• Hooii,
    Ik heb een vriendje. En hij lijkt me gewoon niet te vertrouwen. Zoals:
    Laatst. Ik heb een jongen bij mij op school. Mijn vriendje kent hem niet. Die jongen is hartstikke gay. Mijn vriendin en ik hadden bedacht om samen met die gay de stad in te gaan. Maar mijn vriendje wilde echt niet dat ik ging.
    Even later vertelde hij dat hij bang was om me kwijt te raken.
    Ik heb gezegd dat zolang het aan is tussen ons dat hij niet bang hoeft te zijn.

    Nu mijn punt.
    Ik wil graag closer worden met mijn vriendje..
    We wonen alleen 1,30 fietsen van elkaar af :S..

    Iemand tips? Iedeeën??

    xxx


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Uhm, meer dingen samen doen, vaker praten? Mijn vriendin woont in Engeland en daar heb ik al meer dan drie jaar een hele diepe relatie mee, we zijn zeer close. dus de afstand zou geen probleem moeten zijn denk ik. Maak tijd voor elkaar vrij, bel elkaar voor je gaat slapen, zulke dingen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je vriendje kan je niet verbieden om met andere jongens om te gaan. Slappe smoes dat hij jou niet kwijt wil, hij wil volgens mij gewoon de controle.
    Zeg tegen hem dat je omgaat met wie je maar wilt en dat hij daar geen invloed op heeft en zal hebben.

    That's my advice.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    OEH!

    Drama in puberland!


    zo blij dat ik het gemist heb :Y)

    Maar je moet je niks aantrekken als iemand je probeert te verbieden met mensen om te gaan zonder dat ze er een goeie reden voor hebben.


    quidquid excusatio prandium pro

    Maak het uit (krul)

    Neem hem anders mee terwijl je met die 'gay' de stad in gaat (overigens vind ik dat je dat niet super respectvol verwoord heb, maar ja) en dan besteedt je gewoon extra veel aandacht aan je vriendje zodat je hem een soort van kan bewijzen dat hij je kan vertrouwen?
    Zorg verder dat je veel met hem afspreekt, dat versterkt een relatie.
    Veel succes meisje, you'll need it (:


    26 - 02 - '16

    dit klinkt bij mij als een soort van muziek in de oren, in mijn relatie heb ik ook soort van last van... mijn vriendin en ik willen allebei soort controle op elkaar hebben =x maar dit wordt grotendeels veroozaakt door dat ik en mijn vriendin een vertouwens issue hebben. in mijn ogen is het eigenlijk een soort van normaal, ( als jullie nog niet zo lang hebben ) maar je vriendje mag niet bepalen met wie jij omgaat enzo, maar misschien kan jij er een soort van rekening mee houden dat hij het minder prettig vindt?

    om closer te worden moet je meer afspreken en dingen doen waar jullie intresses liggen. en misschien kan je wel met het openbaarvervoer naar je vriendje gaan? omg 22,5km te reizen kost volgens mij rond de 4 a 5 euro met ov chipkaart, en anders moet je misschien maar proberen voor elkaar te krijgen dat je daar een keertje kan logeren ofzo? dan leer je elkaar ook best goed kennen en best snel. en nee, bij logeren hoort niet meteen ... of andere dingen...

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 16:27 ]

    Timor schreef:
    Maak het uit (krul)

    ^ That. Guys like that don't even have the right to kiss my ass.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, mijn verloofde woont op 24.000km afstand en die vertrouwd me nog gewoon om om te gaan met wie of wat ik ook wil.
    Ik zou lekker kiezen voor vrijheid of anders een vriendje dat wel wat vertrouwen heeft. :Y)


    Til hug og blod.

    Hij moet leren dat hij niet jou bezit is. Praat daar gewoon over en zeg hem dat. Het is juist lief dat hij bang is om je te verliezen, maar daarom hoeft hij je nog geen dingen te verbieden..
    En wat heeft het feit dat die ene jongen homo is met het hele verhaal te maken eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 16:39 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heb je hem uberhaupt wel verteld dat hij gay is? Dat zou hem heel erg gerust stellen. En ik vind zijn reden alles behalve een slechte reden. Het kan heel goed zijn dat hij heel bang is om je kwijt te raken en daaruit ook gaan handelen met dat als gevolg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    misschien moet je hem een keer als jullie elkaar in het echt zien vertellen dat hij niet bang hoeft te zijn om je te verliezen enz. misschien houd dan ook het controleren op...

    xxxxx

    Meid je bent 13.
    Je bent nog super jong, als hij je niet vertrouwd wees eerlijk tegen je vriend dat hij gay is.
    En ga leuke dingen doen met hem.


    Some angels have no wings.

    DarkSavior schreef:
    Heb je hem uberhaupt wel verteld dat hij gay is? Dat zou hem heel erg gerust stellen. En ik vind zijn reden alles behalve een slechte reden. Het kan heel goed zijn dat hij heel bang is om je kwijt te raken en daaruit ook gaan handelen met dat als gevolg.


    ^
    exactly what I thought!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Het is misschien wel vervelend, maar hij wil je gewoon niet kwijt.
    Ik ga een maand naar mijn oma en ik zal mijn vriendin al die tijd niet zien, maar ik vertrouw haar ook, hoewel ik bang ben...
    Als het te erg wordt moet je er met hem over praten of het uitmaken...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...