• Met dank aan Inge voor het idee, de verhaallijn en de plaatjes. :3

    RPG-topic.

    2248 na Christus

    1 januari 2100. Europa is Europa niet meer. Nee, de overheden van verschillende landen hebben het begrip 'eenheid' erg letterlijk genomen. Grenzen bestaan niet meer. Er is nog maar één nationaliteit: Amerikaans. Amerika is wreder dan ooit. Maatregel op maatregel tegen van alles en nog wat. Het lijkt wel alsof het nooit ophoudt. Tot de burgers er genoeg van hebben, en de overheid hen niet meer in de hand heeft. Als drastische oplossing besluiten ze bombardementen uit te voeren, op verschillende plekken in het land. Dit gaat alleen niet zo goed. Mensen veranderen in zombies, dieren veranderen in monsters en dit alles door één klein foutje. Een deel van de bevolking heeft bunkers gemaakt, omdat ze al iets verwacht hadden in de trant van bommen. Terwijl zij daar redelijk veilig zaten, was de rest van de bevolking overgeleverd aan het giftige gas. Na anderhalve eeuw onder de grond te hebben geleefd, heeft een groep jongeren (nakomelingen van de personen die de bunker hebben gebouwd) er genoeg van. Ze besluiten de aarde weer te claimen als hun eigendom, ondanks de vele gevaren.

    Jij bent een van deze jongeren. Overleef je het, ga je dood of besluit je toch maar terug te rennen naar je veilige thuishaven?

    Bunker







    Wereld










    Regels

    - Mary Sue's/Gary Sue's/Godmooden is ten strengste verboden.
    - Als er geen meisjes meer zijn, zijn er geen meisjes meer. Punt.
    - Blijf realistisch. Je kan nou eenmaal niet in je eentje een hele groep zombies verslaan. Zelfs niet als Mary Sue.
    - 16+ taal mag. Denk aan bloederige scènes, scheldwoorden enzovoort.
    - Post minimaal 5 zinnen.
    - Als je OOC praat, gebruik je [].

    Rollen

    Apocalyptic World [Rollenstory]

    Als je een rol reserveert, vul hem op tijd in aub. Anders haal ik je reservering weg.

    Vrouwelijk
    Arianna | Merlonie
    Ivy Grimiras | Lovelydemon
    Monica Gabriëlla Lopez | Morticia
    Madison 'Maddie' Leah Lockwood | Aragog

    Mannelijk
    Riot Masquerade | Colt45
    David 'Dave' Jayson Blueford | Cloudbreaker
    Druce Eldrian Suton | Rider
    Raven Bennett | Mordacious


    Paren

    Riot Masquerade | Madison 'Maddie' Leah Lockwood
    Arianna | Raven Bennett
    Monica Gabriëlla Lopez | David 'Dave' Jayson Blueford
    Ivy Grimiras | Druce Eldrian Suton

    Lijstje

    Naam:
    Leeftijd (min. 16 jaar):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter (goede én slechte eigenschappen):
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:18 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Lovelydemon schreef:
    Ivy zou nooit in haar eentje naar boven gaan, dus daar zou iemand met mee moeten (mocht iemand daar behoefte aan hebben)(A)

    Ik ben het in ieder geval eens met je logica (A)
    En die paren lijkt me best wel geniaal xD


    Hehehehehe... Madison met Riot... hehehehehehe...
    maar ik kan ook gewoon lootjes trekken. :')

    Als de rest even wilt zeggen wat zij het leukste vinden? Dus in paren en hoe die dan moeten worden ingedeeld, met z'n allen tegelijk op een plek of gewoon dat je ook in je eentje mag gaan evt.?
    Zelf ben ik voor de 'mensen-als-paar-die-elkaar-totaal-niet-mogen-manier'. ^^

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 16:26 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Hahahahaha ja.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Me too, maar misschien is het wel handig gewoon eerst eerlijk te loten of whatever. Als het ons dan niet aanstaat, kunnen we altijd nog ruilen. (':


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hmm, ja, want anders is het natuurlijk niet leuk. Ik wil best lootjes maken dan. :3


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Cool idee (A)


    First things first, but not necessarily in that order

    Ik ben ook voor de paren-methode, lol.
    Maar is het jongen+jongen, meisje+meisje, of jongen+meisje? Of willekeurig? ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nou, met lootjes wordt het natuurlijk willekeurig. Eventueel kunnen er dan nog mensen wisselen, als ze dat willen. ^^


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Merlonie schreef:
    (...)

    Hehehehehe... Madison met Riot... hehehehehehe...
    maar ik kan ook gewoon lootjes trekken. :')

    Als de rest even wilt zeggen wat zij het leukste vinden? Dus in paren en hoe die dan moeten worden ingedeeld, met z'n allen tegelijk op een plek of gewoon dat je ook in je eentje mag gaan evt.?
    Zelf ben ik voor de 'mensen-als-paar-die-elkaar-totaal-niet-mogen-manier'. ^^


    Ik stem voor ^^
    Met loodjes lijkt me ook wel handig

    Niet dat Riot zich erg gebonden zal voelen aan iemand die het lukt hem tegen zich te krijgen, maar then again, hij is ook niet zo'n lul die je voor dood achterlaat..

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 16:38 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Oh, en willen jullie nog wachten tot de laatste rol ook gemaakt is, of dat er dan een groepje van 3 komt? Ik heb liever niet dat iemand 2 rollen heeft, vooral omdat je in feite gedwongen bent met elkaar op te trekken en jezelf niet zo makkelijk af kunt zonderen.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Ik vul m'n rol al voor een stukje in, dan breidt ik hem vanavond uit.

    Is gut. x]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Naam: David "Dave" Jayson Blueford.
    Leeftijd: Tweeëntwintig.
    Geslacht: Mannelijk.
    Uiterlijk:


    Karakter: Coming.
    Extra: Coming.

    :9~:9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oelala :9~


    First things first, but not necessarily in that order

    Ik ben ook voor de paren :)
    En ik ga zo weer verder met rol invullen. Ben net terug van een heerlijke duinwandeling ^^


    Happy Birthday my Potter!