• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137514

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Jayson
    Ik kijk even naar Ian en glimlach. 'Ik ga ook even douchen'zeg ik en loop naar mijn tent. Ik pak mijn spullen en schone kleren en stap de tent weer uit. 'Doei'mompel ik nog tegen Ian en loop richting de douches. Ik loop de douche in en mijn mond valt open. 'Holy f-'ik maak mijn woord niet af en sla mijn handen voor mijn ogen. 'Dit hoef ik niet te zien!'

    [O xD not seen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    okee wacht ,dan gaan we nu verder en dan schrijven we dat er nu in okee?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja is goed ik doe wel reactie dat ik hem merk.]

    Andrew
    Ik kreun even en zoen ruig door. Mijn handen glijden langs zijn zij. 'Holy f-' hoor ik ineens en schik op. Ik stop de zoen en zie Jayson met open mond staan. Ik wordt volgens mij knal rood en weet niet wat ik moet zeggen. 'Dit hoef ik niet te zien!'roept hij en ik kijk even naar Danny, dan weer naar Jayson

    Danny

    Ik kijk op als ik wat hoor, Drew doet net hetzelfde.
    Jayson!
    Ik hap naar lucht van schrik en houd vervolgens mijn adem in. Ik schuif iets achter Drew. Ik schaam me kapot! Volgens mij is mijn kop nu zo rood als een tomaat.
    "J-Jayson." Is het eerste wat ik uit kan brengen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    Ik kan bijna niks meer doen van de schik. ik schud mijn hoofd door elkaar en kijk gauw weg. 'Dit hoefde ik dus echt niet te zien!'roep ik nog een keer uit met mijn hand nog voor mijn ogen zodat ik het zeker niet kan zien. 'Waarom doen jullie dat hier!'

    Danny

    "Waarom doen jullie dat hier!"
    Roept Jayson uit.
    Ik slik een keer.
    "W-We zijn gewoon aan het d-douchen." Stamel ik en kijk naar Drew.
    Ik bijt op mijn lip, dít is echt genant.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Douchen? Noemen jullie dat douchen?'vraag ik en begin alweer een beetje te lachen. 'Nou, ik wou ook gaan douchen, maar dan moet ik denk ik eerst maar een douche partner gaan zoeken'lach ik en loop de douche iets uit. Ik ga uit de deur hangen en kan Ian nog net zien. 'Ik vraag Ian wel' deel ik nog lachend aan de andere mee.

    Danny

    "Nou, ik wou ook gaan douchen, maar dan moet ik denk ik eerst maar een douche partner gaan zoeken." lacht Jayson en loopt de douche iets uit.
    "Ik vraag Ian wel." Zegt hij.
    Ik draai me om van Drew en houd mijn hoofd onder de kraan. Ik zet hem op koud en voel het water over me heen stromen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik mompel wat en doe een stap naar achter. Ik sla een handdoek om me heen en leun wat tegen de muur aan. Jayson loopt weer terug en heeft Ian helemaal niet gevraagd. 'Ik ga later wel douchen 'zegt hij en pakt zijn spullen weer. Hij loopt de douche uit en ik kijk even kort naar Danny.

    [Ben er weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Okeey:), ik weet alleen niet wat je kan doen. Misschien Ian en Jayson een beetje kloten. Ow wacht al een ideetje >: )]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 15:32 ]

    Jayson
    Lachend loop ik op Ian af. 'Heey je raad nooit wat daar binnen gebeurt'zeg ik lachend en trek daarna weer een vies gezicht. Ik ril even bij de herinnering en kijk daarna Ian weer aan.

    Danny

    Jayson loopt de douche uit, Drew kijkt naar mij, ik draai knalrood mijn hoofd weer weg.
    Ik zet mijn handen tegen de muur. "Ik schaam me." Zeg ik dan en kijk naar de muur.
    Mijn hoofd nog onder water.
    "Waarom moet hij dat nu net hebben gezien." Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.