• Normaal zoek ik nooit via zo'n topic naar stories, maar ik heb eigenlijk wel zin om een paar te lezen. :Y) En mijn abo lijst is behoorlijk leeg...
    Ik zoek :
    -Fantasy
    - Horror
    - Vampiers (Weerwolven mogen ook /een combinatie/ hybrids)
    - Veel actie en geweld :'D.
    Of iets anders mag ook. Hoeft niet perse wat hier boven staat te zijn, maar alsjeblieft geen fanfiction, Vampiers/ "weerwolven" gebaseerd op twilight en dood worden gegooid met romantiek D:. Beetje romantiek mag wel c:
    Ik zeg: Dump je story maar :Y)!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    Het Negende Silhouet

    Als er aan het hof van vrouwe Lucremian, de machtigste dame van het rijk, een vreemdeling arriveert, staat het leven van Tarin op het punt om drastisch te veranderen. De onbekende laat haar een wapen vasthouden dat gevoelens bij haar losmaakt waarvan ze niet wist dat ze die had. Na het levensgevaarlijke object aangeraakt te hebben, wordt Tarin geteisterd door angstaanjagende nachtmerries.
    Vervolgens ontdekt ze dat zij de eer krijgt om zich als Negende Silhouet aan te sluiten bij de trouwste volgelingen van vrouwe Lucremian. Haar ontgroeningstaak is de eigenaar van het wapen dat haar hoofd op hol heeft laten slaan, opsporen. Doordat er onophoudelijk gruwelijke beelden op haar netvlies verschijnen en ze verwikkeld raakt in een web van gemengde gevoelens, durft ze ondanks haar strijdlust niet te hopen op een goed einde.


    Tadaaa. Misschien vind je dit wel leuk. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lees je ook HP?


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Lees je ook HP?


    Geen fanfiction betekent toch geen HP? Anders heb ik er ook nog wel een paar. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ooh, haha, ik dacht bij fanfics gelijk aan 1D, haha :'D


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Lees je ook HP?

    Valt onder fanfiction, dus nee :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    I'm Coming Home

    Als de 14-jarige Esther door Ewijn, een door haar bedacht personage, naar zijn wereld wordt meegenomen, blijkt dat ze zijn wereld moet redden. Want Hades, een oorlogzuchtige god en de aartsvijand van Ewijn, heeft gezworen dat hij Ewijn's wereld zal vernietigen.
    Alleen heeft niemand een idee hoe Esther die wereld moet gaan redden. En de allesbeslissende veldslag komt steeds dichterbij.


    Heb al behoorlijk wat hoofdstukken, dus met bijlezen ben je wel even zoet, als het je leuk lijkt :)
    Ben alleen wel de laatste tijd redelijk inactief in het posten van hoofdstukjes... (Stomme school!)


    Stenenlikker

    Mijn fantasy story's
    http://www.quizlet.nl/stories/92539/hollys-life-as-a-fairy-on-a-magical-high-school/


    http://www.quizlet.nl/stories/100149/madoka-academy/



    Misschien een abo ??


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje


    Chasing goals.

    Deze heeft al wel aardig wat hoofdstukken, maar misschien vind je het wat. (:
    Er zit wel een beetje romantiek in, gaandeweg. ;]



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    NB Ondanks de de titel heeft het verhaal niets met LOTR te maken. Het is geen fanfictie. ;D

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 23:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.