• Belangrijk: Voor het moment gaan wij verder met Puan haar ontwerp. Indien jij haar werk kan evenaren of verbeteren, mag je dat alsnog proberen. Indien niet, mag je het ook nog steeds proberen, maar kan je er geen credits meer voor verdienen.

    Ik wil dus samen met iemand een verhaal schrijven hier op Quizlet en we willen ook een super leuke cover voor erbij. Nu is het zo dat we niks met foto's willen, maar iets getekend. Het verhaal zal behoorlijk sprookjesachtig zijn en het zal hoogstwaarschijnlijk De magische val heten.

    We willen dus een simplistische tekening van iemand die valt zoals Alice in Wonderland (foto 1). Het moet een gewoon meisje zijn die valt. Ze draagt bijvoorbeeld een bandshirtje en een broek in in de tekening zie je dan haar kleren overlopen in een prinsessenjurk. De tekening moet niet in detail getekend zijn en mag echt vluchtig zijn (foto 2) of misschien de contouren (foto 3), want dat kan ook mooi zijn. Het is toegestaan om er iets magisch rond te maken. Bijvoorbeeld schitteringen die een betovering aantonen.

    Verder liefst geen attributen en het meisje moet met haar rug naar beneden vallen. Haar haar mag voor haar gezicht hangen tijdens het vallen, maar dat is niet noodzakelijk. Als je een bandshirt tekent, liefst iets donkers zoals een shirt van Metallica ofzo, maar dan is eveneens niet noodzakelijk. Het moeten gewonen kleren zijn die overgaan in prinsessen kleren, je mag dus zelf kiezen hoe je haar aankleed. De hoofdpersonage is een h8lyver, dus daar mag je je op laten inspireren. Attributen rond haar arm mogen wel (spikes bijvoorbeeld of een handschoen voor bij een chique jurk)

    Het is wel de bedoeling dat we je tekening met de computer kunnen bewerken, dus met een foto van een gekreukt blad zijn wij ook niks.

    Iedereen die een tekening probeert te maken krijg een beloning (3 credits) en degene wiens tekening wordt gekozen krijgt er daar nog eens 7 bovenop (10 credits).

    Mensen die er de spot mee drijven en bijvoorbeeld stokventjes gaan beginnen tekenen, krijgen niks.

    Vriendelijk dank en hopelijk kan iemand van jullie ons helpen.


    Inzendingen:
    *Geller
    *Mean
    *Knight
    *Chicary
    *Knife, 2, 3
    *Warcraft
    *Scandal
    *Sword
    *Farore
    *Strider
    *Dragneel
    *Yuliette
    *Jieber
    *Cudey
    *Bookmark
    *Puan
    *Aragog


    Edit: Het is echt belangrijk dat je tekening in deze style wordt gemaakt:





    Credits zijn al uitgedeeld.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sorry dat ik daarnet amper antwoordde op de berichten. Ik heb het namelijk echt druk voor het moment omdat ik dingen voor school moest regelen en voor mijn vakantiewerk. Iedereen die het wil proberen, mag het proberen, maar kijk wel goed naar de opgave. Indien je weet dat je niet zo kan teken, begin je er misschien beter niet aan, want dan kunnen we je tekening niet gebruiken. Voor de rest veel succes.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:45 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Hij is niet echt in de stijl die we bedoelen, maar hij is eigenlijk wel heel erg mooi, dus wie weet gebruiken we hem wel. Ondertussen wachten we nog even af. (: Ik plaats je ondertussen op de lijst.

    (wel jammer dat je de foute lijnen nog redelijk goed kan zien ...)

    En met die stijl bedoelde we de manier van tekenen. Redelijk losse lijnen.


    Als jullie serieus geintereseerd zijn in mijn diensten (Geintje ;)) Wil ik nog wel een ander ontwerp maken in samenwerking met jullie..
    In de zin dat ik dan wat schetsen maak en ideeen geef en jullie die aanpassen naar jullie smaak.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kan je de stijl misschien wat meer beschrijven? Losse lijnen, wat nog meer?
    Ik vind het in de beginpost een tikkeltje onduidelijk aangegeven, en ik wil er graag iets moois van maken ;DD


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cudey schreef:
    (...)

    Als jullie serieus geintereseerd zijn in mijn diensten (Geintje ;)) Wil ik nog wel een ander ontwerp maken in samenwerking met jullie..
    In de zin dat ik dan wat schetsen maak en ideeen geef en jullie die aanpassen naar jullie smaak.
    Ik zal het eens aan mijn collega vragen. ^^
    Hij was anders wel al heel mooi.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ik zal het eens aan mijn collega vragen. ^^
    Hij was anders wel al heel mooi.


    Ik heb nu toch niks te doen.. ik probeer deze tekening nog wel even aan te passen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Aragog schreef:
    Kan je de stijl misschien wat meer beschrijven? Losse lijnen, wat nog meer?
    Ik vind het in de beginpost een tikkeltje onduidelijk aangegeven, en ik wil er graag iets moois van maken ;DD
    We die twee onderstaande tekeningen zijn redelijk vlot getekend. Vooral die Belle. Ze zijn beiden niet zo in detail, maar de lijntjes komen zo uit, dat je een mooie tekening krijgt. Het is een beetje de bedoeling dat je zoiets krijgen voor de cover. Die foto van Belle en het beest zou ook leuk zijn. Daar heb je enkel de contouren en toch kan je er iets moois in terug zien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als je los tekent met potlood ziet dat er ongeveer zo uit;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    Als je los tekent met potlood ziet dat er ongeveer zo uit;

    Dat haar en de onderkant van die jurk vind ik veel specialer zo. Ziet er alweer heel leuk uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zal ik anders nog eens wat proberen maar dan wel met een mooie echte jurk erbij?


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    Zal ik anders nog eens wat proberen maar dan wel met een mooie echte jurk erbij?
    Liefst wel een mooie echte jurk. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heb je nog tips om de tekening die ik heb gemaakt te verbeteren?
    Ik kan hem ook met inkt overtekenen, of vindt je dat niks?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Heb je nog tips om de tekening die ik heb gemaakt te verbeteren?
    Ik kan hem ook met inkt overtekenen, of vindt je dat niks?
    Oh sorry, vergeten. :X
    Hij is wel leuk gedaan, maar de jurk vind ik ietsje minder, want hij is niet echt prinses-achtig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Oh sorry, vergeten. :X
    Hij is wel leuk gedaan, maar de jurk vind ik ietsje minder, want hij is niet echt prinses-achtig.

    Dan ga ik op google even prinsessenjurken bestuderen :)
    En wat vond je van het idee om hem met inkt over te tekenen?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Dan ga ik op google even prinsessenjurken bestuderen :)
    En wat vond je van het idee om hem met inkt over te tekenen?
    Graag. Dan is hij veel duidelijker en kunnen wij er veel beter mee werken. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw, die van Cudey is mooi. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.