• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137514

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (can't sleep)

    [Reageren dan maar:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik knik begrijpelijk, ' Ik snap het wel, maar je moet van dat gevoel afkomen,gewoon normaal eten en niks uitkotsen' zeg ik tegen haar en ga liggen ik sla mijn arm weer om haar hee en sluit mijn ogen even.

    [Dan reageer je :P]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik open mijn mond een stukje en laat mijn handen over zijn borstkas glijden. Ik zoen iets ruiger en laat mijn hand afzakken naar zijn onderbuik. Ik speel wat met de rand en.laat af en toe een vinger erin glijden. Eigenlijk wel grappig dit is nu de derde keer vandaag dat we dit doen.

    Danny

    Ik laat mijn tong naat binnen glijden.
    Ik voel zijn hand over mijn borstkas gaan en naar mijn boxer, ik voel hoe hij af en toe een vinger in mijn boxer laat glijden.
    Een lachje verlaat mijn mond ondat het best wel kietelt, en ik leg mijn hand op zijn hand daar beneden.
    "Knuffelen." Zeg ik grijnzend en druk mijn lippen weer op de zijne.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'hmm sorry, was zo verleidelijk' grijns ik en druk mijn lippen op de zijne. Ik laat mijn hand weer naar boven gaan en streel wat over zijn borstkas. Ik lik even met mijn tong over zijn lip.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:00 ]

    quin98 schreef:
    Austin
    Ik knik begrijpelijk, ' Ik snap het wel, maar je moet van dat gevoel afkomen,gewoon normaal eten en niks uitkotsen' zeg ik tegen haar en ga liggen ik sla mijn arm weer om haar hee en sluit mijn ogen even.


    Isabella

    'Was het maar zo makkelijk,' zucht ik. 'Mijn lichaam wilt geen eten. Dan gooit het er alles weer uit.' Ik zucht en loop de tent in. Ik ga liggen en wacht op Austin. Ik draai me op mijn zij en kijk naar de zeikant van de tent.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Dat is het zeker." Zeg ik en ik voel zijn lippen weer op de mijne. Zijn hand laat hij weer naar mijn borstkas gaan.
    Zijn tong likt over mijn lippen en ik grijns, dan rol ik van hem af.
    "Time's up." Grinnik ik en prik even in zijn zij. Straks liggen we hier nog de gehele nacht te zoenen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    ik weet ook niet meer echt hoe ik haaar moet helrpen en ga in de tent liggen. ' ik weet ook niet echt hoe ik je nog wcht zou kunnen helpen' zeg ik zacht. Misschien moet je er een keed met iemand over praten'zeg ik voorzichtig.

    Andrew
    ik grom even en kijk hem aan. ' dat vindt ik een heel slecht idee' grijns ik terwijl ik mijn lippen weer even op de zijne druk. 'maar ik moet maar naar je luisterenn hé'zeg ik grijnzend en ga goed liggen. 'Slaaplekker'

    Danny

    "Oké, oké, Times not up." Zeg ik en kijk naar Drew.
    "Kom maar met iets goeds om me te amuseren. Maakt niet uit wat." Zeg ik en kijk hem aan.
    Ik prik even in zijn zij en ga dan liggen en wacht op reactie.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    'Met wie? Ik hoef geen warm ontvangst te verwachten thuis. Straks stoppen ze me nog in een afkickkliniek,' fluister ik paniekerig. 'Ze zijn helemaal niet meer blij met me! Ik maak hun leven alleen maar moeilijker. En ik ga mijn hart echt niet luchten bij een of andere psycholoog die mijn verhaal de volgende dag alweer is vergeten! De enige persoon die ik het zou hebben verteld is Alice.' Ik slik en kijk Austin aan. 'Ik heb thuis ook geen vrienden. Niet echte vrienden. Ja, mensen met wie ik omga. Maar ze weten niks van me. Helemaal niks.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik grinnik en ga bovenop hem liggen. Mijn lippen plaats in in zijn hals waar ik kusjes geef en af en toe zuig. Na even geef ik kusjes richtig benenden en zuig op sommige plekken. Als ik bij zijn tepel ben bijt ik er even in en ga dan veder naar beneden. Ik geef een kusdaar beneden op zijn boxer en kijk hem daarna grijnzend aan. 'zoiets?'

    (weer een pging tot slapen gaan xD)
    Austin
    ik kijk haar aan en denk even na. 'misschien rdn therapeut' zeg ik twijfelend. ' geloof me ze kunnen je echt helpen' zeg ik tegen der en geef er een musje. ' en ik ben er natuurlijk altijd voor je'


    topic zestien alweer VOLVOLVOLVOLVOL!xD

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:22 ]