• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137514

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Hij bijt weer op mijn lip en ik kan nog een kreun niet smoren. Hij kust me weer ruig.
    Ik laat mijn hand naar zijn kont gaan en leg hem erop, dan knijp ik er even in. Aan de voorkant leg ik mijn hand er ook op en streel ik hem daar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    'Pff dat doe je mij toch niet aan?' Ik grinnik en kijk Austin aan. 'Maar ik ga eerst nog douche, ik weet niet wat jij gaat doen.' Ik loop richting mijn tent. 'Jongens slaapt Jayson eigenlijk in mijn tent?' ik kijk ze vragend aan. Zo ja, dan zou ik mijn spullen niet kunnen pakken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik kreun als hij aan de voorkant begint te strelen en druk me nog iets dichter tegen hem aan. Ik haal mijn handen van de muur en streel met mijn hand over zijn borstkas en daarna wat meer naar beneden. Ik ben alweer erg opgewonden en haal mijn lippen van de zijne. 'Wou jij niet samen gaan douchen?'vraag ik grijnzend en kijk even naar de douche veder op.

    Danny

    "Wou jij niet samen gaan douchen?" Vraagt Drew grijnzend en kijtk naar de douches verderop.
    "Waar wachten we nog op." Zeg ik en trek hem mee, daar aangekomen heb ik mijn lippen alweer op de zijne gedrukt.
    Ik kan echt niet van hem afblijven, ik moet en zou aan hem zitten.
    Ik duw zijn boxer naar beneden en trek de mijne ook uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik schop mijn boxer ergens veder weg en duw Danny weer tegen de muur aan. Ik zet met mijn hand de douche aan zodat we beide nat worden en ik zoen ruig door.

    Austin
    'Jayson zit daar nog'zeg ik wijzend naar de picknick tafel en kijk haar aan. 'Ik ga gelijk de tent in'zeg ik waarna ik naar de tent loop en me daarin omkleed.

    Danny

    Drew duwt me tegen de muur en neit veel later voel ik water over ons heen gaan, hji kust me ruig door.
    Ik kreun een keer en kus hem ruig terug. Ik laat mijn hand weer naar zijn kont zakken en pak hem vast. Ik open mijn mond en wacht op reactie.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik laat mijn tong naar binnen glijden en speel een spel. Mijn hand laat ik naar beneden glijden en streel erover heen. Mijn andere hand streel ik langs zijn zij en ik begin iets wilder te zoenen.

    Isabella

    'O, hoi Jayson.' Lachend loop ik mijn tent in en pak vlug wat spulletjes. 'Dan zie ik je zo Austin,' zeg ik tegen hem. Ik loop naar de douchehokjes en stap onder de warme douche. Genietend sluit ik mijn ogen en zeep me in. Dan laat ik het warme water me afspoelen. Ik zing luid en droog me zingend af. Ik trek vlug mijn ondergoed aan en dan een veel te groot shirt als pyjama. Ik pak mijn spullen en loop terug naar de tenten. Ik drop mijn spullen in mijn tent en loop dan door naar de tent van Austin. 'Welterusten,' zeg ik glimlachend tegen Jayson en Ian. Het shirt komt tot net onder mijn kont.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kreun als hij mij streelt.
    Ik speel met zijn tong. Mijn handen laat ik over zijn rug gaan en ik duw mezelf tegen hem aan.
    Ik streel zijn onderrug.


    [Eigenlijk moeten Ian en Jayson iets gaan flikken bij die twee, niet?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Alweer xD, hmm misschien laat ik Jayson ze wel even tegenkomen als die wil gaan douchen, heeft hij er ook weer een trauma bij]
    Andrew
    Ik streel nog wat daaronder en plaats mijn lippen naar zijn nek. Ik geef hem wat kusjes en maak daarna een baan kusjes richting zijn onderbuik. Ik geef hem nog een kusje waar zijn boxer rand meestal zit en ik ga daarna weer terug naar zijn lippen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:48 ]

    [Gewoon doen :P]

    Danny

    Zijn lippen gaan naar mijn nek en ik voel hem kusjes naar beneden zetten, bij mijn onderbuik stopt hij.
    Ik kreun, hij zet zijn lippen weer op de mijne.
    Ik grom een keer en bijt op zijn onderlip. Ik duw hem en mezelf onder de kraan en sla mijn armen om zijn nek.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Ow wou meneer dat veder omlaag ging'lach ik en druk daarna gelijk weer mijn lippen op de zijne, zij geweldige zachte heerlijke lippen wil ik geen moment missen.

    Danny

    "Ow, wou meneer dat ik verder omlaag ging." Lacht Drew en plaatst zijn lippen weer op de mijne.
    Ik kreun een keer en trek hem strakker tegen me aan. Ik laat mijn hand tussen ons in glijden en streel hem daar beneden.
    Ik lik over zijn lippen, ik voel het water over ons heen gaan, het voelt zo lekker bij elkaar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    'Welterusten isa.' ik grijns. 'Sexy pyjama,' lach ik. Ik kon de opmerking niet laten. Laat Austin het maar niet horen.. Ik grinnik en geef haar een kus op haar wang. 'Slaap lekker.' Ik loop naar de picknick tafel en ga daar zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne