• Belangrijk: Voor het moment gaan wij verder met Puan haar ontwerp. Indien jij haar werk kan evenaren of verbeteren, mag je dat alsnog proberen. Indien niet, mag je het ook nog steeds proberen, maar kan je er geen credits meer voor verdienen.

    Ik wil dus samen met iemand een verhaal schrijven hier op Quizlet en we willen ook een super leuke cover voor erbij. Nu is het zo dat we niks met foto's willen, maar iets getekend. Het verhaal zal behoorlijk sprookjesachtig zijn en het zal hoogstwaarschijnlijk De magische val heten.

    We willen dus een simplistische tekening van iemand die valt zoals Alice in Wonderland (foto 1). Het moet een gewoon meisje zijn die valt. Ze draagt bijvoorbeeld een bandshirtje en een broek in in de tekening zie je dan haar kleren overlopen in een prinsessenjurk. De tekening moet niet in detail getekend zijn en mag echt vluchtig zijn (foto 2) of misschien de contouren (foto 3), want dat kan ook mooi zijn. Het is toegestaan om er iets magisch rond te maken. Bijvoorbeeld schitteringen die een betovering aantonen.

    Verder liefst geen attributen en het meisje moet met haar rug naar beneden vallen. Haar haar mag voor haar gezicht hangen tijdens het vallen, maar dat is niet noodzakelijk. Als je een bandshirt tekent, liefst iets donkers zoals een shirt van Metallica ofzo, maar dan is eveneens niet noodzakelijk. Het moeten gewonen kleren zijn die overgaan in prinsessen kleren, je mag dus zelf kiezen hoe je haar aankleed. De hoofdpersonage is een h8lyver, dus daar mag je je op laten inspireren. Attributen rond haar arm mogen wel (spikes bijvoorbeeld of een handschoen voor bij een chique jurk)

    Het is wel de bedoeling dat we je tekening met de computer kunnen bewerken, dus met een foto van een gekreukt blad zijn wij ook niks.

    Iedereen die een tekening probeert te maken krijg een beloning (3 credits) en degene wiens tekening wordt gekozen krijgt er daar nog eens 7 bovenop (10 credits).

    Mensen die er de spot mee drijven en bijvoorbeeld stokventjes gaan beginnen tekenen, krijgen niks.

    Vriendelijk dank en hopelijk kan iemand van jullie ons helpen.


    Inzendingen:
    *Geller
    *Mean
    *Knight
    *Chicary
    *Knife, 2, 3
    *Warcraft
    *Scandal
    *Sword
    *Farore
    *Strider
    *Dragneel
    *Yuliette
    *Jieber
    *Cudey
    *Bookmark
    *Puan
    *Aragog


    Edit: Het is echt belangrijk dat je tekening in deze style wordt gemaakt:





    Credits zijn al uitgedeeld.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Farore schreef:
    Is het trouwens de bedoeling dat het een lijntekening wordt? of mag je bijvoorbeeld een donker shirt wel donkergrijs inkleuren?
    Liever een lijntekening. Het moet een beetje in die genre zijn.

    Subtiel getekend, maar toch herken je er iets in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb hem.


    groter

    Ik weet niet of je zoiets bedoelt? Ik heb m'n best gedaan (: Haha.
    En I know ik kan echt geen handen tekenen, daar zou je tekst overheen kunnen plakken ofzo xd

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:36 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Farore schreef:
    Ik heb hem.


    groter

    Ik weet niet of je zoiets bedoelt? Ik heb m'n best gedaan (: Haha.
    En I know ik kan echt geen handen tekenen, daar zou je tekst overheen kunnen plakken ofzo xd
    Hij is best wel leuk. (:
    Het is niet helemaal zoals we bedoelden, maar ik vind het gezicht wel heel leuk gedaan en de manier van vallen is ook goed. De jurk lijkt wel een beetje raar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil het wel een keer proberen, morgen, als jullie nog een idee nodig hebben?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Errin schreef:
    (...)Hij is best wel leuk. (:
    Het is niet helemaal zoals we bedoelden, maar ik vind het gezicht wel heel leuk gedaan en de manier van vallen is ook goed. De jurk lijkt wel een beetje raar.

    Ja, maar ik had echt géén idee hoe ik dat moest aanpakken x) Ach joh, misschien komt er nog een leukere en dan pak je die (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Studs schreef:
    Ik wil het wel een keer proberen, morgen, als jullie nog een idee nodig hebben?
    Dat mag, maar lees alsjeblieft heel goed de voorwaarden. En bekijk de foto's goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Farore schreef:
    (...)
    Ja, maar ik had echt géén idee hoe ik dat moest aanpakken x) Ach joh, misschien komt er nog een leukere en dan pak je die (:
    Ik vind de bovenkant van het meisje heel leuk gedaan, maar ik heb wat problemen met de onderkant. Het is ook niet volledig de stijl dat we bedoelen, maar toch bedankt dat je het geprobeerd hebt een beloning hiervoor krijg je zeker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik vind de bovenkant van het meisje heel leuk gedaan, maar ik heb wat problemen met de onderkant. Het is ook niet volledig de stijl dat we bedoelen, maar toch bedankt dat je het geprobeerd hebt een beloning hiervoor krijg je zeker.

    Nee, dat klopt, maar ik heb mijn best gedaan (zoals iedereen hier (: ). Ik had het best opnieuw willen doen, maar ik vertrek morgen naar vakantie voor twee weken :/ Dus tja, dan kan ik niks meer doen, vandaar.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Farore schreef:
    (...)
    Nee, dat klopt, maar ik heb mijn best gedaan (zoals iedereen hier (: ). Ik had het best opnieuw willen doen, maar ik vertrek morgen naar vakantie voor twee weken :/ Dus tja, dan kan ik niks meer doen, vandaar.
    Ik zou niet willen dat je weer werk voor niks doet. Je teken op zich is wel heel goed buiten die ene hand dan, maar ik doe het je niet na. Het was alleen niet volledig in de stijl dat we bedoelden. Toch ben ik heel blij dat je het geprobeerd hebt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik zou niet willen dat je weer werk voor niks doet. Je teken op zich is wel heel goed buiten die ene hand dan, maar ik doe het je niet na. Het was alleen niet volledig in de stijl dat we bedoelden. Toch ben ik heel blij dat je het geprobeerd hebt. (:

    Dankje (: En nu ga ik slapen, morgen ben ik weg, dus ik wens je nog veel succes met het vinden van de 'winnaar' (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Farore schreef:
    (...)
    Dankje (: En nu ga ik slapen, morgen ben ik weg, dus ik wens je nog veel succes met het vinden van de 'winnaar' (:
    Bedankt. Ik hoop dat het niet meer lang zal duren, maar ik heb tijd. (:
    Veel plezier op reis trouwens.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 1:12 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik ga het morgenmiddag proberen!


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Dit is mijn probeersel. Als hij niet goed is moet je het maar zeggen, ik heb echt tijd zat en teken er zo nog een paar, als je dat wilt tenminste.:Y)

    Strider schreef:
    Dit is mijn probeersel. Als hij niet goed is moet je het maar zeggen, ik heb echt tijd zat en teken er zo nog een paar, als je dat wilt tenminste.:Y)



    Ik heb er ook gewoon 2 getekend HAHAH XD


    I'm a fighter, let me go.

    Mmm als je het niet erg vind komt mijn tekening vanavond of morgen want ik ben de hele dag weg.. Sorry!(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.