• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *haha aww :c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 1:01 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [haha ja en we kunnen Jamie en Amy elkaar moeilijk weer tegen laten komen. Zou een beetje gek zijn:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topic]

    *Haha ja daarom, ik bedoel zo'n 4 keer op een dag is wel heel toevallig :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ik ga slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Ik kijk haar even aarzelend aan en sta langzaam op. Aarzelend doe ik met haar mee. Ik weet zeker dat dit er niet uitziet. Ik kijk naar haar en volg haar bewegingen. Ik probeer ze zo goed mogelijk na te doen. Ik slaak een zucht. Eigenlijk was ik wel moe van al het dansen, maar ik was nooit te moe om te dansen. Nooit. Dat was iets wat bij mij nooit voor kwam. 'En wat daarna?' ik vroeg het maar alvast, zodat ik me zou kunnen voorbereiden.



    [volgens mij nog niet op gereageerd?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    Ik grinnikte en keek hoe ze de bewegingen deed. Nog een beetje stijf, maar dat kwam wel goed. 'Probeer het nog iets losser' zeg ik en ik zoek naar een ander nummer. Ik deedeen paar simpele bewegignen voor. ik glimlacht naar haar en deed zenu wat groter. Mijn bewegingen waren altijd klein, ik weet niet waarom maar het was gewoon zo. Ik had vaak genoeg op mijn donder gehad dat het groter moest en beter en weet ik allemaal wat. Ik zuchte bij die gedacht, maar richtte me toen weer op Amy. 'Misschien kunnen we beter naar een danszaal gaan, aangezien hier geen speigels zijn' zeikktwijfelend. Ik vond het altijd lastig om te dansenzonder speigel, ik wist niet hoe het met haar zat.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    'Ja, is goed.' Ik sta op en pak mijn tas. 'Maar misschien moet ik dan eerst danskleding aandoen of niet? En mijn danstas zit nog in mijn kluisje.' Ik glimlach naar haar en doe mijn haar in een hoge staart. Ik had er eigenlijk wel zin in. Alle dansstijlen waren welkom bij mij. Het liefst klassiek, maar het was een uitdaging om nieuwe stijlen te leren, toch? Ik grinnik. Als ik het zou kunnen tenminste.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    'Oke' zeg ik vrolijk en ik pak mijn danstas. Ik had toch al een baggy broek aan dus ik hoefde me niet om te kleden. Ik haalde mijn iPhone van de instalatie en stopte die in mijn tas. Ik pakte ook nog mijn beats en propte die er ook in. Alles zat erin en ik legdede tas over mijn arm. Ik liep de kamer uit op wegnnaar de kluisjes. 'Is Klassiek moeilijk?'vroeg ik en ik keek haarvragend aan. Ik was er wel benieuwd naar, ik wouhet wel leren en stond vooruitdagingen klaar, maar hetwas aalemaal zo strak en niet los. Niet mijn ding, maar proberen kon ik wel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lauren Campbell

    'Het is anders, maar iedereen kan hier dansen en met een beetje hulp kunnen we het halen. Ik denk niet dat de mensen die met een andere stijl bezig zijn om daar beter in te worden, net zo goed worden als de mensen die de stijl gaan leren, maar het is mogelijk om de stijl goed te beschikken, toch? Het heeft alleen wel veel uithoudingsvermogen nodig, denk ik en veel trainingen. Als het niet met zijn tweeën lukt, denk ik dat mijn dansleraar ons wel wilt hebben. Hij vindt het vast wel leuk.' Ik loop naar mijn kluisje en open die. Ik pak vlug mijn tas. Ik kijk naar mijn joggingkleren. Was toch wel goed? 'Ik kan toch gewoon zo?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@Beat, is Skyler eigenlijk weggegaan, aangezien ik nooit reactie had gekregen op Jayson volgens mij]

    Julie Lia Adams

    'Ja hoor die zijn goed' zeg ik nadat ikober haar schouder naar haar kleren te hebben gekeken. 'Is die dansleraar van jou een beetje aardig?' vroeg ik niewsgierig. Ik had niet zo'n zin in chagerijnige mensen. Die had ik algenoeg in mijn leven gehad. Je kon welaan haar kleren zien dat ze inderdaad geen Hip Hopper was of een Streetdancer. Dus op de straat, zou ze zich denk ik ongemakkelijk voelen. Ik dacht even na. Ik zou ook wel weer op de straat willen dansen, het gaf je altijd zo'n kick en het was nog leuk ook. Met een groje of zo. Ikzal het weleen keer aan de Streetdancers en Hip Hoppers voorstellen, misschien konden we dan samen, dat leek me wel leuk.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    quin98 schreef:
    [@Beat, is Skyler eigenlijk weggegaan, aangezien ik nooit reactie had gekregen op Jayson volgens mij]


    Ze had gezegd dat ze weg ging maar dierewctie gaje denk ik niet meer terug vinden (; ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik glimlach automatisch. 'Ja, hij is heel aardig.' Ik hijs mijn tas over mijn schouder. 'Hij probeert je zo goed mogelijk te helpen. Als het ons niet lukt, kunnen we altijd zijn hulp inschakelen.' Ik glimlach en kijk haar aan. 'Welke zaal gaan we gebruiken?' Ik kijk haar vragend aan. Ik wist eigenlijk niet waar alle danszalen waren. Alleen die van klassiek, maar mijn oriëntatie was dan ook niet zo goed...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne