• Belangrijk: Voor het moment gaan wij verder met Puan haar ontwerp. Indien jij haar werk kan evenaren of verbeteren, mag je dat alsnog proberen. Indien niet, mag je het ook nog steeds proberen, maar kan je er geen credits meer voor verdienen.

    Ik wil dus samen met iemand een verhaal schrijven hier op Quizlet en we willen ook een super leuke cover voor erbij. Nu is het zo dat we niks met foto's willen, maar iets getekend. Het verhaal zal behoorlijk sprookjesachtig zijn en het zal hoogstwaarschijnlijk De magische val heten.

    We willen dus een simplistische tekening van iemand die valt zoals Alice in Wonderland (foto 1). Het moet een gewoon meisje zijn die valt. Ze draagt bijvoorbeeld een bandshirtje en een broek in in de tekening zie je dan haar kleren overlopen in een prinsessenjurk. De tekening moet niet in detail getekend zijn en mag echt vluchtig zijn (foto 2) of misschien de contouren (foto 3), want dat kan ook mooi zijn. Het is toegestaan om er iets magisch rond te maken. Bijvoorbeeld schitteringen die een betovering aantonen.

    Verder liefst geen attributen en het meisje moet met haar rug naar beneden vallen. Haar haar mag voor haar gezicht hangen tijdens het vallen, maar dat is niet noodzakelijk. Als je een bandshirt tekent, liefst iets donkers zoals een shirt van Metallica ofzo, maar dan is eveneens niet noodzakelijk. Het moeten gewonen kleren zijn die overgaan in prinsessen kleren, je mag dus zelf kiezen hoe je haar aankleed. De hoofdpersonage is een h8lyver, dus daar mag je je op laten inspireren. Attributen rond haar arm mogen wel (spikes bijvoorbeeld of een handschoen voor bij een chique jurk)

    Het is wel de bedoeling dat we je tekening met de computer kunnen bewerken, dus met een foto van een gekreukt blad zijn wij ook niks.

    Iedereen die een tekening probeert te maken krijg een beloning (3 credits) en degene wiens tekening wordt gekozen krijgt er daar nog eens 7 bovenop (10 credits).

    Mensen die er de spot mee drijven en bijvoorbeeld stokventjes gaan beginnen tekenen, krijgen niks.

    Vriendelijk dank en hopelijk kan iemand van jullie ons helpen.


    Inzendingen:
    *Geller
    *Mean
    *Knight
    *Chicary
    *Knife, 2, 3
    *Warcraft
    *Scandal
    *Sword
    *Farore
    *Strider
    *Dragneel
    *Yuliette
    *Jieber
    *Cudey
    *Bookmark
    *Puan
    *Aragog


    Edit: Het is echt belangrijk dat je tekening in deze style wordt gemaakt:





    Credits zijn al uitgedeeld.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Morgen heb ik wel tijd.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 0:04 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Het lijkt mij heel leuk om wat te proberen, maar vindt je het erg als ik er 2 á 3 dagen over doe?? Ik ben geen sneltekenaar en ik vindt het moeilijk om heel lang achter elkaar met 1 ding bezig te zijn namelijk:$


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik probeer vandaag wel wat. ^^

    Yuliette schreef:
    Het lijkt mij heel leuk om wat te proberen, maar vindt je het erg als ik er 2 á 3 dagen over doe?? Ik ben geen sneltekenaar en ik vindt het moeilijk om heel lang achter elkaar met 1 ding bezig te zijn namelijk:$
    Nee, dat is niet erg. Neem maar je tijd. We vragen het nu omdat het vakantie is en we nog volop aan het brainstormen zijn. We verwachten niet dat je het werkje in 5 minuten inlevert. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Knife schreef:
    Ik zal proberen morgen voor je.
    Ahern schreef:
    Is het goed als ik er morgen eentje voor je maak? het is nu al best laat, maar het lijkt me wel leuk.
    Strider schreef:
    Ik probeer vandaag wel wat. ^^
    Jeeeeeuj Bedankt

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 10:44 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil wel eens wat proberen, maar als het niet lukt ga ik gewoon niks inzenden. c: Maar ik doe m'n best.

    De hoofdpersonage is een h8lyver

    Kan iemand me uitleggen wat hiermee bedoelt wordt? ;P

    Strider schreef:
    De hoofdpersonage is een h8lyver

    Kan iemand me uitleggen wat hiermee bedoelt wordt? ;P
    H8 Lyfe
    1) The birds aren't chirping. The sun doesn't shine. Your life basically sucks ass.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)H8 Lyfe
    1) The birds aren't chirping. The sun doesn't shine. Your life basically sucks ass.

    Ah had ik kunnen weten. I blame vacation.
    Maar bedankt. ^^

    Ik heb de schets al af zo'n beetje, dan maak ik hem straks in het net voor je en nog een keertje met zwarte randen inplaats potlood randen.


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    Ik heb de schets al af zo'n beetje, dan maak ik hem straks in het net voor je en nog een keertje met zwarte randen inplaats potlood randen.
    Ik ben benieuwd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik zal later wel wat proberen :`D


    Don't be like the rest of them, darling

    Moet ze net als Alice vallen in The Rabbit Hole?


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Moet ze net als Alice vallen in The Rabbit Hole?
    Je moet geen omgeving tekenen. Het moet gewoon een vallend meisje zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik ben benieuwd.


    Hahaha, ik moet me alleen in houden om niet te veel details er aan te plakken XD


    I'm a fighter, let me go.