• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

Remember to be ridiculous.

[Finn zit met Nathan op een kamer en Rikki en Nathan zijn op die kamer.]

Rikki Madeleine Beck

"VInd je het erg om die dingen te doen?" vraagt hij zacht en ik denk na.
    "Dat verschilt per minuut geloof ik. Maar deze minuut vind ik het niet erg." lach ik zacht. Onbewust laat ik mijn hand over zijn borstkast glijden en voel ik de spieren onder mijn hand. Op de één of andere manier voelt dit veilig, iets wat ik nooit verwacht had.

Your make-up is terrible

(moet ik hem naar de kamer laten komen ? dat word akward Xd)

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Nathan Deleon

'Dat verschilt per minuut geloof ik. Maar deze minuut vind ik het niet erg,' lachte ze zachtjes. Ik voelde haar hand over mijn borstkas gaan en rilde eventjes.
    'Dat is dan mooi om te horen,' zei ik zachtjes. Ik verplaatste mijn hand naar haar hoofd en begon zachtjes over haar haren te aaien.
    'Hopen dat deze minuut dan heel lang duurt.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Als Syll het niet erg vind haha.]

Rikki Madeleine Beck

"Dat is dan mooi om te horen." zegt hij zacht en verplaatst zijn hand naar mijn hoofd en aait zacht over mijn haar.
    "Hopen dat deze minuut dan heel lang duurt."
    "Yeah, I sure hope so." zucht ik zacht. "Ik ben echt raar hé?" lach ik zachtjes en ik til mijn hoofd wat op om hem aan te kunnen kijken.

Your make-up is terrible

[Ik vind het niet erg hoor ;d]

Nathan Deleon

'Yeah, I sure hope so,' zuchtte ze zachtjes en een tevreden glimlach verscheen op mijn gezicht.
    'Ik ben echt raar he?' vroeg ze met een zacht lachte. Ze tilde haar hoofd wat op zodat ze mij aan kon kijken. Ik lachte zachtjes en knikte eerlijk.
    'Stiekem wel,' zei ik met hetzelfde lachje. 'Maar dat maakt niet uit. Dat maakt jou weer interessant en onvoorspelbaar.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

(ok xD )
    Finn den Bakkere
    Ik zat al lang genoeg buiten ,dus besloot ik maar naar mijn kamer te gaan.Ik stond op en liep richting de jongenskant.Toen ik eindelijk de kamer had bereikt opende ik de deur en keek verbaast naar de twee die op het ander bed zaten.

Rikki Madeleine Beck

Ik hoor hem zacht lachen en zie hem dan knikken.
    "Stiekem wel. Maar dat maakt niet uit. Dat maakt jou weer interessant en onvoorspelbaar." Net als ik er op wil antwoorden gaat de deur open en staat er een jongen in de deuropening. Waarschijnlijk zijn kamergenoot. Helemaal vergeten dat die er ook nog zijn. Snel rol ik van Nathan af en krabbel ik overeind zodat ik naast hem op mijn knieën zit. Ik lach even zenuwachtig en schuldig.
    "Eh, hoi." zeg ik tegen hem.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

De deur ging open van de kamer. Geschrokken keek ik op. Finn stond in de deuropening. Beck rolde van mij af en krabbelde overeind zodat ze naast mij zat op haar knieën. Ik hoorde haar eventjes lachen.
    'Eh, hoi,' zei ze tegen hem en ik begon zachtjes te lachen. Ik ging steunen om mijn handen zodat ik bijna rechtovereind zat.
    'Eh, hoi Finn,' zei ik en krabde lichtjes aan mijn achterhoofd.
    'Ken je Beck al?'

Finn den Bakkere
    Het meisje rolde van Nathan af en krabbelde overeind zodat ze op haar knieën zat.Ze lachte even"Euh,hoi." zei ze Nathan steunde op zijn handen zodat hij bijna rechtovereind zat.'Euh hoi Finn." zei hij en krabte aan zijn achterhoofd.'Ken je Back al?'NOg steeds verbaast keek ik de twee aan."Wel ik ga doen alsof dit niet is gebeurt."mompelde ik "Hoi ik ben Finn."Zei ik en probeerde dat beeld van daarnet even te verheten.Ze zitten hier nog geen dag en ze doen al klef.

Sanne Hoogdoorn
    'Gelukkig dan maar,' mompelde ik terwijl ik zijn shirt vasthield.
    Hij rook lekker. Niet zo ondergespoten met deo als de meesten mensen die je tegenwoordig ontmoette en ook helemaal niet naar rook.

Rikki Madeleine Beck

Nathan steunt op zijn handen zodat hij bijna overeind zit.
    "Eh, hoi Finn." zegt hij. "Ken je Beck al?" Finn kijkt ons vooral verbaast aan.
    "Wel ik ga doen alsof dit niet is gebeurt." mompelt hij. "Hoi ik ben Finn."
    "Eigenlijk is het Rikki." verbeter ik Nathan met een blik naar hem toe. Oh, nu lijkt het vast nog raarder.
    "Jij bent vast Nathans kamergenoot."

Your make-up is terrible

Jason van Huyse
    'Gelukkig dan maar'mompelde ze terwijl ze nog steeds mijn shirt vast hield en ik glimlachte.

Nathan Deleon

'Wel ik ga doen alsof dit niet is gebeurt,' mompelde hij. 'Hoi ik ben Finn.'
    'Eigenlijk is het Rikki,' verbeterde Rikki mij met een blik naar mij toe. Weer krabde ik lichtjes aan mijn achterhoofd.
    'Oh ja. Sorry, Rikki. Ik ben Beck gewend,' zei ik zachtjes.
    'Jij bent vast Nathans kamergenoot,' zei ze. Ik keek Finn aan.

Sanne Hoogdoorn
    Ik glimlachte in zijn shirt en keek toen toch maar op. Hij glimlachte ook. Ik legde mijn hoofd tegen zijn borst. 'Hoe doe je het toch?'

Finn den Bakkere
    'Eigenlijk is het Rikki,' verbeterde ze hem en wiepr een blik naar hem toe.Nathan krabde weer aan zijn achterhoofd.
    'Oh ja. Sorry, Rikki. Ik ben Beck gewend,' zei hij zachtjes.
    'Jij bent vast Nathans kamergenoot,' zei ze. Ik keek me aan."Oké Rikki dan en ja ik ben zijn kamer genoot."zei ik en plofte me op mijn bed."Doe maar gerust verder en doe maar alsof ik er niet ben."zei ik plagerig en grijnsde.