• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [ik ga, ik heb de afgelopen nacht overgeslagen en ben bekaf.]


    Remember to be ridiculous.

    [Onderbuik is vanaf de ribben vind ik haha.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Oké, oké!" zegt hij lachend en pakt de hand vast die in zijn buik aan het prikken was. Ik lach zacht.
    "Ik hou mijn mond er al over, maar alleen omdat ik het dus totaal niet erg vond dat je het deed." zegt hij zacht en ik kijkt even in mijn ogen. Ik kijk terug en er verschijnt een verlegen glimlachje op mijn gezicht, eentje die voor mij nog behoorlijk onbekend is.
    "Heel slim." zeg ik zacht en klink volgens mij een beetje dromerig. Het gevoel dat ik nu heb valt te vergelijken met als ik high ben.
    "Wat nu?"


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Ik hou van je.' mompelde en verborg haar gezicht in mijn shirt."Ik hou ook van jou."zei ik en omhelde haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik draai mijn hoofd, zodat ik hem aan kijk. 'Je kent niet elk meisje op de wereld. Dus dan kan je het niet weten,' grinnik zachtjes. Ik kruip tegen hem aan en geef hem nog een kus. 'Maar je moet me geen goed persoon laten voelen, want dat ben ik niet.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Jammer, maar slaaplekker x}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha ok xd]

    Nathan Deleon

    'Heel slim,' zei ze zachtjes. Het klonk aardig dromerig. Haar lachje die had was schattig en lief.
    'Wat nu?' vroeg ze en ik haalde ietsjes mijn schouders op.
    'Ik weet het niet,' antwoordde ik eerlijk. Ik begon zachtjes met mijn duim te wrijven over haar hand.
    'Ik lig zo wel lekker en het uitzicht vind ik ook mooi,' zei ik en ik begon lichtjes te blozen.
    'Wat wil jij nu doen?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet het niet." antwoord hij eerlijk. Ik voel zijn duim weer over mijn hand heen strelen waardoor ik breder glimlach.
    "Ik lig zo wel lekker en het uitzicht vind ik ook mooi." zegt hij en bloost. "Wat wil jij nu doen?" vraagt hij aan mij.
    "Welk uitzicht? Er valt niet veel te zien." lach ik zacht. "Of wil je wel meer zien?" vraag ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Welk uitzicht? Er valt niet veel te zien,' lachte ze zachtjes en ik lachte zachtjes mee. 'Of wil je wel meer zien?' vroeg ze terwijl ze met haar wenkbrauw wiebelde. Ik begon te lachen.
    'Het is omdat je al die tijd hier zat, anders ging ik denken dat je iets op had,' zei ik lachend. Ik ging steunen op mijn handen zodat ik iets rechter op kon zitten.
    'En ik zou graag meer van jou willen zien,' zei ik zachtjes. 'Maar jij moet dat nu niet doen. Het gaat nu allemaal snel Beck. Straks maak je te vlugge keuzes die je eigenlijk niet wou maken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het is omdat je al die tijd hier zat, anders ging ik denken dat je iets op had." zegt hij lachend. Hij steunt op zijn handen zodat hij iets rechter op kan zitten.
    "En ik zou graag meer van jou willen zien. Maar jij moet dat nu niet doen. Het gaat nu allemaal snel Beck. Straks maak je te vlugge keuzes die je eigenlijk niet wou maken." Ik giechel erom.
    "Ik heb jou op Nathan." fluister ik zacht. "Wil je echt meer van mij zien?" vraag ik erna, een beetje ongelovig. Ik zou eigenlijk niet weten waarom hij dat zou willen.


    Your make-up is terrible

    [Voel me afwezig..]

    Nathan Deleon

    'Ik heb jou op Nathan,' fluisterde ze zachtjes en ik voelde mijn wangen weer rood kleuren.
    'Wil je echt meer van mij zien?' vroeg ze daarna. Blozend knikte ik vrijwel gelijk.
    'Natuurlijk wil ik dat,' zei ik zachtjes en bekeek haar eventjes. Ik boog iets naar haar toe en drukte een klein kusje op haar wang.
    'Maar ik neem genoegen met dit. Ik vind dit al beeldschoon'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Natuurlijk wil ik dat." zegt hij zacht en bekijkt me eventjes. Hij buigt naar me toe en drukt een kusje op mijn wang.
    "Maar ik neem genoegen met dit. Ik vind dit al beeldschoon." Ik lach zacht.
    "Dat is je geraden ook, Nathan." zeg ik. Ik duw hem terug plat het bed op en ook zijn benen duw ik naar beneden. In plaats van zitten ga ik nu op hem liggen.
    "En dit?" vraag ik. "Is dat ook goed?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat is je geraden ook, Nathan,' zei ze. Ze duwde mij plat op bed, net zoals mijn benen. Vragend keek ik haar aan. In plaats van zitten, ging ze boven op mij liggen.
    'En dit? Is dat ook goed?' vroeg ze. Ik keek haar iets wat verbaasd aan en knikte toen ten slotte. Mijn armen sloeg ik vrijwel gelijk om haar heen en begon automatisch te wrijven met één hand over haar heen.
    'Meer dan goed,' zei ik zachtjes met een glimlachje.
    'Je laat mij steeds meer en meer verstelt staan,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij slaat vrijwel gelijk zijn armen om mij heen en begint te wrijven met zijn hand over mijn rug.
    "Meer dan goed. Je laat mij steeds meer en meer verstelt staan." zegt hij.
    "Dat komt door jou hoor." antwoord ik. "Zonder jou zou ik dit toch niet doen." Ik leg mijn hoofd neer op zijn borstkast en zucht zachtjes. Het ligt echt lekker. Misschien heeft hij toch gelijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat komt door jou hoor. Zonder jou zou ik dit toch niet doen,' zei ze en ik voelde haar hoofd op mijn borstkas terecht komen. Ze zuchtte zachtjes en ik glimlachte eventjes.
    'Vind je het erg om die dingen te doen?' vroeg ik zachtjes.

    [Laat het maar weer gauw avond worden.. Dit word niks met mij xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (iemand die Finn wil ontmoeten ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH