• Met dank aan Inge voor het idee, de verhaallijn en de plaatjes. :3

    RPG-topic.

    2248 na Christus

    1 januari 2100. Europa is Europa niet meer. Nee, de overheden van verschillende landen hebben het begrip 'eenheid' erg letterlijk genomen. Grenzen bestaan niet meer. Er is nog maar één nationaliteit: Amerikaans. Amerika is wreder dan ooit. Maatregel op maatregel tegen van alles en nog wat. Het lijkt wel alsof het nooit ophoudt. Tot de burgers er genoeg van hebben, en de overheid hen niet meer in de hand heeft. Als drastische oplossing besluiten ze bombardementen uit te voeren, op verschillende plekken in het land. Dit gaat alleen niet zo goed. Mensen veranderen in zombies, dieren veranderen in monsters en dit alles door één klein foutje. Een deel van de bevolking heeft bunkers gemaakt, omdat ze al iets verwacht hadden in de trant van bommen. Terwijl zij daar redelijk veilig zaten, was de rest van de bevolking overgeleverd aan het giftige gas. Na anderhalve eeuw onder de grond te hebben geleefd, heeft een groep jongeren (nakomelingen van de personen die de bunker hebben gebouwd) er genoeg van. Ze besluiten de aarde weer te claimen als hun eigendom, ondanks de vele gevaren.

    Jij bent een van deze jongeren. Overleef je het, ga je dood of besluit je toch maar terug te rennen naar je veilige thuishaven?

    Bunker







    Wereld










    Regels

    - Mary Sue's/Gary Sue's/Godmooden is ten strengste verboden.
    - Als er geen meisjes meer zijn, zijn er geen meisjes meer. Punt.
    - Blijf realistisch. Je kan nou eenmaal niet in je eentje een hele groep zombies verslaan. Zelfs niet als Mary Sue.
    - 16+ taal mag. Denk aan bloederige scènes, scheldwoorden enzovoort.
    - Post minimaal 5 zinnen.
    - Als je OOC praat, gebruik je [].

    Rollen

    Apocalyptic World [Rollenstory]

    Als je een rol reserveert, vul hem op tijd in aub. Anders haal ik je reservering weg.

    Vrouwelijk
    Arianna | Merlonie
    Ivy Grimiras | Lovelydemon
    Monica Gabriëlla Lopez | Morticia
    Madison 'Maddie' Leah Lockwood | Aragog

    Mannelijk
    Riot Masquerade | Colt45
    David 'Dave' Jayson Blueford | Cloudbreaker
    Druce Eldrian Suton | Rider
    Raven Bennett | Mordacious


    Paren

    Riot Masquerade | Madison 'Maddie' Leah Lockwood
    Arianna | Raven Bennett
    Monica Gabriëlla Lopez | David 'Dave' Jayson Blueford
    Ivy Grimiras | Druce Eldrian Suton

    Lijstje

    Naam:
    Leeftijd (min. 16 jaar):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter (goede én slechte eigenschappen):
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:18 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Naam: Arianna
    Leeftijd (min. 16 jaar): 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Karakter (goede én slechte eigenschappen): Arianna heeft behoorlijk wat lef. Ze is zo'n type dat zich zo vrijwilliger zou melden voor bijvoorbeeld het uittesten van een tijdmachine. Ze is van mening dat het leven kort is en je daarom beter zoveel mogelijk kunt beleven, in plaats van altijd op je luie reet zitten en je tijd verspillen. You only live once, is haar motto. Je hebt maar één kans om er iets van te maken.
    Ze probeert overal het positieve van in te zien. Zelfs als ze omsingeld is door zombies, zal ze nog proberen om positief te denken. Dit is een erg handige eigenschap voor als ze mensen moet overtuigen om door te zetten maar soms ook onhandig, omdat ze hierdoor soms laat inziet dat iemand slechte bedoelingen met haar heeft. Zodra zij de moed opgeeft, moet de situatie wel héél erg zijn.
    Ze is heel spontaan en is één bonk zelfvertrouwen. Het vormt voor haar geen enkel probleem om een onbekend iemand aan te spreken. Als er iets is, draait ze er ook niet omheen maar zegt ze het gewoon. Wel is ze rustig en niet zo'n fan van drukte. Daar kan ze weleens gespannen van worden. Ze zit liever thuis met een boek dan dat ze met een groep van tien vriendinnen naar een uitgaansgelegenheid gaat. Van flirten moet ze dan weer niks hebben, en ze is ook niet het type dat met jan en alleman het bed induikt. Dat doet ze alleen met haar vriend, die ze momenteel niet heeft. Snel verliefd wordt ze niet.
    Soms is ze echter iets te impulsief. Ze is erg ongeduldig en bedenkt vaak dus geen plan. Als er problemen komen, bedenkt ze ter plekke een oplossing en voert die dan uit, zonder echt met anderen te overleggen. Ook is ze erg koppig, wat situaties soms erger kan maken. Als ze iets wilt, kan het heel lang duren voor je haar overtuigd hebt. Als ze ongelijk heeft, weigert ze in eerste instantie ook om te bekennen dat de ander gelijk heeft. Uiteindelijk doet ze dit dan toch en loopt vervolgens de rest van de dag chagrijnig te zijn. Zichzelf overschatten kan ook nog wel eens voorkomen, of dat ze de situatie onderschat, wat weer te maken heeft met haar positieve instelling.
    Extra: Al haar hele leven is ze nieuwsgierig geweest naar hoe het er bovengronds uitzag. Nu ze het eindelijk met eigen ogen kan zien, is ze verschrikkelijk blij. Voor haar voelt het als een droom die in vervulling is gekomen. Het doet haar wel pijn haar familie achter te laten maar ze weet zeker dat ze die op een dag wel weer zal terugzien. Met het nieuws dat ze weer terug kunnen keren naar het leven dat de mensheid vroeger leidde.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 10:24 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Nice character


    Bump.


