• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137514

[ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:26 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Andrew
    'Drew, geloof me nou, ik heb haat niet gezoend'zegt hij en trekt aan mijn schouder om me te draaien. Ik draai mijn schouder hard terug en veeg gauw mijn tranen weg. 'Danny ga weg!'roep ik dit keer maar kijk hem niet heen, ik wil niet dat hij me zo ziet.

Demi1309 schreef:
    [Had je dat stukje van Isabella gelezen?]

[Ja ook al gereageerd]

Danny

"Danny ga weg!" Roept Drew. Ik trek mijn hand terug.
    "Goed." Ik ga naar de uitgang. "Ik zeg het nog een keer, ik heb haar niet gezoend." zeg ik en stap de tent uit. Ik bijt op mijn lip en voel een traan over mijn wang stromen, wild veeg ik hem weg. Waarom huil ik, ik weet dat ik haar niet gezoend heb.
    Ik schuif terug naar mijn tent maar voor ik er ben stromen de tranen toch over mijn wang en ga ik in het gras zitten. Waarom geloofd hij me niet!

Ich liebe dich 27.12.23

quin98 schreef:
    Austin
    Ik hoor wat gescheld en open langzaam mijn ogen. Ik zie Isabella zitten en sla mijn arm om haar heen. 'Wat is er?'vraag ik schor en kijk haar even aan, het was duidelijk dat ze had gehuild.

Isabella

Ik werp even een korte blik op mijn mobiel en zie de foto staan. Automatisch rolt er nog een traan over mijn wang. Vlug zet ik mijn mobiel uit en wordt het weer pikkedonker in de tent. 'Er is niks. Ik heb net overgegeven,' mompel ik. Ik veeg mijn haren uit mijn gezicht en voel Austin zijn arm om mijn, na mijn idee dikke maar dunne lichaam. Ik droog snel mijn wangen. 'Ik heb even frisse lucht nodig,' mompel ik. Ik kruip naar de uitgang en rits de tent open.

Austin
    Ik kruip haar achterna en sla mijn armen om haar heen. 'Waarom?'vraag ik aan haar, waarom deed ze dit? wat deed ze zichzelf aan? Ze zei toch dat ze gelukkig was.

Danny

Ik zie Isabella en Austin uit hun tent komen, ik sta op en loop erheen.
    "Isabella, wil je alsjeblieft Drew vertellen dat er niks gebeurd is?" Vraag ik aan haar en veeg mijn wangen droog.
    "Alsjeblieft." Zeg ik smekend en kijk haar aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    ALs Danny de tent uit is begin ik harder te huilen en pak mijn mobiel uit mijn zak. Ik stop mijn oortjes weer in en druk mijn mobiel aan. Gelijk springt de foto van Danny en mij in beeld en de tranen stromen sneller over mijn wangen, ik huilde niet snel maar nu kon ik gewoon niet meer slapen. Ik voelde nog steeds dat ik heel nodig moest plassen en zucht. Expres pak ik een vest en trek die aan. Ik trek een oortje uit en laat de andere in. Ik trek de capuchon van mijn vest zo ver mogelijk over mijn hoofd en zucht even. Daarna open ik mijn tent en kruip en voorzichtig uit.

Isabella

'Ik was misselijk,' mompel ik. Half een leugen, half de waarheid. Ik kijk hem aan en kruip dan weer de tent in. Vlug voel ik in mijn jaszak of ik nog kauwgom had. De smaak was niet uit te houden. Ik zucht opgelucht en stop het kauwgompje in mijn mond. Ik kijk Austin eventjes aan en hoor dan de stem van Danny. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Waar heb je het over?'

[ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:43 ]

[ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:43 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Danny

"Waar heb je het over?" Vraagt Isabella.
    Ik kijk haar aan.
    "Drew heeft me net zijn tent uitgegooit omdat hij denkt dat jij en ik daarnet zoende, vertel hem alsjeblieft dat dit een misverstand is." Zeg ik en veeg nog een ontsnapte traan weg.
    "Hij is boos, denk ik."

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

Ik kijk hem verbaasd aan. 'Hoe komt hij daarbij, ik hoorde net van Ian verhalen dat...' Ik stop eventjes. 'Is goed, waar is hij?' Ik kijk Austin even aan. Wat zou hij nu wel niet denken?

Andrew
    Opgelucht liep ik terug van de wc en was blij dat ik Danny niet tegengekomen was. Te vroeg gejuicht.,. Ik zie Danny bij de tent van Isabella staan en de tranen beginnen weer te stromen. Ik trek mijn capuchon veder over mijn hoofd, in de hoop dat je zo mijn gezicht niet meer ziet.

Austin
    'Waar gaat dit allemaal over?'vraag ik en kijk ze even verward aan. Ik was er nog niet helemaal bij aangezien ik net wakker was maar had hun gesprek wel gevolgd.

Isabella

'Ik weet het ook niet helemaal. Ik moest overgeven en schijnbaar heeft Danny me gehoord. Hij is me achterna gegaan en heeft me getroost. Toen kwam Drew en zag ons denk ik dicht bij elkaar staan of iets en heeft toen zijn eigen conclusie getrokken. Alleen begrijp ik dat niet want hij weet dat wij wat hebben en nou ja... Als ik de verhalen van Ian moet geloven...' Ik kijk Danny even aan.

/

[ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:53 ]

Ich liebe dich 27.12.23