gegeven is door zijn omgeving, als reactie op zijn houding en gedrag. Zijn oude naam heeft hij voor goed afgezworen.


    Don't run away this time and die like a man.

    Mag ik een vrouwlijk persoon reserveren?

    Kan morgen pas invullen, maar hoop dat dat niet erg is. (a)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:45 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Lovelydemon schreef:
    Mag ik een vrouwlijk persoon reserveren?

    Kan morgen pas invullen, maar hoop dat dat niet erg is. (a)


    Jup. 8D


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Omg, dit lijkt me echt een gave rpg. Kan ik een vrouwelijk personage reserveren? Ik vul het zo of vanavond in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zeg Merle, moest je mij eigenlijk niet even noemen in je OP? If you know what I mean *doordringende blik*


    Don't run away this time and die like a man.

    Ik zet je erbij. :3


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Colt45 schreef:
    Zeg Merle, moest je mij eigenlijk niet even noemen in je OP? If you know what I mean *doordringende blik*


    Met dank aan Inge? (A)


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    (...)

    Met dank aan Inge die je -onbewust- op het idee bracht plus je hielp met de verhaallijn en die de afbeeldingen voor je gezocht heeft? (A)


    Yes. Yes, that sounds just about right ^_^


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    (...)

    Yes. Yes, that sounds just about right ^_^


    Kijk eens, je staat er al. Niet meer miepen nu. :'D


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    (...)

    Kijk eens, je staat er al. Niet meer miepen nu. :'D


    I'd also like some bacon


    Don't run away this time and die like a man.

    ik reseveer een meisje!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zet je erbij! ^^ Meisjes zijn nu vol!


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Omg, hoop dat alles snel vol is. Me wil beginnen :3


    Don't run away this time and die like a man.