• Belangrijk: Voor het moment gaan wij verder met Puan haar ontwerp. Indien jij haar werk kan evenaren of verbeteren, mag je dat alsnog proberen. Indien niet, mag je het ook nog steeds proberen, maar kan je er geen credits meer voor verdienen.

    Ik wil dus samen met iemand een verhaal schrijven hier op Quizlet en we willen ook een super leuke cover voor erbij. Nu is het zo dat we niks met foto's willen, maar iets getekend. Het verhaal zal behoorlijk sprookjesachtig zijn en het zal hoogstwaarschijnlijk De magische val heten.

    We willen dus een simplistische tekening van iemand die valt zoals Alice in Wonderland (foto 1). Het moet een gewoon meisje zijn die valt. Ze draagt bijvoorbeeld een bandshirtje en een broek in in de tekening zie je dan haar kleren overlopen in een prinsessenjurk. De tekening moet niet in detail getekend zijn en mag echt vluchtig zijn (foto 2) of misschien de contouren (foto 3), want dat kan ook mooi zijn. Het is toegestaan om er iets magisch rond te maken. Bijvoorbeeld schitteringen die een betovering aantonen.

    Verder liefst geen attributen en het meisje moet met haar rug naar beneden vallen. Haar haar mag voor haar gezicht hangen tijdens het vallen, maar dat is niet noodzakelijk. Als je een bandshirt tekent, liefst iets donkers zoals een shirt van Metallica ofzo, maar dan is eveneens niet noodzakelijk. Het moeten gewonen kleren zijn die overgaan in prinsessen kleren, je mag dus zelf kiezen hoe je haar aankleed. De hoofdpersonage is een h8lyver, dus daar mag je je op laten inspireren. Attributen rond haar arm mogen wel (spikes bijvoorbeeld of een handschoen voor bij een chique jurk)

    Het is wel de bedoeling dat we je tekening met de computer kunnen bewerken, dus met een foto van een gekreukt blad zijn wij ook niks.

    Iedereen die een tekening probeert te maken krijg een beloning (3 credits) en degene wiens tekening wordt gekozen krijgt er daar nog eens 7 bovenop (10 credits).

    Mensen die er de spot mee drijven en bijvoorbeeld stokventjes gaan beginnen tekenen, krijgen niks.

    Vriendelijk dank en hopelijk kan iemand van jullie ons helpen.


    Inzendingen:
    *Geller
    *Mean
    *Knight
    *Chicary
    *Knife, 2, 3
    *Warcraft
    *Scandal
    *Sword
    *Farore
    *Strider
    *Dragneel
    *Yuliette
    *Jieber
    *Cudey
    *Bookmark
    *Puan
    *Aragog


    Edit: Het is echt belangrijk dat je tekening in deze style wordt gemaakt:





    Credits zijn al uitgedeeld.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Farore schreef:
    Ik wil best iets proberen, ik zal het straks online zetten als het klaar is.
    Oh dat zou heel vriendelijk zijn, bedankt.

    Wil je wel heel goed de lezen wat er precies gevraagd wordt, want veel mensen hebben de tekening niet juist getekend. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoe bedoel je eigenlijk kleding overlaten lopen in prinsessen kleding? Dat ze tijdens het vallen langzaam een jurk krijgt ofzo?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Errin schreef:
    (...)Oh dat zou heel vriendelijk zijn, bedankt.

    Wil je wel heel goed de lezen wat er precies gevraagd wordt, want veel mensen hebben de tekening niet juist getekend. (:
    '
    Ja, dat was ik al aan het doen (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik denk dat ik wel iets wil proberen, kan het nog? Of heb je er al een, of mogen er geen inzendingen meer gedaan worden?

    Farore schreef:
    Hoe bedoel je eigenlijk kleding overlaten lopen in prinsessen kleding? Dat ze tijdens het vallen langzaam een jurk krijgt ofzo?
    Ja dat bedoel ik. Stel je voor dat je door een zwart gat valt en dat door magische krachten je uiterlijk langzaam begint te veranderen. Vergelijkbaar met het beest die tijdens Belle en het Beest terug in prins Adam veranderd. Langzaam en niet overal op hetzelfde moment.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dragneel schreef:
    Ik denk dat ik wel iets wil proberen, kan het nog? Of heb je er al een, of mogen er geen inzendingen meer gedaan worden?
    Ja, graag. We hebben nog steeds geen 'winnaar'. Zoals eerder gezegd, zijn we nog steeds in het verwerkingsproces. Het verhaal is zelf nog niet geschreven, jullie hebben dus nog tijd, veel tijd zelf. Het zou best kunnen dat dit topic nog een maand of langer open blijft. (tenzij we de perfecte inzending al zouden hebben gekregen).


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ja dat bedoel ik. Stel je voor dat je door een zwart gat valt en dat door magische krachten je uiterlijk langzaam begint te veranderen. Vergelijkbaar met het beest die tijdens Belle en het Beest terug in prins Adam veranderd. Langzaam en niet overal op hetzelfde moment.

    Ik heb al een idee. Ben er nu mee bezig (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik kan morgen wel iets proberen als je wilt. Denk ik. Als ik hem dan naderhand maar ingescant krijg...


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Is ze trouwens angstig, als ze valt? Of is ze dromerig?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Farore schreef:
    Is ze trouwens angstig, als ze valt? Of is ze dromerig?
    Eerder angstig, maar het is niet noodzakelijk om een gezichtsuitdrukking te tekenen. Haar haar mag bijvoorbeeld over haar gezicht hangen. Zeker niet dromerig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Langlois schreef:
    Ik kan morgen wel iets proberen als je wilt. Denk ik. Als ik hem dan naderhand maar ingescant krijg...
    Oh bedankt. Als je het niet meteen kan inscannen, steekt dat niet zo nauw. Wij hebben tijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ja, graag. We hebben nog steeds geen 'winnaar'. Zoals eerder gezegd, zijn we nog steeds in het verwerkingsproces. Het verhaal is zelf nog niet geschreven, jullie hebben dus nog tijd, veel tijd zelf. Het zou best kunnen dat dit topic nog een maand of langer open blijft. (tenzij we de perfecte inzending al zouden hebben gekregen).

    Oké, dan begin ik morgen, want nu moet ik gaan ^^

    Prrrrt. I wanna try too :3
    - ookal zuigt mijn tekentalent tot level -12 ^^'

    Maar het is een goede oefening, dus ik pop nog wel ergens op in dit topic ;D


    ~ KONNICHIWA.

    WINDSONG schreef:
    Prrrrt. I wanna try too :3
    - ookal zuigt mijn tekentalent tot level -12 ^^'

    Maar het is een goede oefening, dus ik pop nog wel ergens op in dit topic ;D
    Ik zou het niet weten, want ik ken je talenten op dat vlak niet. (:
    Toch bedankt dat je het al wilt proberen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is het trouwens de bedoeling dat het een lijntekening wordt? of mag je bijvoorbeeld een donker shirt wel donkergrijs inkleuren?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"