• Ik maak met een paar vrienden een documentaire voor school over lichaamstaal. We doen hiervoor allemaal onderzoekjes, waaronder een online poll. Willen jullie ons alsjeblieft helpen en de poll invullen?

    de poll


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Gestemd! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het goede antwoord staat er niet eens tussen, zoals misschien je hele lichaam omdat het lichaamstaal heet.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Het goede antwoord staat er niet eens tussen, zoals misschien je hele lichaam omdat het lichaamstaal heet.


    Dit heb ik ook, ja. Ik versta heel wat meer onder lichaamstaal dan alleen armen en hoofd x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lichaamstaal houdt inderdaad zoals hierboven al gezegd meer in dan alleen het hoofd en de armen (:
    Wat een schattig hondje trouwens op je profo, is dat een Samojeed?


    Alis volat propriis.

    Michonne schreef:
    Het goede antwoord staat er niet eens tussen, zoals misschien je hele lichaam omdat het lichaamstaal heet.


    Onze documentaire gaat voornamelijk over armen en hoofd wat daarmee gebruiken we lichaamstaal het meest. Daarom is dat niet een van de opties.


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Michonne schreef:
    Het goede antwoord staat er niet eens tussen, zoals misschien je hele lichaam omdat het lichaamstaal heet.

    Maar goed, ik heb gestemd.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 15:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Michonne schreef:
    Het goede antwoord staat er niet eens tussen, zoals misschien je hele lichaam omdat het lichaamstaal heet.

    Gestemd.

    Gestemd


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gestemd ;)