• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137514

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ' Ik ook ook van jou!' roep ik terug en ga daarna mijn tent in. Ik ga rusyig liggen en trek de slaapzak over me heen. Het liefst had ik nu dat Danny naast me lag, dat ik naar zijn mooie gezicht kon kijken en zijn zachte kippen kon voelen, maar nee dat is allemaal weer verpest. Teleurgesteld draai ik een beetje om en zucht. Ik pak mijn oortjes en stop die in terwijl ik op mijn mobiel muziek opzett. Ik glimlach even als ik de foto van Danny rn mij op de achtergtobd zie en kijk er een tijdje naar.

    [Wan komt Ian terug? Danny gaat even een hartig woordje met hem praten ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ik ben ff eten halen)

    Ian

    Ik kijk Jayson aan. 'Toen ik net begon met surfen was ik echt slecht en toen dacht ik terug aan de tijd en besefte ik me dat alles is verandert. Toen was ik pas veertien. Op mijn vijftiende verongelukte Alice...' Ik slaak een zucht. 'Ze heeft me ook echt uitgelachen met surfen.' Ik glimlach eventjes. 'Ik dacht er gewoon aan hoe snel alles is verandert in drie jaar.' Ik kijk Jayson aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik knik berijpend en kijk hem even aan. Ik grinnik kort als die begint over dat Akice hem altijd uitlachte metsurfen en kijk hem aan. 'als ze je nu zou zien surfen zou ze zeker niet meer lachrn.

    Danny

    Ik staar naar het dak van de tent, ik verveel me dood.
    Ik pak mijn mobiel en neem Drew nummer voor me.
    'Slaap je al?" Sms ik hem en leg mijn mobiel op mijn borstkas.
    Als Ian terug is ga ik met hem praten, en ik weet niet of dat een leuk gesprek word.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Nee, dan zou ik haar op een board hebben gezet.' Ik grinnik eventjes bij het idee. 'Dan zouden ze met zijn drieën leren surfen.' Ik slaak een zucht en ga op een nieuwe golf af. Gemakkelijk pak ik die. Alice... Lieve, lieve Alice.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Terwijl ik nog steeds naar de foto kijk komt er een smsje binnen,van Danny. Ik glimlach lichtjes en open het smsje. Ik lees het en begin Een sms teruf te sturen. Nee, ik kan niet slapen. ik druk op verzenden en had besloten er maar niet bij te zetten dat dat kwam door hem.

    Danny

    Ik voel mijn mobiel trillen en pak hem van mijn borstkas.
    'Nee, ik kan niet slapen.' Lees is.
    Ik schrijf een nieuw bericht. 'Als je straks iemand boos hoord schreeuwen, niet schrikken, dat ben ik.' Sms ik en verzend.
    Ik laat mijn hoofd op mijn kussen vallen en kijk weer naar het tentdakje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga eten ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Verveeld staar ik naar het plafond. Austin lag lekker te slapen en dat gunde ik hem ook. Doodstil bleef ik liggen. Ik luister naar zijn ademhaling, maar rustig werd ik er niet van. Ik maakte met mijn hand figuurtjes op zijn borstkas en focus me op zijn ademhaling. Ik slaak een zucht en probeer me zo weinig mogelijk te bewegen als ik mijn mobiel pak. Het licht verlicht de tent. Ik lees stilletjes de sms'jes. Bij de woorden van mijn moeder voel ik de tranen opkomen. Ik huiver eventjes. Waarom moest ze over Alice beginnen? Ik voel een misselijk gevoel opkomen. Ik duw het weg, wat lijkt te lukken. Ik bekijk langzaam de foto's van Alice en mij. Af en toe staan er ook nog andere op. Jasmine het vaakste. Ik slik en voel me opnieuw misselijk. Ik herken het gevoel uit duizenden. Ik spring overeind en laat mijn mobiel vallen. De foto's staan nog steeds aan. Ik ren naar buiten. Het gras voelt koud onder mijn voeten. Ik ren naar de wc en hang net op tijd boven de wc. Tranen rollen over mijn wangen als ik over geef. Ik had het vaak genoeg gehad. Alsof mijn maag het eten eruit gooide. Uit schuldgevoel of gewoon omdat het geen eten wilde. Nu was het uit schuldgevoel en omdat ik gegeten had.

    [Kan Austin ervan wakker worden?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik kan Danny wel erheen laten komen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [wat zoekt hij in de meisjes toilet als hij niks merkt;) ik laat Ian zo wel komen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik laat hem gewoon komen, hij hoorde haar langskomen ;P]

    Danny

    Ik hoor iemand langs de tent rennen in de richting van de wc's.
    Ik kom overeind en zie in het donker nog net dat het Isabella is. Ik kruip nu volledig de tent uit en loop richting het toiletgebouw. Ik zie zie voorovergehangen boven de wc hangen, ik loop naar haar toe en leg mijn hand op haar rug.
    "Rustig maar." Sus ik haar en wrijf over haar rug heen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [+Hij dacht dat het Drew of Ian of zo was, snapje]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.