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    Nice character


    Bump.


    Dankje. ^^


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Naam: Ivy Grimiras
    Leeftijd (min. 16 jaar): 18 jaarq
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:[url] http://weheartit.com/entry/18827638[/url]
    (zit op de ipad, kan daar niet normaal foto's posten. Straks ga ik op de computer en verander het even)
    Karakter (goede én slechte eigenschappen): Ivy is een heel betrouwbaar persoon. Ze zal nooit iemand, of ze diegene nou mag of niet, verraden. Ze vind het laf als andere mensen dat doen om zelf beter van te worden of om welk reden dan ook.
    Ivy is leesverslaaft. Ze wil alles weten en dat zal haar koste wat het kost lukken.
    Ze heeft meestal ook een goed humeur, maar kan serieus zijn als het moet en vaak voelt ze precies aan wanneer dat is.
    Ivy is geen leiderfiguur, ze zou ook nooit vrijwillig de leiding op zich nemen. Sterker nog, ze heeft iemand nodig die de leiding opzich neemt. Ze heeft sturing nodig en iets of iemand die haar precies verteld wat ze moet doen. Als ze dit zelf moet beslissen raakt ze in paniek en is ze bang dat ze de verkeerde beslissing neemt, wat uiteindelijk ook vaak gebeurt.
    Ze is ook erg onzeker en past zich aan, aan de mensen in haar omgeving. Ze is bang da mensen haar niet aardig vinden en probeert haar onzekerheid soms te verbergen door een grote mond op te zetten. Ze zou nooit spontaan naar iemand toelopen en diegene aanspreken. Ze heeft het niet zo op vreemden. Het zijn onbekende mensen waar van ze niet weet hoe die zullen reageren op haat acties. Ze weet graag waar ze aantoe is.
    Ivy denkt ook altijd eerst na voordat ze doet, in elke situatie. Hierdoor reageert ze vaak niet snel genoeg op een mogelijke dreiging en brengt ze vaak zichzelf in gevaar. Ze kan wel vaak een plan verzinnen om uit benarde situaties te ontkomen, doordat ze daar goed over nadenkt, of ze daar nou de tijd voor heeft of niet.
    Doordat ze veel leest, weet ze bepaalde dingen die zouden kunnen helpen als ze moest overleven in een onbekend gebied.
    Extra: Ivy gaat voornamelijk naar boven, omdat ze wil leren over de wereld, hoe die er vroeger uitzag en hoe die er nu uitziet. Ze wil kunnen helpen en ervoor zorgen dat de wereld weer veilig is en mensen weer bovengronds kunnen leven.


    First things first, but not necessarily in that order

    Je staat erbij! ^^
    & yay, ik houd van jullie. Eindelijk geen karakters van 4 regeltjes lang. :3

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 10:10 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Naam: Monica Gabriëlla Lopez
    Leeftijd (min. 16 jaar): 19
    Geslacht: Female
    Uiterlijk:


    Karakter (goede én slechte eigenschappen): Monica is een stille en mysterieuze jongedame, die bijna nooit haar mond opentrekt, echter als zij haar mond toch open doet, komt er vaak iets uit dat handig is of rechtstreeks. Vaak zit zij stil haar omgeving te scannen en moeten anderen naar haar toe komen, willen ze een praatje met haar maken – al is het niet gelijk dat zij überhaupt dan ook met ze gaat praten.
    Monica houdt niet van lawaai en meisjes die om ‘t minste of geringste aandacht vragen en zo tot Drama Queen gekroond worden, ze irriteert zich hier dood aan.
    Stiekem is Monica haar afstandelijke en botte karakter vooral omdat zij zichzelf wilt beschermen, een soort masker waardoor zij de wereld bekijkt. Zij is bang om weer pijn gedaan te worden en zegt alles dan ook rechtstreeks, zelfs als het er bot uit kan komen. Monica is erg goed in iemand verleiden, echter alleen als zij hier zin in heeft.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:27 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik reserveer een mannelijk personage.

    Trouwens, waar heb je die foto's vandaan? (Van de bunker, etc) Die zien er echt gaaf uit. ;D

    Cloudbreaker schreef:
    Ik reserveer een mannelijk personage.

    Trouwens, waar heb je die foto's vandaan? (Van de bunker, etc) Die zien er echt gaaf uit. ;D

    Ze komen uit Fallout 3, Vault 101, die van de bunker iig. De overigen zijn voornamelijk artworks van een post-apocalyptische wereld.

    *verantwoordelijk voor de foto's is*


    Don't run away this time and die like a man.

    Zijn er nog meisjes? Als die er niet zijn, wil ik wel een jongen reserveren


    Happy Birthday my Potter!

    Meisjes zijn volgs mij al vol


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    Meisjes zijn volgs mij al vol


    Dan wil ik dus een jongen reserveren, al faal ik volgens mij heel erg met jongens :')


    Happy Birthday my Potter!

    Colt45 schreef:
    (...)
    Ze komen uit Fallout 3, Vault 101, die van de bunker iig. De overigen zijn voornamelijk artworks van een post-apocalyptische wereld.

    *verantwoordelijk voor de foto's is*


    Haha, oke. Ik zal m'n personage zo invullen aangezien ik toch niks beters te doen heb.

    Ik zet jullie erbij ^^


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    @ Aragog, wil je wel op tijd die rol invullen aub? :') Hij staat nu al 2 dagen gereserveerd namelijk.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Ja, ik was net bezig met het zoeken naar een plaatje voor haar uiterlijk, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''