• Met dank aan Inge voor het idee, de verhaallijn en de plaatjes. :3

RPG-topic.

2248 na Christus

1 januari 2100. Europa is Europa niet meer. Nee, de overheden van verschillende landen hebben het begrip 'eenheid' erg letterlijk genomen. Grenzen bestaan niet meer. Er is nog maar één nationaliteit: Amerikaans. Amerika is wreder dan ooit. Maatregel op maatregel tegen van alles en nog wat. Het lijkt wel alsof het nooit ophoudt. Tot de burgers er genoeg van hebben, en de overheid hen niet meer in de hand heeft. Als drastische oplossing besluiten ze bombardementen uit te voeren, op verschillende plekken in het land. Dit gaat alleen niet zo goed. Mensen veranderen in zombies, dieren veranderen in monsters en dit alles door één klein foutje. Een deel van de bevolking heeft bunkers gemaakt, omdat ze al iets verwacht hadden in de trant van bommen. Terwijl zij daar redelijk veilig zaten, was de rest van de bevolking overgeleverd aan het giftige gas. Na anderhalve eeuw onder de grond te hebben geleefd, heeft een groep jongeren (nakomelingen van de personen die de bunker hebben gebouwd) er genoeg van. Ze besluiten de aarde weer te claimen als hun eigendom, ondanks de vele gevaren.

Jij bent een van deze jongeren. Overleef je het, ga je dood of besluit je toch maar terug te rennen naar je veilige thuishaven?

Bunker

Wereld

Regels

- Mary Sue's/Gary Sue's/Godmooden is ten strengste verboden.
    - Als er geen meisjes meer zijn, zijn er geen meisjes meer. Punt.
    - Blijf realistisch. Je kan nou eenmaal niet in je eentje een hele groep zombies verslaan. Zelfs niet als Mary Sue.
    - 16+ taal mag. Denk aan bloederige scènes, scheldwoorden enzovoort.
    - Post minimaal 5 zinnen.
    - Als je OOC praat, gebruik je [].

Rollen

Apocalyptic World [Rollenstory]

Als je een rol reserveert, vul hem op tijd in aub. Anders haal ik je reservering weg.

Vrouwelijk
    Arianna | Merlonie
    Ivy Grimiras | Lovelydemon
    Monica Gabriëlla Lopez | Morticia
    Madison 'Maddie' Leah Lockwood | Aragog

Mannelijk
    Riot Masquerade | Colt45
    David 'Dave' Jayson Blueford | Cloudbreaker
    Druce Eldrian Suton | Rider
    Raven Bennett | Mordacious

Paren

Riot Masquerade | Madison 'Maddie' Leah Lockwood
    Arianna | Raven Bennett
    Monica Gabriëlla Lopez | David 'Dave' Jayson Blueford
    Ivy Grimiras | Druce Eldrian Suton

Lijstje

Naam:
    Leeftijd (min. 16 jaar):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter (goede én slechte eigenschappen):
    Extra:

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:18 ]

(>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

Aragog schreef:
    Ja, ik was net bezig met het zoeken naar een plaatje voor haar uiterlijk, haha.

Dan heb ik niets gezegd. x'D

(>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

Naam: Madison 'Maddy' Leah Lockwood
    Leeftijd : 21
    Geslacht: vrouwelijk
    Uiterlijk:

Karakter: Maddy is een meisje met een pittig karakter. Ze laat zich niet zomaar commanderen, en als je haar kwetst is ze altijd gesteld op wraak. Voor de meesten komt ze als genadeloos en hard over, met soms zelfs een sadistisch randje; dit is enkel haar masker. Ze is ergens, diep van binnen, erg gevoelig en soms onzeker, maar dit laat ze nooit zien. Ze is perfectionistisch, en doet er dan ook alles aan om boven iedereen te staan. Ze heeft altijd een doel voor ogen, en stopt dan ook niet als ze die eenmaal bereikt is. Ze is dus een echte dromer, wat er soms voor kan zorgen dat ze zichzelf verliest in haar eigen gedachtengang. Hierdoor heeft ze niet echt door wat er om haar heen gebeurt, en reageert ze soms niet tegen wat je zegt: er kunnen dan vaak irritaties ontstaan.
    Maddy is een meisje dat graag de leiding wilt nemen, en niet luistert naar dingen wat anderen van haar vragen. Ze is erg standvastig, en geeft dan vaak ook niet toe als ze fout zit. Ze is er van overtuigd dat haar mening klopt, en niet die van anderen.
    Maar achter dat koppige, arrogante meisje schuilt ook iemand die heel zorgzaam en lief is. Ze beschermt haar vrienden en familie, en is vaak altijd wel in voor een feestje. Ze kan soms ontzettend druk en enthousiast zijn.
    Daarnaast weet ze dat ze niet lelijk is, en ze gebruikt dan ook graag haar charmes. Ze is een echte flirt.
    Extra: komt nog ^-^

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

I like her. x) Oh God, ik zie nu al ruzie's tussen Arianna & Madison. Omdat Arianna ook zo'n type is dat nooit haar ongelijk toegeeft. x'D

(>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

Ik heb mijn personage bijgewerkt, nu alleen extra nog.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Heb het aangepast. ^^

(>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

Merlonie schreef:
    I like her. x) Oh God, ik zie nu al ruzie's tussen Arianna & Madison. Omdat Arianna ook zo'n type is dat nooit haar ongelijk toegeeft. x'D

Thanks ;D.

Hahahaha oh, ja, dat wordt nog wat :"D.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Lol xD
    En dan kom ik nog eens met Riot; onhandelbaar en vreselijk temperamentvol ^_^ He's pretty fucked up, really

Don't run away this time and die like a man.

En dan Monica: mysterious as hell, doesn't trust anyone and is sarcastic.

Lekker handig team hea. ^^ * kuch kuch *

(>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

Lol
    gaan ze tegelijk naar boven, of ieder op een andere plek? Miss wel tof als die bunkers door de hele stad zijn verspreid

Hmm, lijkt me wel dat je dat met elkaar afspreekt? Omdat ze zich wel bewust zijn van die gevaren en zo. ^^ En die zijn groot. Arianna zou denk ik niet in haar eentje naar boven gaan zonder eerst te kijken of er andere personen zijn die dat ook willen. Of de bunkers zijn verspreid over de stad maar dat niemand in zijn eentje in zo'n bunker zit..
    als iemand een voorstel heeft, tell me. x'D

(>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

In paren gaan? (':

Hmmm, Riot is er eigk wel zo een die stoïcijns in zijn eentje naar boven zou gaan xD

Morticia schreef:
    In paren gaan? (':

Zat ik dus ook aan te denken.

Btw; als ze verspreid zijn, lijkt het me stiekem ook logisch als er onderhand verbindingen tussen zijn gemaakt. Gewoon, gangen onder de stad door want hun technologie is wel ver vooruit, vind ik dan. Of faalt mijn logica nu?

Maar in paren gaan vind ik dan het spannendst. En dan van die types die totaal niet met elkaar op kunnen schieten. :Y)

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 16:19 ]

(>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

Ivy zou nooit in haar eentje naar boven gaan, dus daar zou iemand met mee moeten (mocht iemand daar behoefte aan hebben)(A)

Ik ben het in ieder geval eens met je logica (A)
    En die paren lijkt me best wel geniaal xD

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 16:20 ]

First things first, but not necessarily in that order