• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137514

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [We wachten, en wachten xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Oké dan maakt Isabella hem nog wel wakker:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Isabella draait zich om en staat dicht bij me. Het maakt mij niks uit, ik heb Andrew. Ik leg mijn hand op haar bovenarm en kijk haar aan.
    Ik bedoel er niks mee, maar dat kan ze zelf ook wel bedenken, we zijn vrienden.
    "Gaat het echt?" Vraag ik en kijk haar aan.
    Ze ziet er witjes uit. Ik maak me een beetje zorgen, eerlijkgezegd.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:56 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik had het smsje van Danny gelezen en grinnikte even. Ik voel eigenlijk dat ik heel nodig moet plassen en kruip de tent uit. Ik doe een oortje uit en loop rustig over het grasveldje. Ik hoor in een keer de stem van Danny en kijk even op. Ik zie Danny samen met Isabella in de meiden wc staan,heel dicht bij elkaar en Danny heeft een hand op haar bovenarm. Maar Danny is homo? Misschien is die bi. Ik wil gauw weer weglopen maar mijn mobiel valt uit mijn zak precies op de stenen waardoor het een hard geluid maakt. Ik pak hem heel gauw op en ren weg.

    Isabella

    Ik kijk op van een hard geluid. Ik herken Drew. 'Volgens mij was het Drew,' mompel ik, terwijl ik Danny aankijk. 'Misschien dat hij dit verkeerd opvat,' glimlach ik. 'Dus misschien moet je hem maar achterna,' zeg ik en loop langs Danny heen. Ik had geen behoefte aan gezelschap. Ik wilde gewoon even alleen zijn. Ik wilde mijn tent weer in. 'Het gaat wel. Ik ga weer slapen denk ik,' ik kijk hem glimlachend aan. Hij was nep, maar waarschijnlijk zag hij er echt uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk op van een hard geluid van iets dat valt. Ik zie nog net dat het Drew is die zijn mobiel oppakt.
    "Volgens mij was het Drew. Misschien dat hij het verkeerd opvat. Dus misschien moet je hem maar achterna." Zegt Isabella en loopt langs me heen.
    "Het gaat wel. Ik ga weer slapen denk ik." Zegt ze en glimlach even.
    Ik knik en glimlach terug. Ik werk me langs Isabella en ren dan vooruit.
    "Drew!" Roep ik hem toe.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:03 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik twijfel even of ik naar me tent zou gaan. Ik doe het wel en duik erin. Ik rits gauw de tent in en trek de slaapzak om me heen.'Drew' hoor ik Danny roepen maar negeer het. Mijn hoofd stop ik in het kussen. Daarom wou die dus niet bij me in de tent, hij was gewoon bezig met een ander!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:03 ]

    Danny

    Ik zie Drew naar zijn tent rennen, ik ren achter hem aan en rits zijn tent open. "Drew, wat is er?" Ik kijk naar hem maar zie niet waar zijn gezicht is of iets dergelijks.
    "Het is niet wat je denkt." Zeg ik en ga zijn tent in waarna ik naast hem op de grond ga zitten.
    "Isabella was een het overgeven, ik hoorde haar langs mijn tent rennen, ik ging haar achterna omdat niemand anders dat deed." Leg ik langzaam uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    Ik slik en kijk weer even naar mezelf in de spiegel. Automatisch word ik weer misselijk. Ik vlucht weer het hokje in. Tranen stromen over mijn wangen. Ik houd me stevig vast en trek weer door. Een snik rolt over mijn mond. Ik loop langzaam naar de kraan en laat het water over mijn polsen spoelen. Ik was mijn gezicht grondig en spoel mijn mond met water. Dan zet ik de kraan uit en strompel terug richting de tent. Ik ging nu echt niet meer slapen. Ik rits de tent open. Ik kijk om me heen. Het is ineens pikdonker. Ik val over Austin aan en scheld zachtjes. Hopelijk is hij niet wakker geworden. Ik pak mijn mobiel en houd even angstig Austin in de gaten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik hoor hem me tent inkomen en zucht. Hij begint uit te leggen waardoor ik nog een keer zucht. 'Ja en daarna trooste je haar zeker? Troost jij mensen altijd zo, door ze te zoenen?"vraag ik hem en helaas klinkt mijn stem breekbaar. 'Ga weg!'

    Danny

    "Ja en daarna trooste je haar zeker? Troost jij mensen altijd zo, door ze te zoenen?" Ik hoor zijn stem breken.
    "Ga weg!"
    Ik kijk naar hem. "Wat? Ik zoende haar helemaal niet." Zeg ik kalm en kijk zijn richting op.
    "Waar haal je dat vandaan?" Ik leg mijn hand ter hoogte van zijn schouder. "Ik heb echt niks gedaan." Zeg ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Je wou het wel doen, of had het al gedaan. Kijk hoe jullie stonden'zeg ik en stop mijn hoofd wat veder in het kussen. Ik voel hoe mijn kussen langzaam nat word en til mijn hand iets op om mijn tranen weg te vegen. Daarna stop ik mijn hoofd weer in mijn kussen, 'Ga weg!'zeg ik, dit keer wat harden.

    Danny

    "Je wou het wel doen, of had het al gedaan. Kijk hoe jullie stonden." Ik bijt op mijn lip. "Waarom geloof je me nou niet?" Vraag ik.
    "Ga weg!" Zegt hij weer, nu harder.
    "Drew, geloof me nou, ik heb haat niet gezoend." Zeg ik en trek aan zijn schouder om hem om te draaien.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    Ik hoor wat gescheld en open langzaam mijn ogen. Ik zie Isabella zitten en sla mijn arm om haar heen. 'Wat is er?'vraag ik schor en kijk haar even aan, het was duidelijk dat ze had gehuild.

    [Had je dat stukje van Isabella gelezen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne