• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Oh ja. Sorry, Rikki. Ik ben Beck gewend." zegt hij zacht.
    "Oké Rikki dan en ja ik ben zijn kamer genoot." zegt Finn en hij ploft op zijn bed neer.
    "Doe maar gerust verder en doe maar als of ik er niet ben." zegt hij plagerig en hij grijnst.
    "Eh eigenlijk... deden we niet echt iets eh-" mompel ik en kijk even van Finn naar Nathan.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    Ze keek glimlachend op en legde haar hoofd dan tegen mijn borst'Hoe doe je het toch?' vroeg ze "Hoe doe ik wat?" vroeg ik nog steeds glimlachend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'HOe doe ik wat?' vroeg hij en ik hoorde de glimlach in zijn stem doorklinken.
    'Nou er zijn jongens die me maandenlang proberen te versieren en daar reageer ik niet anders op als met een bitchclap en jij krijgt het in een dag voor elkaar.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Oké Rikki dan en ja ik ben zijn kamer genoot,' zei Finn en hij plofte neer op zijn bed.
    'Doe maar gerust verder en doe maar als of ik er niet ben,' zei hij plagerig en grijnsde. Ik keek hem eventjes aan met grote ogen.
    'Eh eigenlijk... deden we niet echt iets eh-' mompelde Beck. Ik keek haar eventjes aan. Zij keek eventjes naar Finn en toen naar mij. Ik knikte lichtjes op de woorden van Beck. Ik ging helemaal rechtop zitten en vouwde mijn benen in een vage kleermakerszit.
    'Ze heeft gelijk. We deden niet echt iets,' zei ik en ik krabde zenuwachtig aan mijn hoofd.
    'Maar wat kwam je eigenlijk doen? Is er iets aan de hand of zo?' vroeg ik toen aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    'Nou er zijn jongens die me maandenlang proberen te versieren en daar reageer ik niet anders op als met een bitchclap en jij krijgt het in een dag voor elkaar.' legde ze uit."Mischien omdat ik je niet probeerde te versieren,maar het gewoon vanzelf kwam."

    Finn den Bakkere
    'Eh eigenlijk... deden we niet echt iets eh-' mompelde Beck. Nathan keek haar eventjes aan. Zij keek eventjes naar mij en toen naar hem. hij knikte lichtjes op de woorden van Beck. Ik ging helemaal rechtop zitten en vouwde zijn benen in een vage kleermakerszit.
    'Ze heeft gelijk. We deden niet echt iets,' zei hij en krabde zenuwachtig aan zijn hoofd.
    'Maar wat kwam je eigenlijk doen? Is er iets aan de hand of zo?' vroeg hij toen aan me.Mijn grijns werd nog breder."Ik kom hier eingelijk ook niets doen net als jullie dus."zei ik en ging met mijn hand door mijn rode haren."Zeg Nathan waarom ben je plots zo zenuwachtig,verberg je iets?" zei ik weeer plagerig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Misschien omdat ik je niet probeerde te versieren, maar het gewoon vanzelf kwam,' zei hij.
    Ik legde mijn handen op zijn borstkas waardoor zijn shirt rimpelde. 'Zou zomaar kunnen,' ze ik. 'Maar alsnog is het ergens best vreemd, ookal ben je de allerleukste jongen op deze planeet en waarschijnlijk ook daarbuiten.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ze heeft gelijk. We deden niet echt iets." zegt Nathan en krabt aan zijn hoofd, volgens mij is hij zenuwachtiger dan ik.
    "Maar wat kwam je eigenlijk doen? Is er iets aan de hand of zo?" vraagt hij. Finn grijnst alleen nog maar breder.
    "Ik kom hier eingelijk ook niets doen net als jullie dus." zegt hij en gaat met zijn hand door zijn rode haar heen. "Zeg Nathan waarom ben je plots zo zenuwachtig, verberg je iets?" vraagt hij plagerig en ik moet wel grinniken.
    "Ja Nathan, verberg je iets?" speel ik met Finn mee en kijk hem aan. Ik hoop maar niet dat hij me nu aanziet voor een slet, want ik weet wel dat ik dat absoluut niet ben.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zijn grijns werd breder en ik vroeg mijzelf af waarom.
    'Ik kom hier eingelijk ook niets doen net als jullie dus,' zei hij en ging met zijn hand door zijn haren heen.
    'Zeg Nathan waarom ben je plots zo zenuwachtig, verberg je iets?' vroeg hij plagerig. Ik keek hem verbaasd aan en hoorde Beck grinniken.
    'Ja Nathan, verberg je iets?' hoorde ik Beck vragen. Ik keek haar eventjes verbaasd aan en moest toen eventjes zuchten.
    'Eehh.. Nee hoor.. Wat moet ik verbergen dan?' vroeg ik en ging eventjes met mijn hand door mijn haren heen. Dan drong het pas echt tot mij door dat ik al die tijd mijn muts niet op had.
    'Iemand mijn muts trouwens gezien?' vroeg ik om van onderwerp te veranderen. Ik keek over het bed heen en over de grond, maar daar zag ik hem niet liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    'Zou zomaar kunnen,' zei ze. 'Maar alsnog is het ergens best vreemd, ookal ben je de allerleukste jongen op deze planeet en waarschijnlijk ook daarbuiten.' Mijn glimlach werd nog breder."En jij bent diegene die me gellukig maakt,dat is alles wat ik wil."zei ik en haf een licht kusje op haar hoofd.

    Finn den Bakkere
    'Ja Nathan, verberg je iets?' speelde ze mee. hij keek haar eventjes verbaasd aan en moest toen eventjes zuchten.
    'Eehh.. Nee hoor.. Wat moet ik verbergen dan?' vroeg hij en ging eventjes met zijn hand door zijn haren heen. 'Iemand mijn muts trouwens gezien?' vroeg hij om van onderwerp te veranderen. hij keek over het bed heen en over de grond.Ik haalde mijn schouders op."Weet ik veel." ik volgde eventjes zijn bewegingen en richte mijn blik dan op het meisje."Trouwens ik weet heus wel dat jullie klef deden anders lagen jullie op elkaar."zei ik,ik wou hun reactie wel zien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'En jij bent diegene die me gelukig maakt,dat is alles wat ik wil,' zei hij en ik voelde zijn lippen op mijn hoofd. 'Hm,' zei ik. 'Ik vraag me af hoe Mysha zou reageren als ze nu binnen kwam gestormd.'
    HOe ik daar opeens opkwam? Geen flauw idee, ik was lang geleden gestopt met proberen mijn eigen gedachtengang te volgen.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Eehh... Nee hoor... Wat moet ik verbergen dan?" vraagt hij en zijn hand gaat door zijn wat langere haar heen.
    "Iemand mijn muts trouwens gezien?" vraagt hij en hij kijkt over het bed heen en over de grond. Finn haalt mijn schouders op.
    "Misschien ligt hij nog buiten." opper ik.
    "Weet ik veel." Hij volgt zijn bewegingen en richt zijn blik dan op het mij, waardoor ik automatisch rood word. "Trouwens ik weet heus wel dat jullie klef deden anders lagen jullie op elkaar." zegt hij.
    "Echt niet!" ga ik ertegen in. "We waren iets... aan het uittesten. Voor mij." zeg ik snel. Dat is wat je krijgt als je een jongen aanraakt, eigen schuld, dikke bult.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Misschien ligt hij nog buiten,' hoorde ik Beck zeggen, gevolgd door Finn die zei dat hij het niet wist. Hij volgde mijn bewegingen. Ik dacht na en herinnerde me wel dat ik buiten mijn muts had afgedaan. Ik zuchtte eventjes.
    'Trouwens ik weet heus wel dat jullie klef deden anders lagen jullie op elkaar,' hoorde ik Finn zeggen. Ik ging weer overeind zitten en keek eventjes van Finn naar Beck. Beck haar wangen waren rood geworden.
    'Echt niet! We waren iets... aan het uittesten. Voor mij,' zei ze en ik knikte lichtjes.
    'Ze eh.. Heeft weer gelijk,' zei ik met een klein glimlachje. Ik keek eventjes naar Finn.
    'Kunnen we er nu over ophouden? Als of jij nooit zulke dingen doe met een meisje,' mompelde ik. Ik keek Beck eventjes aan. 'Ik denk trouwens dat je gelijk heb over dat mijn muts nog buiten ligt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    'Hm,' zei ze. 'Ik vraag me af hoe Mysha zou reageren als ze nu binnen kwam gestormd.' Ik haalde licht mijn schouders op."Geen idee."zei ik en hing met mijne ene hand door haar,haar.

    Finn den Bakkere
    'Echt niet! We waren iets... aan het uittesten. Voor mij,' zei ze en Nathan knikte lichtjes.
    'Ze eh.. Heeft weer gelijk,' zei hij met een klein glimlachje en keek eventjes naar me.
    'Kunnen we er nu over ophouden? Als of jij nooit zulke dingen doe met een meisje,' mompelde hij en keek Rikki eventjes aan. 'Ik denk trouwens dat je gelijk heb over dat mijn muts nog buiten ligt.' zei hij tegen haar."Mij best."mompelde ik,als ze wouden dat ik er niet over begon moesten ze maar een andere kamer zoeken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    "Ze eh.. Heeft weer gelijk." zegt hij met een glimlachje. "Kunnen we er nu over ophouden? Als of jij nooit zulke dingen doe met een meisje." mompelt hij en kijkt mij even aan. Volgens mij doen jongens zulke dingen normaal niet. Ik wist niet dat ze geduld konden hebben en zie Nathan als een uitzondering dus haal ik mijn schouders licht op.
    "Ik denk trouwens dat je gelijk heb over dat mijn muts nog buiten ligt." zegt hij.
    "Mij best." mompelt hij.
    "Ik ga hem wel halen." zeg ik snel en spring op om van het bed af te lopen en snel de kamer uit. Ik ren bijna door de gangen op mijn sokken en verdwaal bijna tot ik buiten kom. Ik sluit de deur snel achter me en blijf even tegen de muur geleund staan. Verdomme. Mijn eerste dag en ik heb me al in meerdere domme situaties gewerkt. Ik kijk even rond en vind uiteindelijk de muts van Nathan. Ik pak hem vast en kijk er eventjes naar. Het is buiten kouder geworden maar ik merk het amper omdat ik zijn vest nog aan heb.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    'Acht er zijn altijd nog ergere momenten waarop er iemand binnenkomt,' zei ik glimlachend en ik nestelde me nog wat dichter tegen elkaar aan.


    Remember to be ridiculous.