• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137514

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hoe kan je je lippen op iemands lippen drukken als diegene je omhelst? xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [hm.., xD ik pas het aan]

    Danny

    "Ik ook van jou." Zegt Drew en gaat dichter tegen me aanstaan.
    "Bij nader inzien wil ik denk ik toch bij jou slapen, mag dat nog?" Vraag ik en laat hem ietwat los en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Nee dat mag niet'zeg ik met een serieus gezicht maar begin dan te lachen. 'Tuurlijk mag dat'zeg ik en geef hem een kusje. Daarna laat ik hem helemaal los en kijk hem even aan. 'Zullen we maar naar mijn tent gaan dan?'

    Demi1309 schreef:
    Isabella

    'O niks. Ik werd gesmst.' Ik slik eventjes en kijk hem aan. Mijn ogen zeiden genoeg. Niet doorvragen, stond er. Maar ergens stond ook wel iets van pijn, dat wist ik zeker. Hopelijk was het te donker om dat te zien. Ik blijf stilletjes op zijn schoot zitten naar het gras starend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ow sorry had je reactie niet gezien :$]

    Austin
    'Lieg niet'mompel ik en kijk haar aan. 'Vertel nu is wat er echt was'zeg ik terwijl ik er een kusje geef. Je zag zo aan der dat ze loog, en ook dat ze het niet wilde vertellen, maar ik wilde het gewoon weten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:35 ]

    Danny

    Ik kijk Drew aan en knik dan.
    "O, wacht. Me spullen." Zeg ik en pak Drew zijn hand vast.
    "Help even." Zeg ik als ik mijn slaapzak en luchbed in zijn armen druk.
    Ik leg er ook nog schone kleren voor morgen op en pak zelf mijn mobiel.
    "Kom." Zeg ik en loop naar zijn tent. Helemaal niet in de gaten dat ik misschien zou kunnen helpen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik krijg alle spullen in mijn handen geduwd en loop er rustig mee door. Als we bij mijn tent zijn gooi ik de spullen naar binnen en aai even door zijn haar. 'Aardig dat je helpt hoor Dannytje' grijns ik en g de tent in. Ik leg zijn spullen goed en ga op mijn luchtbed liggen.

    Danny

    "Geen dank hoor, schat." Zeg ik maar ben rood. Het kwam nieteens in me op. Whoopsie.
    "Mijn bed moet wel tegen jouwe aan hoor." zeg ik en schuif mijn bed tegen het zijne aan. Dan rits ik mijn slaapzak open en pak de zijne, die rits ik ook open en dan rits ik de twee slaapzakken aan elkaar zodat we één grote deken hebben. Ik kijk hem met speelse opgetrokken wenkbrauw aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik en kijk hem even aan. Ik ga onder de deken liggen en kijk Danny even aan. 'Nou ik ben echt heeel moe dus ik ga gelijk slapen'zeg ik plagend en sluit mijn ogen, nu alleen maar wachten op zijn reactie.

    quin98 schreef:
    Austin
    'Lieg niet'mompel ik en kijk haar aan. 'Vertel nu is wat er echt was'zeg ik terwijl ik er een kusje geef. Je zag zo aan der dat ze loog, en ook dat ze het niet wilde vertellen, maar ik wilde het gewoon weten.


    Isabella

    Ik kijk hem aan en zucht. 'Ik had een sms'je gekregen van mijn moeder...' Ik kijk om me heen en zie dat we alleen zijn. Opgelucht zucht ik en kijk dan naar Austin. 'Het was een sms'je over alles wat ik de afgelopen twee jaar mezelf heb aangedaan, over Alice en eh... Ja, dat eigenlijk. En mijn moeder heeft eh...' Ik sla mijn ogen neer. Ik voel tranen branden. 'Ze heeft laxeerpillen gevonden.' Ik slik en sla mijn ogen weer neer. 'Dat werd me teveel en toen ben ik mijn foto's gaan bekijken.' Ik traan rolt over mijn wang. Ik slaak een zucht en zwijg. 'Van Alice en mij. En Jasmine staat er af en toe ook bij. Toen werd ik spontaan misselijk en moest ik overgeven.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik ga ook liggen en kijk grijnzend naar Drew en verdwijn onder de deken. Mijn hand gaat naar zijn shirtje en ik duw die omhoog waarna ik kusjes op zijn onderbuik zet aan de rand van zijn boxer.
    "Jammer." Zeg ik en zuig even op zijn huid. "Ik dacht nog even lekker knuffelen." zeg ik grijnzend vanonder de deken vandaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Ik ga slapen, moet over 2 uur alweer op, daarna post ik dus veel minder, en ik maak nu nog voor jullie 2 een reactie.]

    [Waar ga je heen dan?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.